Το «καυτό» Hyundai Ioniq 6 N ξεκίνησε δοκιμές στο δρόμο

Το σπορ δημιούργημα της Hyundai θα έχει τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με το Ioniq 5 N στο χαμηλότερο και πιο αεροδυναμικό αμάξωμα του Ioniq 6.

Το «καυτό» Hyundai Ioniq 6 N ξεκίνησε δοκιμές στο δρόμο

Το σπορ δημιούργημα της Hyundai θα έχει τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με το Ioniq 5 N στο χαμηλότερο και πιο αεροδυναμικό αμάξωμα του Ioniq 6.

Η Hyundai έχει ήδη κυκλοφορήσει την σπορ έκδοση του Ioniq 5, με το χαρακτηριστικό σήμα N του τμήματος υψηλών επιδόσεων που λειτουργεί. Το μοντέλο έχει ήδη αποσπάσει θετικές κριτικές για τον κινητήρα και τη συμπεριφορά του. Τώρα, η κορεατική εταιρεία φαίνεται πως ετοιμάζει τη σπορ έκδοση N και για το Ioniq 6, καθώς εντοπίστηκε σε δοκιμές στη Γερμανία.

Το «hot» Ioniq 6 N είναι αρκετό καιρό στα πλάνα της Hyundai, καθώς είχαμε πάρει μια πρόγευση από τα σχεδιαστικά στοιχεία από το RN22e concept car. Φυσικά, το όχημα παραγωγής δε θα είναι όσο επιθετικό όσο το πρωτότυπο, υπάρχουν όμως αρκετά σπορ στοιχεία που δείχνουν τον «Ν» χαρακτήρα του.

Οι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί κρύβουν πίσω τους ένα σετ κατακόκκινες δαγκάνες φρένων, ενώ το αμάξωμα θα είναι πιο φαρδύ, για να φιλοξενήσει τους μεγαλύτερους τροχούς.

Το Ioniq 6 μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα e-GMP με το Ioniq 5. Υπολογίζεται ότι και το 6 N θα έχει τουλάχιστον την ισχύ του σημερινού Ioniq 5 N με τους 640 ίππους στην έκδοση με διπλό ηλεκτροκινητήρα. Στο πάτωμα είναι πιθανό να βρίσκεται η ίδια μπαταρία 84 kWh, καθώς και το σύστημα φόρτισης 800V υψηλών προδιαγραφών.

Υποψιαζόμαστε επίσης ότι το Hyundai Ioniq 6 N θα διαθέτει τις ίδιες έξυπνες λειτουργίες οδήγησης που μιμούνται τον ήχο και την αίσθηση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Υπάρχει ακόμη και η δυνατότητα επέκτασης αυτής της λειτουργίας σε κάτι πιο δυναμικό από την εικονική 4κύλινδρη μονάδα ισχύος που αναπαράγει το Ioniq 5.

Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να κάνουμε εικασίες σχετικά με τις επιδόσεις, αλλά αναμένουμε ότι το Ioniq 6 N θα έχει παρόμοιο χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ/ώρα με το Ioniq 5 (3,4 δευτερόλεπτα), ενώ θα συνεχίσει να προσφέρει τις λειτουργίες drift και N Grin.

Όσον αφορά τη συμπεριφορά, θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία ανάρτησης, αλλά με δεδομένο το χαμηλότερο κέντρο βάρους, το 6 θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο ελκυστικό στην οδήγηση από το ψηλότερο 5.

Το Hyundai Ioniq 6 N αναμένεται να παρουσιαστεί στο κοινό μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!