Νέος κόμβος φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της Audi στη Φρανκφούρτη

Ο περιστρεφόμενος βραχίονας με την ομαλή του κίνηση, οι οθόνες με δυνατότητα ρύθμισης του ύψους και ο άφθονος χώρος μεταξύ των σημείων φόρτισης, καθιστούν τη φόρτιση εύκολη για όλους.

Νέος κόμβος φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της Audi στη Φρανκφούρτη

Ο περιστρεφόμενος βραχίονας με την ομαλή του κίνηση, οι οθόνες με δυνατότητα ρύθμισης του ύψους και ο άφθονος χώρος μεταξύ των σημείων φόρτισης, καθιστούν τη φόρτιση εύκολη για όλους.

Τον έκτο της κόμβο φόρτισης στη Φρανκφούρτη ανοίγει η Audi. Στην Orber Straße, οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων όλων των μαρκών μπορούν να φορτίζουν τα οχήματά τους με ισχύ έως και 320 kW σε τέσσερις σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC). Ενώ το αυτοκίνητό τους φορτίζει, οι χρήστες μπορούν να ζήσουν μια ευχάριστη εμπειρία στο παρακείμενο Klassikstadt Frankfurt.

Η Audi συνεργάστηκε με αυτήν την επιχείρηση η οποία βρίσκεται σε ένα διατηρητέο ιστορικό πρώην εργοστάσιο, που διαθέτει μια διεθνώς γνωστή συλλογή από vintage και σύγχρονα κλασικά αυτοκίνητα και προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες. Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία σνακ, ποτών και ζεστών γευμάτων και να τα απολαύσουν σε ένα ελκυστικό και άνετο περιβάλλον.

Επιπλέον, όλοι οι κόμβοι φόρτισης της Audi είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να μην δημιουργούν εμπόδια: ένας περιστρεφόμενος βραχίονας, για τον οποίο έχει κατοχυρωθεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, οι οθόνες ρυθμιζόμενου ύψους και ο άφθονος χώρος για ελιγμούς – για παράδειγμα, ενός αναπηρικού αμαξιδίου – καθιστούν τη φόρτιση εύκολη για όλους, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Αριστερά και δεξιά των τεσσάρων σημείων φόρτισης, υπάρχει αρκετός χώρος για τους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, ενώ οι πόρτες των αυτοκινήτων μπορούν να ανοίγουν ανά πάσα στιγμή διάπλατα. Ο περιστρεφόμενος βραχίονας μειώνει το βάρος του καλωδίου φόρτισης περίπου κατά 60%. Έτσι οι χρήστες σε αναπηρικά αμαξίδια μπορούν να κρατούν το βύσμα CCS με το ένα τους χέρι και να μετακινούν το αναπηρικό τους αμαξίδιο με το άλλο. Μια βάση υποδοχής του συνδέσμου CCS βελτιστοποιεί περαιτέρω τη λειτουργία για τους χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου, ενώ ένα στέγαστρο εμποδίζει το σύνδεσμο να βραχεί.

Επιπλέον, ο περιστρεφόμενος βραχίονας εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση σε όλα τα βύσματα φόρτισης, είτε αυτά βρίσκονται μπροστά, είτε πίσω, είτε αριστερά ή δεξιά του οχήματος. Έτσι, ο οδηγός δεν χρειάζεται να κάνει ελιγμούς για να τοποθετήσει το αυτοκίνητό του στη σωστή θέση. Η αυτόματη ανάσυρση του καλωδίου αποτρέπει από το να αποτελεί εμπόδιο ή να εμποδίζει την κίνηση των χρηστών αναπηρικού αμαξιδίου. Επιπλέον, διατηρεί συνεχώς το καλώδιο στεγνό.

Η Audi επενδύει στη φόρτιση στο κέντρο της πόλης. “Στη Φρανκφούρτη, αναμένουμε περίπου 5.000 φορτίσεις ετησίως και αναμένουμε ότι θα υπάρχει ένα εξίσου υψηλό ποσοστό πελατών που θα επιστρέφουν, όπως και στα άλλα σημεία που διαθέτουμε”, σχολίασε ο Nikolai Senst, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της ανάπτυξης των κόμβων φόρτισης της Audi.

Στη Νυρεμβέργη, όπου η Audi λειτουργεί έναν κόμβο με έξι σημεία φόρτισης και ένα σαλόνι 200 τετραγωνικών μέτρων στον επάνω όροφο από τον Δεκέμβριο του 2021, το ποσοστό επιστροφής είναι περίπου 70%. Ο κόμβος είναι διαθέσιμος για τους οδηγούς όλων των μαρκών. Οι πελάτες της Audi μπορούν να κλείσουν μια θέση φόρτισης online μέσω της εφαρμογής myAudi.

Στον κόμβο φόρτισης, η Audi αξιοποιεί μπαταρίες δεύτερης χρήσης από οχήματα δοκιμών που έχουν αποσυναρμολογηθεί. Έτσι μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σύνδεση χαμηλής τάσης που είναι διαθέσιμη στο συγκεκριμένο σημείο και δεν χρειάζεται να εγκατασταθεί πρόσθετος μετασχηματιστής. Χάρη στην προσωρινή δυνατότητα αποθήκευσης περίπου 1,05 MWh ενέργειας είναι διαθέσιμα και για τα τέσσερα σημεία φόρτισης – αρκετά για να φορτίσουν θεωρητικά 60 αυτοκίνητα χωρίς διακοπή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!