Μία Porsche 356 για την Ανταρκτική

Το vintage μοντέλο τροποποιήθηκε ώστε να είναι ασφαλές και με θετικό ανθρακικό αποτύπωμα σε μια αποστολή στην Ανταρκτική για τον τερματισμό της εμπορίας παιδιών

Μία Porsche 356 για την Ανταρκτική

Το vintage μοντέλο τροποποιήθηκε ώστε να είναι ασφαλές και με θετικό ανθρακικό αποτύπωμα σε μια αποστολή στην Ανταρκτική για τον τερματισμό της εμπορίας παιδιών

Δεν είναι εύκολο να οδηγήσεις στην Ανταρκτική για 573 χιλιόμετρα (356 μίλια), ειδικά αν οδηγείς μια vintage Porsche 356A του 1956. Ο έμπειρος σχεδιαστής και μηχανικός Kieron Bradley, πέρασε τους τελευταίους 18 μήνες τροποποιώντας το κλασικό αυτοκίνητο της Valkyrie Racing, ώστε να είναι ασφαλές και “καθαρό” κατά τη διάρκεια του «Project 356 World Rally». Μιας αποστολής που το Δεκέμβριο του 2021 θα ολοκληρώσει μια παγκόσμια πρωτοβουλία για τον τερματισμό της εμπορίας παιδιών.

Η οδηγός αγώνων με φιλανθρωπικό έργο Renee Brinkerhoff από το Denver, είναι η εμπνευστής και εκτελεστής της παγκόσμιας πρωτοβουλίας που προσπαθεί να αναδείξει και να ευαισθητοποιήσει το θέμα  της εμπορίας ανθρώπων, με στόχο τον τερματισμό του. Επέλεξε να διανύσει περίπου 32.000 χιλιόμετρα σε επτά ηπείρους, κυρίως συμμετέχοντας σε παγκοσμίου φήμης αγώνες αντοχής όπως το «Πεκίνο- Παρίσι» και το «Ράλλυ Σαφάρι» στην Ανατολική Αφρική. Οι αγώνες παρέχουν στη Renee παγκόσμια προβολή στα μέσα ενημέρωσης και την ευκαιρία να συζητηθεί το πρόβλημα και τερματιστεί το εμπόριο ανθρώπων, που είναι ο σκοπός του φιλανθρωπικού της Ιδρύματος «Valkyrie Gives». Ωστόσο, ο πάγος της Ανταρκτικής απαιτεί ένα διαφορετικό είδος μηχανικής και ψυχολογικής προετοιμασίας για να ανταπεξέλθει στις ακραίες καιρικές συνθήκες.

Ενώ η βρετανική Tuthill Porsche ανέλαβε την προετοιμασία σε σχεδόν όλα τα ράλλυ αντοχής της Brinkerhoff, το παρελθόν του Bradley ως εξερευνητής των Πόλων και τρεις φορές κάτοχος Παγκοσμίου Ρεκόρ, τον καθιστά τον κατάλληλο άνθρωπο για να βοηθήσει στην προετοιμασία του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο εγχείρημα. Στην 356Α έγιναν έξυπνες τροποποιήσεις με βάση τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της διαδρομής.

Επειδή σχεδόν όλο το 24ωρο θα είναι μέρα αυτή την εποχή, στοιχεία όπως τα φώτα, αλλά και οι πυροσβεστήρες και οι τροχοί αφαιρέθηκαν και αντικαταστάθηκαν από ερπύστριες, πέδιλα σκι και ειδική ανάρτηση, αυξάνοντας την επιφάνεια επαφής. Ο Bradley εξήγησε ότι: «Τα πέδιλα σκι που δημιουργήσαμε συμπιέζουν και προετοιμάζουν το χιόνι για να ακολουθήσουν οι ερπύστριες. Αυτό διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο δεν θα βυθιστεί στο αφράτο χιόνι».

Ο συνοδηγός της Brinkerhoff, Jason de Carteret, είναι κάτοχος παγκόσμιου ρεκόρ στην  εξερεύνηση των Πόλων και έχει οδηγήσει περισσότερες από πενήντα αποστολές, στον Βόρειο και στο Νότιο Πόλο. Μαζί, ο De Carteret και ο Bradley προσπάθησαν να καταρρίψουν δύο παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας ξηράς στο Νότιο Πόλο με το όχημα Thomson Reuters. Η Brinkerhoff και ο De Carteret θα προσπαθήσουν να κάνουν ρεκόρ ταχύτητας σε έναν μπλε διάδρομο πάγου στον παγετώνα Union αφού ολοκληρώσουν την αποστολή 573 χιλιομέτρων. Ο βασικός χορηγός της ομάδας είναι η εταιρία PXG, με έδρα το Scottsdale στην Arizona.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!