Εντοπίστηκε σε δοκιμές το νέο Citroen C5 Aircross

Το νέο C-SUV της Citroen θα παρουσιαστεί επίσημα το 2025 και θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα STLA-M της Stellantis.

Εντοπίστηκε σε δοκιμές το νέο Citroen C5 Aircross

Το νέο C-SUV της Citroen θα παρουσιαστεί επίσημα το 2025 και θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα STLA-M της Stellantis.

Το Citroen C5 Aircross ετοιμάζεται για την επίσημη παρουσίασή του εντός του 2025, ωστόσο ο φακός του Auto Express κατάφερε να αιχμαλωτίσει το νέο μοντέλο σε διαδικασίες δοκιμών.

Το C-SUV της γαλλικής εταιρείας εμφανίζεται με έντονο καμουφλάζ στις φωτογραφίες, όμως μπορούμε να διακρίνουμε μερικά κύρια χαρακτηριστικά του.

Στο μπροστινό μέρος διακρίνουμε τα λεπτά φωτιστικά σώματα τριών στοιχείων, ενώ το αμάξωμα φαίνεται πως θα ακολουθεί την φιλοσοφία του Citroen C5 Aircross Concept.

Το πίσω μέρος θα είναι τετραγωνισμένο, ενώ, σε συνδυασμό με τις μεγάλες πίσω πόρτες και το μακρύ μεταξόνιο, θα μεγιστοποιείται ο χώρος στην καμπίνα.

Citroen C5 Aircross spy shots (1)

Οι φωτογραφίες δεν μας αποκαλύπτουν την καμπίνα του νέου μοντέλου, η οποία ωστόσο αναμένεται να είναι αρκετά πιο εξελιγμένη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Η αλλαγή αυτή οφείλεται εν μέρει και στο γεγονός ότι το νέο Citroen C5 Aircross θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα STLA-M, η οποία βρίσκεται στο Peugeot 3008, στο Opel Grandland και στο Jeep Compass.

Citroen C5 Aircross spy shots (7)

Η Citroen ωστόσο θα υιοθετήσει τον δικό της, ξεχωριστό σχεδιασμό στην καμπίνα, με στόχο όπως προαναφέραμε, να μεγιστοποιήσει τον διαθέσιμο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Ως αποτέλεσμα, αναμένουμε να δούμε εργονομικά διαμορφωμένα καθίσματα, με έμφαση στον χώρο για τα πόδια.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι γνωστά, καθώς θα μοιράζεται όλη τη τεχνολογία του με άλλα μοντέλα στην πλατφόρμα STLA-M. Θα διατίθεται επομένως τόσο σε υβριδικά όσο και σε αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Οι υβριδικές εκδόσεις θα αξιοποιούν τον τρικύλινδρο κινητήρα Puretech των 1,2 λίτρων σε συνδυασμό είτε με μια ήπια είτε με μια πλήρως plug-in υβριδική μονάδα, που θα κινεί μόνο τους εμπρός τροχούς.

Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις θα προσφέρουν έως και τρεις επιλογές συστημάτων κίνησης, με έναν και δύο κινητήρες, οι οποίοι τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 73 kWh, καθώς και μια έκδοση μεγάλης αυτονομίας με έναν μόνο κινητήρα και μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, στα 98 kWh. Αυτό το μοντέλο θα μπορούσε να προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη από 600 χιλιόμετρα.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!