Διαθέσιμη στην Ελλάδα η νέα Mercedes-AMG SL 43 (τιμές)

Η Mercedes-AMG παρουσιάζει και στη χώρα μας την SL 43, ένα ακόμα τεχνολογικά πρωτοποριακό μοντέλο του νέου, εμβληματικού roadster.

Διαθέσιμη στην Ελλάδα η νέα Mercedes-AMG SL 43 (τιμές)

Η Mercedes-AMG παρουσιάζει και στη χώρα μας την SL 43, ένα ακόμα τεχνολογικά πρωτοποριακό μοντέλο του νέου, εμβληματικού roadster.

Στα 70 έτη της ιστορίας της, η SL μεταμορφώθηκε από καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο σε ανοιχτό, πολυτελές sportscar, και αυτός είναι ένας από τους λόγους που έχει αναδειχθεί σε θρύλο. Σήμερα, η νέα Mercedes-AMG SL 43 θέτει άλλο ένα ορόσημο στην ιστορία του μοντέλου. Συνδυάζει τον αγωνιστικό χαρακτήρα της αρχικής SL με μοναδική πολυτέλεια και τεχνολογική υπεροχή.

Η Mercedes-AMG SL 43 αποτελεί τη νέα εισαγωγική έκδοση του 2+2 roadster μοντέλου, με μικρές αλλαγές στην εμφάνιση. Η νέα SL 43 πατάει σε τροχούς 19 ιντσών στη βασική της έκδοση, ενώ είναι διαθέσιμοι ως έξτρα και μεγαλύτεροι, 20 και 21 ιντσών. Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας 4κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας με κυβισμό δύο λίτρων, ο οποίος για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής, χρησιμοποιεί ηλεκτρικό στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων, μια τεχνολογία δανεισμένη από τη Formula 1.

Ένας ηλεκτροκινητήρας πάχους σχεδόν τεσσάρων εκατοστών ενσωματώνεται απευθείας στον άξονα του στροβιλοσυμπιεστή ανάμεσα στον στρόβιλο στην πλευρά εξαγωγής και τη φτερωτή συμπιεστή στην πλευρά εισαγωγής. Είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος και κινεί απευθείας τον άξονα του στροβιλοσυμπιεστή, επιταχύνοντας τη φτερωτή προτού αρχίσει να την κινεί συμβατικά η ροή των καυσαερίων. Ο στροβιλοσυμπιεστής αγγίζει ταχύτητες περιστροφής έως και 170.000 σ.α.λ., γεγονός που επιτρέπει ταχύτατη ροή αέρα.

Αυτή η νέα μορφή υπερπλήρωσης εγγυάται ιδιαίτερα άμεση απόκριση στο γκάζι σε όλο το εύρος στροφών. Ο εξηλεκτρισμός του στροβιλοσυμπιεστή επιτρέπει υψηλότερη ροπή σε χαμηλές στροφές, αυξάνοντας έτσι την ευελιξία και βελτιώνοντας την επιτάχυνση από τη στάση. Ο στροβιλοσυμπιεστής λειτουργεί μέσω του ηλεκτρικού συστήματος 48 Volt, το οποίο τροφοδοτεί επίσης την κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η Mercedes-AMG SL 43 να αποδίδει 381 ίππους (280 kW) και μέγιστη ροπή 480 Nm συν την πρόσθετη ισχύ των 10 kW (14 ίππων) που παρέχει το RSG σε ορισμένες συνθήκες οδήγησης.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.991 κ. εκ., γνωστός ως M139, τοποθετείται εδώ και χρόνια εγκάρσια στα compact μοντέλα Mercedes-AMG χωρίς ηλεκτρικό στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων. Ωστόσο, στην SL 43 τοποθετείται κατά μήκος. Στο βασικό μοντέλο της SL, που διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς, συνδυάζεται για πρώτη φορά με το κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων AMG Speedshift MCT 9G.

Ένας υγρός συμπλέκτης εκκίνησης αντικαθιστά τον μετατροπέα ροπής. Μειώνει το βάρος και, λόγω της χαμηλότερης αδράνειας, βελτιστοποιεί την απόκριση στις εντολές του οδηγού, ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση και τη μεταβολή φορτίου. Το προσεκτικά βαθμονομημένο λογισμικό εγγυάται εξαιρετικά σύντομους χρόνους αλλαγής και γρήγορα, πολλαπλά κατεβάσματα ταχυτήτων, εφόσον χρειάζεται.

Επιπλέον, η ενδιάμεση λειτουργία γκαζιού στα προγράμματα οδήγησης «Sport» και «Sport+» προσφέρει έντονες συγκινήσεις κατά την οδήγηση με αλλαγή ταχυτήτων. Υπάρχει επίσης η λειτουργία Race Start, η οποία εξασφαλίζει βέλτιστη επιτάχυνση από στάση. Η SL 43 επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα, και η τελική της ταχύτητα είναι 275 χλμ./ώρα. Tα πέντε προγράμματα οδήγησης του AMG Dynamic Select «Slippery», «Comfort», «Sport», «Sport +», «Individual» και «Race» περιλαμβάνονται στο προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus και επιτρέπουν ένα ευρύ φάσμα χαρακτηριστικών οχήματος από άνετη, έως δυναμική οδήγηση.

