Η ασφάλεια, παθητική και ενεργητική, που προσφέρουν τα κινέζικα αυτοκίνητα είναι το μεγάλο… ερωτηματικό όσον αφορά την αποδοχή τους από το ευρωπαϊκό κοινό. Δύο μάρκες από τη χώρα της Ασίας μπορούν να υπερηφανεύονται ότι ξεπέρασαν αυτό το εμπόδιο, καθώς τα πρώτα μοντέλα που λανσάρουν στην Ευρώπη εξασφάλισαν την ανώτατη διάκριση στις δοκιμές του Euro NCAP.
Ο ανεξάρτητος οργανισμός έδωσε πέντε αστέρια στο Lynk & Co 01, ένα compact υβριδικό SUV, όπως και στο NIO ES8, ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV με 6θέσιο ή 7θέσιο εσωτερικό.
Το γεγονός ότι η Lynk & Co ανήκει στην Geely, της επέτρεψε να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα και τα τεχνολογικά συστήματα του Volvo XC40 για το 01. Στις δοκιμές του Euro NCAP ξεχώρισε το 96% στην προστασία ενηλίκων επιβατών και το 81% στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Το NIO ES8, που άρχισε την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη από τη Νορβηγία, τα πήγε εξαιρετικά στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας. Η άριστη λειτουργία του συστήματος αυτόνομου φρεναρίσματος και η παρουσία τεχνολογιών αποφυγής σύγκρουσης, του έδωσαν ποσοστό 92%.
Από την άλλη, δεν αποτέλεσε έκπληξη η βαθμολογία με πέντε αστέρια του ηλεκτρικού Audi Q4 e-tron, του Toyota Mirai υδρογόνου και του Subaru Outback. Επίσης, 5 αστέρια δόθηκαν στην plug-in υβριδική έκδοση του Ford Kuga.
Οδηγούμε στην Ελλάδα το ηλεκτρικό Audi Q4 e-tron