Volvo: Κατασκεύασε 1.000.000 plug-in hybrid αυτοκίνητα

Μέσα στον Σεπτέμβριο του 2025, η Volvo παρέδωσε σε πελάτη το 1.000.000ό της όχημα με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Volvo: Κατασκεύασε 1.000.000 plug-in hybrid αυτοκίνητα

Μέσα στον Σεπτέμβριο του 2025, η Volvo παρέδωσε σε πελάτη το 1.000.000ό της όχημα με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η Volvo Cars κατάφερε να σημειώσει ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της, καθώς τον Σεπτέμβριο του 2025 παρέδωσε το 1.000.000ό plug-in υβριδικό της όχημα.

Το πρώτο της PHEV μοντέλο παρουσιάστηκε το 2012: η πετρελαιοκίνητη PHEV έκδοση του V60. Για αρκετά χρόνια μετά, ήταν ο μόνος παγκόσμιος κατασκευαστής αυτοκινήτων που διέθετε μία PHEV έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας της.

Τα Plug-In υβριδικά οχήματα κατέλαβαν ένα μερίδιο 23% στις παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo Cars στο πρώτο μισό του 2025. Από 46.000 μονάδες το 2019, οι πωλήσεις PHEV ανήλθαν σε πάνω από 177.000 μονάδες το 2024.

Τα XC60 και XC90 PHEV ήταν τα πιο δημοφιλή PHEV μοντέλα και στις τρεις κύριες περιοχές πωλήσεων. Το XC60 ήταν το πρώτο σε πωλήσεις PHEV στην Ευρώπη το 2024 και το πρώτο σε πωλήσεις premium PHEV παγκοσμίως τα τελευταία τρία χρόνια. Για το 2025, εξακολουθεί να ηγείται στην κατηγορία του.

Volvo XC60

Ο Erik Severinson (Έρικ Σεβέρινσον), Επικεφαλής Εμπορικός Διευθυντής στη Volvo Cars δήλωσε σχετικά: «Η Volvo Cars έχει δεσμευτεί προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον. Θα φτάσουμε εκεί με τον ρυθμό που υποδεικνύουν οι πελάτες μας. Τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητά μας είναι μία ζωτική γέφυρα προς αυτό το μέλλον για εκείνους τους πελάτες που δεν είναι ακόμα έτοιμοι να επιλέξουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό

Εσωτερικά στοιχεία της Volvo Cars δείχνουν ότι τα PHEV της χρησιμοποιούνται συχνά σαν να ήταν αμιγώς ηλεκτρικά, ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές. Κατά μέσον όρο, οι οδηγοί των plug-in υβριδικών Volvo χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους χωρίς να καταφεύγουν στον κινητήρα εσωτερικής καύσης για περίπου τον μισό από τον συνολικό χρόνο οδήγησης.

«Καθώς επενδύουμε και ενισχύουμε την παρουσία μας στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των premium αμιγώς ηλεκτρικών, θα συνεχίσουμε επίσης να αναπτύσσουμε και να ανανεώνουμε τα υβριδικά μας», λέει ο Erik Severinson. «Αυτό προσφέρει περισσότερο χρόνο για την ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης, διευκολύνοντας έτσι τη μετάβαση σε έναν αμιγώς ηλεκτρικό κόσμο

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!