Το νέο Astra, που εξελίχθηκε, σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στην έδρα της Opel στο Rüsselsheim, διαθέτει μοντέρνα φιλοσοφία που φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία νέα τάση στην αγορά, όπως φαίνεται και από την καμπάνια του στα social media.
Το βίντεο της καμπάνιας αποκαλύπτει το νέο Astra σε ένα σκηνικό που προβάλλει τη νέα, τολμηρή εμφάνιση της Opel και υποστηρίζει την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και το κίτρινο χρώμα της εταιρίας.
Το κοινό μπαίνει στον κόσμο του νέου Astra από τη δική του οπτική γωνία, σα να πιλοτάρει ένα γρήγορο drone. Στιγμιότυπα οδήγησης, που δημιουργούνται με την υποστήριξη επαγγελματιών οδηγών σε κλειστή πίστα, αναδεικνύουν την αξιοπιστία και τη σχεδίαση του.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Οι ειδικοί της Opel σε πρωταγωνιστικό ρόλο
Το ταξίδι του Astra αποτυπώνεται σε τρία ντοκιμαντέρ με πρωταγωνιστές τους ειδικούς της Opel οι οποίοι διαχειρίστηκαν την εξέλιξη, τη σχεδίαση και την παραγωγή του. Η καμπάνια αποτίει ιδιαίτερο φόρο τιμής στην ομάδα της Opel και τη δουλεία της τα τελευταία χρόνια πάνω στο Astra.

Χωρίς σενάρια και κλισέ μηνύματα, οι ειδικοί παρουσιάζουν το έργο των ομάδων των οποίων ηγούνται. H Mariella Vogler, Αρχιμηχανικός του Opel Astra εξηγεί πώς η αντισυμβατική φιλοσοφία οδήγησε στη δημιουργία του νέου μοντέλου. Η σχεδιάστρια Ilka Höbermann τονίζει το στοιχείο που κάνει το νέο Astra να ξεχωρίζει και ο Michael Lewald, Διευθυντής του Εργοστασίου του Rüsselsheim μυεί το κοινό σε μία νέα εποχή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων.
Τα βίντεο παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά σε συνέντευξη τύπου κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πρεμιέρας του νέου Astra και θα κυκλοφορήσουν στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας επικοινωνίας του Astra στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια είναι σχεδιασμένη να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στην παγκόσμια πρεμιέρα και το τηλεοπτικό σποτ που θα παρουσιαστεί όταν το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο προς πώληση.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ: ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ OPEL ASTRA
Ως βασικό σκηνικό επιλέχθηκε το εργοστάσιο του Rüsselsheim που κατασκευάζεται το αυτοκίνητο. Πρόσθετο περιεχόμενο δημιούργησε το τμήμα Opel Design, στο στούντιο και στην πίστα. Τα γυρίσματα έγιναν στη Γερμανία τον Αύγουστο του 2021 με πλήρη τήρηση των μέτρων προστασίας έναντι του COVID-19. Η εταιρεία παραγωγής διαφημιστικών ταινιών που αποτύπωσε τη φιλοδοξία της ομάδας της Opel είναι επίσης Γερμανική: Οι ειδικοί της Neuland στην παραγωγή βίντεο με έδρα το Düsseldorf, κατάφεραν να απεικονίσουν το νέο Astra μέσα από μοναδικές στιγμές με τεράστια οπτική δύναμη. Η Neuland είχε ήδη μία ακόμα επιτυχία στο ενεργητικό της στο Rüsselsheim, με το βίντεο παρουσίασης του Manta GSe ElektroMOD, που έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο θεάσεις στο Youtube.