Επιπλέον, η SL 43 χρησιμοποιεί συστήματα ενεργής αεροδυναμικής, όπως το Airpanel, με τις οριζόντιες γρίλιες στην επάνω εισαγωγή αέρα να ελέγχονται ηλεκτρονικά. Κανονικά, οι γρίλιες είναι κλειστές για μειωμένη αντίσταση αέρα. Μόνο όταν ορισμένα εξαρτήματα έχουν φτάσει σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες και η ανάγκη για απαγωγή θερμότητας είναι ιδιαίτερα υψηλή, ανοίγουν και επιτρέπουν τη ροή μεγαλύτερης ποσότητας αέρα προς τους εναλλάκτες θερμότητας.

Στα συστήματα ενεργής αεροδυναμικής περιλαμβάνεται και η πτυσσόμενη πίσω αεροτομή που είναι πλήρως ενσωματωμένη στο προφίλ του αυτοκινήτου και αλλάζει θέση ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης. Από ταχύτητα 80 χλμ./ώρα, η αεροτομή ρυθμίζεται σε πέντε διαφορετικές γωνίες κλίσης, είτε για τη βελτίωση της ευστάθειας είτε για τη μείωση της οπισθέλκουσας.

Λόγω της πιο σπορ τοποθέτησης της νέας SL, επιλέχθηκε μια ηλεκτρική κουκούλα αντί για την προηγούμενη μεταλλική οροφή Vario. Η μείωση του βάρους κατά 21 κιλά και το χαμηλότερο κέντρο βάρους επιδρούν θετικά στο κράτημα στον δρόμο. Η πτύχωση Z (Z-fold) εξοικονομεί χώρο και βάρος και επιτρέπει την κατάργηση του συμβατικού καλύμματος στον χώρο της κουκούλας. Το άνοιγμα και κλείσιμο διαρκεί περίπου 15 δευτερόλεπτα μόνο και είναι εφικτό σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό, το σύστημα infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience), το οποίο περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, προσφέρει διάφορα στιλ ενδείξεων και έχει τη δυνατότητα εκμάθησης. Στην SL 43 έχουν προστεθεί πλούσια ειδικά περιεχόμενα AMG σε πέντε στιλ ενδείξεων. Τα αποκλειστικά στοιχεία μενού, όπως τα «AMG Performance» και «AMG Track Pace» εντείνουν επίσης τον σπορ χαρακτήρα.

Επιπλέον, το νέο βασικό μοντέλο της οικογένειας SL διακρίνεται για τον πλούσιο εξοπλισμό, ενώ τα πολυάριθμα προαιρετικά στοιχεία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων εξατομίκευσης ενισχύοντας την άνεση και την ασφάλεια. Συνεπώς, η Mercedes-AMG SL 43 προσφέρει μια πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης που καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα επιθυμιών των πελατών, από σπορ και δυναμική, έως πολυτελώς κομψή.

To νέο αυτό μοντέλο είναι διαθέσιμο για παραγγελία και στη χώρα μας από σήμερα ξεκινώντας από την ακόλουθη λιανική τιμή μετά φόρων:

  • Mercedes-AMG SL 63: 169.250 €

 

Βασικός εξοπλισμός οχήματος

Mercedes-AMG SL 43

Εξωτερικά
Ανάρτηση AMG RIDE CONTROL με αλουμινένια διπλά ψαλίδια, έλεγχο βύθισης πίσω και μπροστινής ανάρτησης (anti-squat και anti-dive), σπειροειδή ελατήρια μικρού βάρους και αντιστρεπτική ράβδο

Ανάρτηση AMG RIDE CONTROL με αλουμινένια διπλά ψαλίδια, έλεγχο βύθισης πίσω και μπροστινής ανάρτησης (anti-squat και anti-dive), σπειροειδή ελατήρια μικρού βάρους και αντιστρεπτική ράβδο

Υδραυλικό σύστημα φρένων διπλού κυκλώματος, σύνθετοι δίσκοι φρένων 390 mm μπροστά, αεριζόμενοι και διάτρητοι, αλουμινένια σταθερή δαγκάνα 6 εμβόλων, σύνθετοι δίσκοι φρένων 360 mm πίσω, αεριζόμενοι και διάτρητοι, αλουμινένια πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου, ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης, ABS, Brake Assist, ESP® 3 σταδίων

Ηλεκτρομηχανικό παραμετρικό σύστημα σερβοδιεύθυνσης με κρεμαγιέρα, μεταβλητή σχέση μετάδοσης συστήματος διεύθυνσης (12.8:1 στο νεκρό σημείο) και μεταβλητή υποβοήθηση

Διαστάσεις ζάντας : μπροστά: 9.5 J x 19, πίσω: 11 J x 19

Διαστάσεις ελαστικών : μπροστά: 255/45 ZR 19, πίσω: 285/40 ZR 19

Δαγκάνες φρένων σε ασημί χρώμα για ζάντες 19″

Εσωτερικά

Ταπετσαρία συνθετικού δέρματος ARTICO / υφάσματος

Διάκοσμος εσωτερικού σε ασημί

AMG performance τιμόνι με επένδυση δέρμα nappa

AIRSCARF

Τεχνικός εξοπλισμός

 

AMG RIDE CONTROL

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G κιβ. ταχυτήτων

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!