Ενισχύει την παρουσία της στην Κίνα η Mercedes-Benz

Μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την BAIC

Ενισχύει την παρουσία της στην Κίνα η Mercedes-Benz

Μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την BAIC

Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και της ψηφιοποίησης των υπηρεσίων, η Κίνα αναδεικνύεται ως η μεγαλύτερη αγορά της Mercedes-Benz, από πλευράς πωλήσεων. Η στρατηγική συνεργασία της Daimler με την BAIC (Beijing Automotive Group Co Ltd) εξασφαλίζει την ισχυρή παρουσία της Mercedes-Benz στην Κίνα και για τα επόμενα χρόνια.

Η BAIC διατηρεί από το 2019 μερίδιο 9,98% στην Daimler, ενώ ο γερμανικός όμιλος έχει από την πλευρά του ποσοστό μετοχών 9,55% στην BAIC Motor και 2,46% στην BAIC BluePark. Οι δύο πλευρές έχουν συμφωνήσει ότι η BAIC δεν θα αυξήσει το μερίδιό της στην Daimler.

“Καλωσορίζουμε όλους τους στρατηγικούς επενδυτές που στηρίζουν τη στρατηγική μας. Στο μερίδιο μετοχών που κατέχει η BAIC αποτυπώνεται η δέσμευσή της στη συμμαχία που έχουμε στην Κίνα, στους τομείς της παραγωγής και της ανάπτυξης”, δήλωσε ο Ola Kallenius, Διευθύνων Σύμβουλος τόσο της Daimler όσο και της Mercedes-Benz.

Η Mercedes-Benz έχει δεσμευτεί ότι θα γίνει μάρκα με αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα μοντέλων από το 2030, όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες αγοράς. Πλέον στην Κίνα κυκλοφορούν τέσσερα μοντέλα της Mercedes-EQ: EQA, EQB, EQC και EQS, ενώ το 2022 θα ακολουθήσει η EQE.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!