Xiaomi SU7: Ξεπούλησε μέσα σε 24 ώρες

Αναμονή έως και 7 μηνών αναγκάζονται να υποστούν οι πελάτες στην Κίνα για να παραλάβουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi.

Xiaomi SU7: Ξεπούλησε μέσα σε 24 ώρες

Αναμονή έως και 7 μηνών αναγκάζονται να υποστούν οι πελάτες στην Κίνα για να παραλάβουν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi.

Η Xiaomi είναι μια κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone, με Value for Money προϊόντα. Πρόσφατα όμως έκανε το ντεμπούτο της στην αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζοντας ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα: το SU7, ένα sedan με στόχο να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3.

Αμέσως μετά την αποκάλυψη του νέου της αυτοκινήτου, χιλιάδες κόσμου μπήκαν στο site της εταιρείας προκειμένου να βάλουν την δική τους παραγγελία. Μέσα σε 4 λεπτά από το άνοιγμα των παραγγελιών την Πέμπτη 28 Μαρτίου, 10.000 άνθρωποι στην Κίνα έκαναν προπαραγγελία το νέο όχημα της Xiaomi. Μετά από 27 λεπτά συγκεντρώθηκαν 50.000 παραγγελίες, ενώ στο τέλος της ημέρας, οι παραγγελίες είχαν φτάσει στις 90.000 για το νέο όχημα.

Η προκαταβολή ήταν 5000 γουάν (δηλαδή περίπου 640 ευρώ) και η αναμονή παράδοσης για το νέο όχημα υπολογίζεται, σύμφωνα με το Reuters, στους 7 μήνες. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στο τέλος του μήνα, όμως για το κορυφαίο μοντέλο με το όνομα SU7 Max, οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν μέσα στο 2025.

Το ενδιαφέρον για το SU7 είναι μεγάλο, ιδιαίτερα αν σκεφτούμε ότι προέρχεται από μια εταιρεία που δεν έχει κατασκευάσει ποτέ αυτοκίνητο. Πρόκειται όμως για ένα όχημα που στα χαρτιά φαίνεται να διατηρεί ένα Value for Money χαρακτήρα. Η βασική έκδοση του SU7 ξεκινάει από 215.900 γουάν (περίπου 27.500 ευρώ), γεγονός που την κάνει περίπου 4.000 ευρώ φθηνότερη από την βασική έκδοση του Tesla Model 3.

Αυτή η έκδοση χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα στους πίσω τροχούς και παράγει 298 ίππους και 400 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 5,3 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία του SU7 με κίνηση στον πίσω άξονα είναι επίσης μικρότερη, στα 668 χλμ. Αυτό που βοηθά την επίτευξη αυτών των εντυπωσιακών τιμών αυτονομίας είναι ο εξαιρετικά χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας του SU7, ο οποίος είναι μόλις 0,195 Cd, σημαντικά χαμηλότερος από τον ήδη πολύ καλό συντελεστή 0,219 Cd του πρόσφατα ανανεωμένου Tesla Model 3.

Η κορυφαία έκδοση SU7 Max διαθέτει διάταξη δύο κινητήρων, με κίνηση σε όλους τους τροχούς και συνολική ισχύ 673 ίππων και 838 Nm ροπής. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι τα στοιχεία για την αυτονομία του SU7 προέρχονται από τον κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC και όχι από το σύστημα WLTP που χρησιμοποιείται στην Ευρώπη. Η Xiaomi αναφέρει επίσης ότι όταν το SU7 είναι συνδεδεμένο σε κατάλληλο σημείο φόρτισης, μπορούν να προστεθούν 220 χλμ. αυτονομίας με μόλις 5 λεπτά φόρτισης, ή 510 χλμ. αν είστε πρόθυμοι να περιμένετε 15 λεπτά.

Το εσωτερικό του SU7 διαθέτει μια πολύ τεχνολογικά εστιασμένη καμπίνα (κάτι που περιμέναμε από μια εταιρεία παραγωγής smartphone όπως η Xiaomi). Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια κεντρική οθόνη αφής 16,1 ιντσών με ανάλυση 3K και το σύστημα infotainment HyperOS, το οποίο είναι ικανό να εμφανίζει ταυτόχρονα πολλαπλά widgets για χάρτες, μουσική και βοήθεια προς τον οδηγού.

Αν δεν θέλετε να βασιστείτε αποκλειστικά στην τεράστια οθόνη αφής, ένα σύνολο φυσικών χειριστηρίων και ένας μεγάλος επιλογέας έντασης ήχου μπορούν να προσαρτηθούν στο κάτω μέρος της οθόνης. Υπάρχει επίσης ένας πίνακας οργάνων πίσω από το τριάκτινο τιμόνι, καθώς και head-up display.

Το Xiaomi SU7 θα κατασκευαστεί με σύμβαση από την κινεζική BAIC σε ένα νέο εργοστάσιο στο Πεκίνο, το οποίο έχει αρχική παραγωγική ικανότητα 150.000 οχημάτων ετησίως και 300.000 οχημάτων ετησίως σε δεύτερη φάση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!