Πώς έκλεισε η ελληνική αγορά αυτοκινήτου το Νοέμβριο

Τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα που επηρεάζουν την παραγωγή νέων αυτοκινήτων συνεχίζονται

Πώς έκλεισε η ελληνική αγορά αυτοκινήτου το Νοέμβριο

Τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα που επηρεάζουν την παραγωγή νέων αυτοκινήτων συνεχίζονται

Για τέταρτο συνεχόμενο μήνα, η ελληνική αγορά αυτοκινήτων έκλεισε με αρνητικό πρόσημο, επηρεασμένη από την έλλειψη διαθεσιμότητας λόγω της απουσίας ημιαγωγών. Σύμφωνα με τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών οχημάτων ανήλθαν τον Νοέμβριο σε 7.168, μειωμένες κατά 6,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020 (7.641).

Σε επίπεδο έτους (Ιανουάριος-Νοέμβριος) η ελληνική αγορά παραμένει αρκετά πάνω από την αντίστοιχη περίοδο του 2020 (+27,8%), όταν όμως οι πωλήσεις είχαν επηρεαστεί σημαντικά από την πανδημία του κορονοϊού. Σε σύγκριση με τους πρώτους 11 μήνες του 2019, η πτώση φέτος ανέρχεται σε 11,4%.

Τα SUV αντιπροσωπεύουν πάνω από 1 στα 2 νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα (μερίδιο 52,9% τον Νοέμβριο), ενώ όσον αφορά την τεχνολογία καυσίμου τα μερίδια είναι: βενζίνη 40,9%, diesel 16,6%, υβριδικά 25,8%, Plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά 11,7%, φυσικού αερίου 1% και υγραερίου 4%.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!