Το Jesko είναι το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της Koenigsegg ως ένας μικρός κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων. Το όνομά του προέρχεται από τον Jesko von Koenigsegg, πατέρα του ιδρυτή και Διευθύνοντος Συμβούλου της σουηδικής εταιρείας, Christian von Koenigsegg.
Το hypercar εφοδιάζεται με 5λιτρο V8 twin-turbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 1.280 ίππους με στάνταρ βενζίνη και 1.600 ίππους με βιοκαύσιμο E85. Στα τεχνολογικά του highlights περιλαμβάνονται το αεροδυναμικό body kit που παράγει άνω των 1.000 κιλών κάθετη δύναμη και η ενεργητική τετραδιεύθυνση.
Αυτό όμως που «διαφημίζουν» την Koenigsegg είναι το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, Light Speed Transmission (LST), με το οποίο θα εφοδιάζονται τα 125 Jesko που θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής. Στην Koenigsegg χαρακτηρίζουν το LST ως «το σύστημα μετάδοσης με τις γρηγορότερες αλλαγές σχέσεων».
- Το νέο premium SUV που είναι διαθέσιμο με όφελος έως 3.100 €
- Το ιδανικό ηλεκτρικό για την πόλη με μόνο 15.900 €
- Γνώρισε το νέο έξυπνο C-SUV για απόδοση και οικονομία
- Μάθετε τα πάντα για τον ηγέτη της ηλεκτρικής επέλασης της Toyota
- Ετοιμοπαράδοτα ηλεκτρικά SUV με όφελος έως 10.000 ευρώ
Σε αντίθεση με τα κιβώτια DCT με διπλό συμπλέκτη (ένας για τις μονές σχέσεις και ένας για τις ζυγές), το LST διαθέτει επτά πολύδισκους συμπλέκτες. Έτσι είναι εφικτό το κατέβασμα από την 7η στην 4η σχέση (εφόσον αυτή είναι η ιδανική για την καλύτερη επιτάχυνση), χωρίς να χάνεται καθόλου χρόνος. Επίσης, με βάρος στα 90 κιλά, είναι σημαντικό ελαφρύτερο από ένα κλασσικό DCT που μπορεί να ζυγίζει έως 140 κιλά.