Συνομιλίες Dacia και Ampere για ηλεκτρικά μοντέλα

Η Ampere, εταιρεία που υπάγεται στον Όμιλο Renault, θα μπορούσε να παρέχει στο μέλλον τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων στην Dacia.

Συνομιλίες Dacia και Ampere για ηλεκτρικά μοντέλα

Η Ampere, εταιρεία που υπάγεται στον Όμιλο Renault, θα μπορούσε να παρέχει στο μέλλον τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων στην Dacia.

Η Dacia διαθέτει προς το παρόν μόνο ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της, το Spring, το οποίο είναι ένα από τα φθηνότερα EV στην αγορά. Τώρα αναφέρεται ότι τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της Dacia ενδέχεται να λάβουν τεχνολογία από το ηλεκτρικό τμήμα του Oμίλου Renault, την Ampere, για να βοηθήσουν τη ρουμανική μάρκα να αυξήσει τη γκάμα της στα EV.

Μιλώντας στο Auto Express, ο Luca de Meo, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Renault και της Ampere, δήλωσε: «Aποφασίσαμε ότι θα εξυπηρετούμε τον όμιλο Renault και τους κατασκευαστές, οπότε φυσικά και υπάρχει συζήτηση με την Dacia για να τη βοηθήσουμε να μεταβεί στα EV».

Ενώ η Renault βρίσκεται σήμερα στη διαδικασία αντικατάστασης των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης με αμιγώς ηλεκτρικά έως το 2030, δεν υπάρχει καθορισμένη ημερομηνία για τη μετάβαση της Dacia. «Όσον αφορά την Dacia, πιστεύουμε ότι κυρίαρχος στόχος είναι η αξία», σχολίασε ο de Meo, προσθέτοντας: «Kατασκευάσαμε το Spring, αν και αυτό είναι ένα διαφορετικό concept. Eξετάζουμε πότε θα διασταυρωθούν οι δρόμοι όσον αφορά την τιμολόγηση των EV. H Ampere χρησιμεύει ως υπόβαθρο για να βοηθήσει αυτές τις μάρκες».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Dacia, Denis Le Vot, δήλωσε στο Auto Express στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο ότι το επόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας θα είναι το νέο Sandero, που θα καταφθάσει το 2027. Ο επικεφαλής της Dacia δήλωσε αρχικά ότι η εταιρεία θα καθυστερήσει τη δέσμευσή της να χρησιμοποιήσει κινητήρες EV ή εσωτερικής καύσης για το επόμενο supermini της μέχρι τα τέλη του 2025, καθώς ο Όμιλος Renault δεν παρέχει την ευελιξία να έχει μια προσέγγιση πολλαπλών πηγών ενέργειας, όπως για παράδειγμα η Stellantis.

Δεδομένου ότι η πλατφόρμα AmpR small της Ampere παρουσιάστηκε πρόσφατα με το νέο Renault 5, θα ήταν λογικό το παρόμοιου μεγέθους Sandero να χρησιμοποιήσει την ίδια τεχνολογία. Αναμένεται ότι το Dacia θα έχει μικρότερη αυτονομία και πιο αργούς χρόνους επαναφόρτισης από το Renault 5 και το επερχόμενο ηλεκτρικό Nissan Micra, δεδομένης της πρόθεσης του Sandero να εστιάζει στην αξία.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!