Η Xiaomi θα βάλει στην παραγωγή το SU7 Ultra

To αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi θα παράγει 1.547 ίππους και οι αγοραστές θα περνούν ειδική εκπαίδευση πριν το οδηγήσουν.

Η Xiaomi θα βάλει στην παραγωγή το SU7 Ultra

To αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi θα παράγει 1.547 ίππους και οι αγοραστές θα περνούν ειδική εκπαίδευση πριν το οδηγήσουν.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun, έδωσε το πράσινο φως για την παραγωγή του SU7 Ultra, μόλις ένα μήνα μετά την παρουσίασή του σε πρωτότυπη μορφή.

Το Xiaomi SU7 Ultra είναι η νεότερη άφιξη στην κατηγορία των sedan υψηλών επιδόσεων, στα οποία κυριαρχούν μοντέλα όπως η Porsche Taycan Turbo S και το Tesla Model S Plaid.

Η κινεζική εταιρεία υποστηρίζει πως οι τρεις ηλεκτροκινητήρες που διαθέτει το SU7 Ultra παράγουν συνδυαστικά 1.547 ίππους και μπορούν να επιταχύνουν το όχημα από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 350 χλμ./ώρα.

Το SU7 Ultra αποκτά επίσης ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με εξαπίστονες δαγκάνες AP Racing και τεράστιους αεριζόμενους δίσκους. Η Xiaomi λέει ότι σε συνδυασμό με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας το Ultra μπορεί να παράξει έως και 2,36 G στο φρενάρισμα.

Xiaomi SU7 Ultra 2024 3

Η αεροδυναμική του οχήματος έχει δεχθεί και αυτή τροποποιήσεις, με σκοπό να βελτιωθεί η άντωση. Στα 350 χλμ./ώρα, το Ultra θα παράγει 2.145 κιλά αρνητικής άντωσης, από μια σταθερή πίσω αεροτομή σε συνδυασμό με έναν τεράστιο πίσω διαχύτη, ανοιχτούς θόλους τροχών και ένα μπροστινό αεροδυναμικό βοήθημα που διοχετεύει αέρα μέσα από το καπό.

Xiaomi SU7 Ultra 2024 5

Όντας τόσο ισχυρό, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες του θα πρέπει να έχουν την απαραίτητη εμπειρία και εκπαίδευση προκειμένου να εξερευνήσουν όλες τις επιδόσεις του. Σύμφωνα με τον Lei Jun, οι οδηγοί θα πρέπει να περάσουν από μια σταδιακή εκπαίδευση και εξέταση για να απελευθερώσουν το αυτοκίνητο, αν και οι λεπτομέρειες σχετικά με αυτή την εξέταση δεν είναι γνωστές.

Η Xiaomi θα ανοίξει τα βιβλία παραγγελιών για το SU7 Ultra το πρώτο τρίμηνο του 2025. Δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος αγοράς, μπορούμε όμως να είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι θα είναι το ακριβότερο μοντέλο της γκάμας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!