Νέο Peugeot 208 με προνομιακή τιμή λανσαρίσματος από 18.000 €

Το ανανεωμένο 208 προσφέρεται από την ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot σε εκδόσεις βενζίνης και Hybrid και σε προνομιακές τιμές που ξεκινούν από 18.000 ευρώ.

Νέο Peugeot 208 με προνομιακή τιμή λανσαρίσματος από 18.000 €

Το ανανεωμένο 208 προσφέρεται από την ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot σε εκδόσεις βενζίνης και Hybrid και σε προνομιακές τιμές που ξεκινούν από 18.000 ευρώ.

Το ανανεωμένο σουπερμίνι της Peugeot είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με νέα εμφάνιση και αναβαθμισμένα μηχανικά μέρη.

Το γαλλικό σουπερμίνι είναι αρχικά διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων με 75 και 1.2 Turbo με 100 ίππους, οι οποίοι συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 και 6 σχέσεων αντίστοιχα, καθώς και – για πρώτη φορά- – σε ήπια υβριδικές εκδόσεις 48V Hybrid 1.2 turbo PureTech με 100 ή 136 ίππους και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων e-DCS6.

Οι τιμές με την προωθητική ενέργεια λανσαρίσματος ξεκινούν από 18.000 ευρώ για τη βασική έκδοση 1.2 PureTech 75 PS Active. Οι τιμές για τις εκδόσεις με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech των 100 ίππων ξεκινούν από 19.400 € για την έκδοση Active. Η βασική υβριδική έκδοση 1.2 Hybrid 100 PS e-DCS6 Active κοστίζει 21.900 €, ενώ η ισχυρότερη 1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 GT έχει τιμή 30.000 €.

Σχεδιαστικές αλλαγές

Σχεδιαστικά, η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά το εμπρός μέρος. Η λογική παραμένει ίδια, αλλά με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Μεταξύ αυτών, έχουμε μεγαλύτερη και πιο επιβλητική μάσκα, διαφορετικούς προβολείς και ενσωμάτωση της φωτεινής υπογραφής με τις τρεις κάθετες νυχιές σε γυαλιστερά μαύρα ένθετα, στις άκρες του προφυλακτήρα.

Στο πίσω μέρος, οι φαρδιές κάθετες νυχιές στα φωτιστικά σώματα έγιναν λεπτές και οριζόντιες. Νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, διαφορετικές γραμματοσειρές στα λογότυπα και καινούργιοι εξωτερικοί χρωματισμοί, όπως το Agueda Yellow που βλέπετε στις φωτογραφίες, ολοκληρώνουν τις εξωτερικές αλλαγές.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μικρότερης έκτασης και αφορούν τον διάκοσμο και τις επενδύσεις. Το Peugeot i-Cockpit με το μικρής διαμέτρου τιμόνι, τα όργανα πάνω από αυτό και την κεντρική οθόνη να αιωρείται στο ταμπλό, παραμένει ως είχε.

Στις εκδόσεις Allure και GT ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός 10’’ (στην βασική Active τα όργανα είναι αναλογικά με μια μικρή οθόνη 3,5’’ στο κέντρο) και συνοδεύεται από κεντρική οθόνη αφής 10’’, για το σύστημα πολυμέσων Peugeot i-Connect.

Εκδόσεις εξοπλισμού

ACTIVE: νέα φωτιστική υπογραφή με 3 κάθετες μονάδες μπροστά και 3 οριζόντια LED πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, αυτόματη λειτουργεία προβολέων, ασύρματο Mirror Screen, δερμάτινο τιμόνι, PEUGEOT i-Cockpit με κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, θύρα USB-C για τους εμπρός επιβάτες.

ALLURE: Επιπλέον της ACTIVE : Ζάντες αλουμινίου 16’’ “NOMA”, εμπρός γρίλια στο χρώμα του αμαξώματος, αισθητήρες πάρκινγκ εμπρός και πίσω με κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών HD, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, πίσω φιμέ τζάμια, Proximity με πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, αυτόματο κλιματισμό, PEUGEOT i-Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη 10’’ και κεντρική οθόνη αφής 10’’ υψηλής ευκρίνειας, σύστημα infotainment PEUGEOT i-Connect με πλήρεις δυνατότητες σύνδεσης smartphone, 2 θύρες USB-C εμπρός, 1 θύρα USB-C και 1 θύρα USB-A πίσω.

GT: Επιπλέον της ALLURE : Full LED εμπρός φωτιστικά σώματα, ζάντες αλουμινίου 17’’ “YANAKA” Bi- Ton Diamantee, εξατομικεύσιμος φωτισμός εσωτερικού, ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10’’ και 3D απεικόνιση, προηγμένα συστήματα ασφαλείας (AASB,ACC30, Pack Drive, Assist Plus, LPA), σύστημα Connected Navigation 3D με αναγνώριση φωνητικών εντολών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με φωτισμό καλωσορίσματος, δερμάτινο τιμόνι full grain, σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone, μαύρα γυαλιστερά προστατευτικά στα φρύδια των θόλων των τροχών, σήματα GT.

Κινητήρες βενζίνης και Hybrid

Για πρώτη φορά, το Peugeot 208 αποκτά υβριδικές εκδόσεις. Το ήπιο υβριδικό σύστημα με την ονομασία 48V Hybrid συνδυάζεται με τους κινητήρες βενζίνης 1.2 turbo PureTech των 100 και 136 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων e-DCS6, στο οποίο ενσωματώνεται ο ηλεκτροκινητήρας. Σύμφωνα με τους Γάλλους, το όφελος σε κατανάλωση καυσίμου φτάνει το 15%.

Τη γκάμα ολοκληρώνουν οι κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων με 75 και 1.2 Turbo με 100 ίππους, οι οποίοι συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 και 6 σχέσεων αντίστοιχα. Οι εκδόσεις diesel, καταργούνται, ενώ σύντομα αναμένονται οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις E-208 με έως 156 ίππους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!