Χ. Αλεξοπούλου: Στόχος το 2024 να τριπλασιαστούν οι πληρωμές για το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

Το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών στοχεύει στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης με έμφαση στη μικροκινητικότητα, στην αποθάρρυνση της χρήσης θερμικών κινητήρων, στα κοινόχρηστα οχήματα και στην εκτεταμένη χρήση των ΜΜΜ.

Χ. Αλεξοπούλου: Στόχος το 2024 να τριπλασιαστούν οι πληρωμές για το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

Το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών στοχεύει στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης με έμφαση στη μικροκινητικότητα, στην αποθάρρυνση της χρήσης θερμικών κινητήρων, στα κοινόχρηστα οχήματα και στην εκτεταμένη χρήση των ΜΜΜ.

Τον τριπλασιασμό των πληρωμών για το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», με ποσό που θα υπερβαίνει τα 30 εκ. ευρώ για το 2024, έθεσε ως στόχο η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στο 7ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης, που διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Ενεργειακής Οικονομίας (ΗΑΕΕ), σε συνεργασία με την ιστοσελίδα insider.gr.

Παράλληλα, η κα Αλεξοπούλου υπογράμμισε ότι «το μέλλον των αστικών μετακινήσεων, όπως το οραματιζόμαστε, περιλαμβάνει: ηλεκτροκίνηση, με έμφαση στη μικροκινητικότητα, αποθάρρυνση της χρήσης θερμικών κινητήρων, κοινόχρηστα οχήματα και εκτεταμένη χρήση των ΜΜΜ».

Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι τελικός στόχος της Κυβέρνησης είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, η μείωση του κυκλοφοριακού και κατ’ επέκταση των ρύπων και του θορύβου μέσα από την ελαχιστοποίηση του ενεργειακού αποτυπώματος των μεταφορών.

Αυτό, όπως υπογράμμισε, θα πραγματοποιηθεί με σταθερή πρόοδο σε 3 επίπεδα:

  1. Χρήση πιο αποδοτικών εξηλεκτρισμένων οχημάτων.
  2. Αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ.
  3. Αλλαγή φιλοσοφίας τρόπου ζωής όλων μας.

Αναγνώρισε πάντως ότι θα πρέπει να βελτιωθεί η υπηρεσία που προσφέρουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ πρόσθεσε ότι είναι απαραίτητο να μειωθεί το όριο ταχύτητας εντός αστικού ιστού στα 30 χλμ./ώρα για να προαχθεί η μικροκινητικότητα και να δοθεί προτεραιότητα σε πεζούς και δικυκλιστές έναντι των αυτοκινήτων.

Η Χριστίνα Αλεξοπούλου τόνισε αφενός, ότι τίθεται σε προτεραιότητα η ανάπτυξη της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και αφετέρου ότι η χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου εντός των μεγάλων πόλεων επιφέρει σημαντική βελτίωση στην ποιότητα ζωής των κατοίκων. «Οι λόγοι απλοί: Το ηλεκτρικό όχημα είναι τρεις έως τέσσερις φορές πιο αποδοτικό από τα αντίστοιχα θερμικά, δεν ρυπαίνει εκεί που κινείται και δεν κάνει θόρυβο. Πέραν αυτών, η ηλεκτροκίνηση μέσω της μικροκινητικότητας προσφέρει λύσεις που μας φέρνουν πιο κοντά σ’ ένα πιο ανθρώπινο μέλλον στο κέντρο της πόλης. Ένα μέλλον που οφείλουμε να αναπτύξουμε σωστά επ’ ωφελεία των παιδιών μας», κατέληξε χαρακτηριστικά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!