Το ανανεωμένο Volkswagen ID.3 θα έχει νέα εμφάνιση και αναβαθμισμένο εσωτερικό

Το Volkswagen ID.3 θα έχει στις μεγαλύτερες εκδόσεις μπαταρίας αυτονομία που θα ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα, ενώ αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2025.

Το ανανεωμένο Volkswagen ID.3 θα έχει νέα εμφάνιση και αναβαθμισμένο εσωτερικό

Το Volkswagen ID.3 θα έχει στις μεγαλύτερες εκδόσεις μπαταρίας αυτονομία που θα ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα, ενώ αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2025.

Η Volkswagen ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα ενδελεχώς ανανεωμένο ID.3, με «νέα εμφάνιση, ανανεωμένο εσωτερικό και καλύτερη τεχνολογία», σύμφωνα πάντα με την γερμανική εταιρεία.

To ανανεωμένο μοντέλο θα πλαισιώσει ένα νέο μικρότερο αυτοκίνητο, το οποίο φημολογείται πως θα είναι στις διαστάσεις του Polo και θα παρουσιαστεί μαζί με το ID.3 στα τέλη του 2025.

Εμφανισιακά το ID.3 θα διαθέτει σημαντικές αλλαγές που θα το ευθυγραμμίζουν με την υπόλοιπη γκάμα της Volkswagen. Τα φωτιστικά σώματα, η μάσκα και ο προφυλακτήρας μπροστά αναμένεται να έχουν αλλαγές, ενώ το προφίλ, ιδιαίτερα προς την πίσω κολώνα θα θυμίζει περισσότερο το Golf.

Στο πίσω μέρος θα υπάρχει ένας νέος προφυλακτήρας, ο οποίος και πάλι σχεδιαστικά θα κλείνει το μάτι στο Golf, ενώ η πόρτα του πορτμπαγκάζ θα είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος.

Volkswagen ID.3 exclusive images (2)

Η καμπίνα του ID.3 θα έχει περισσότερες και πιο καίριες αλλαγές. Στο ταμπλό θα υπάρχει μια νέα οθόνη infotainment, με ορισμένα μπουτόν για την πιο εύκολη χρήση των συστημάτων. Η Volkswagen θα προσπαθήσει να ενισχύσει την ποιότητα της καμπίνας του ID.3, επομένως είναι πιθανό να δούμε πιο μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και στις πόρτες.

Μιλώντας στο Auto Express, ο Kai Grunitz, επικεφαλής ανάπτυξης της Volkswagen, δήλωσε πως θα υπάρχουν και σημαντικές αναβαθμίσεις στα συστήματα κίνησης: : «Έχουμε επίσης πολλές βελτιώσεις όσον αφορά το κόστος της μπαταρίας και τις επιδόσεις, {και θα} φέρουμε νέα χαρακτηριστικά και λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού. Έτσι, θα υπάρξει τεράστια βελτίωση, τόσο όσον αφορά το κόστος κατασκευής για εμάς, αλλά και για τους πελάτες».

Με βάση αυτή τη δήλωση φαίνεται πως θα υπάρξουν βελτιωμένες εκδόσεις με παραπάνω ισχύ, καλύτερη τεχνολογία μπαταρίας και αυτονομία που θα μπορούσε να ξεπερνά ακόμα και τα 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το ID.3, η MEB, θα διατηρήσει μερικά από τα χαρακτηριστικά της τεχνικά στοιχεία, όπως η κίνηση στους πίσω τροχούς και η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Ως αποτέλεσμα, η συμπεριφορά του ανανεωμένου μοντέλου στον δρόμο θα είναι παρόμοια με την παρούσα έκδοση.

Ο Grunitz ανέφερε επίσης ότι το νέο μοντέλο δε θα διατεθεί σε εκδόσεις GTI, καθώς το σήμα αυτό θα παραμείνει σε μοντέλα που «έχουν την αίσθηση ενός GTI, όχι μόνο την εμφάνιση». Συμπλήρωσε επίσης ότι «Οι υψηλές επιδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία είναι εύκολο να επιτευχθούν, συμβαίνει σε όλες τις μάρκες. Αλλά η δημιουργία οχημάτων που έχουν ευχάριστη αίσθηση οδήγησης είναι πολύ πιο δύσκολη, οπότε το πρώτο ερώτημα είναι “ποιο είναι το DNA ενός GTI;”».

Ωστόσο η Volkswagen θα συνεχίσει να βελτιώνει τις εκδόσεις GTX, παρουσιάζοντας πιθανότατα ηλεκτρονικό σύστημα που θα μιμείται τις αλλαγές ταχυτήτων, όπως και στο Hyundai Ioniq 5 N.

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: ΑUTO EXPRESS

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!