Έργα βελτίωσης του παράπλευρου οδικού δικτύου των εθνικών οδών

Το πρόγραμμα συνολικού προϋπολογισμού 15 εκατ, ευρώ αρχίζει με παρεμβάσεις στις παλαιές εθνικές οδούς, Αθηνών – Χαλκίδας και Ελευσίνας – Θήβας

Έργα βελτίωσης του παράπλευρου οδικού δικτύου των εθνικών οδών

Το πρόγραμμα συνολικού προϋπολογισμού 15 εκατ, ευρώ αρχίζει με παρεμβάσεις στις παλαιές εθνικές οδούς, Αθηνών – Χαλκίδας και Ελευσίνας – Θήβας

Σε εξέλιξη βρίσκεται το μεγάλο έργο βελτίωσης του Περιφερειακού και του παράπλευρου οδικού δικτύου Αθηνών – Λαμίας και Αθηνών – Κορίνθου. Η έναρξη των παρεμβάσεων γίνεται  από την περιοχή του Δήμου Αυλώνα στο 52ο χλμ της παλαιάς εθνικής οδού, Αθηνών – Χαλκίδας. Τα έργα υλοποιούνται σε μήκος περίπου 5χλμκαι είναι συνολικής επιφάνειας 40.000 m2. Αντίστοιχα έργα υλοποιούνται και στην παλαιά εθνική οδό Ελευσίνας – Θήβας για μήκος 5χλμ. και συνολικής επιφάνειας 100.000 m2. Οι εργασίες υλοποιούνται στο  πλαίσιο του έργου «Βελτίωση και Περιοδική Συντήρηση υποδομών στο οδικό δίκτυο Περιφέρειας Αττικής»  και είναι συνολικού προϋπολογισμού 15 εκ. ευρώ.

Μεταξύ άλλων προβλέπονται παρεμβάσεις συντήρησης καθώς και εκτεταμένες εργασίες ανακατασκευής ασφαλτοταπήτων στο περιφερειακό οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών Περιφέρειας Αττικής και στους παραπλεύρους (SR) των Νέων Εθνικών Οδών Αθηνών Λαμίας και Αθηνών Κορίνθου. Συνολικά προβλέπεται η εκτέλεση εργασιών εκτεταμένης συντήρησης ασφαλτοταπήτων επιφάνειας 490.000,00 m2, στο οδικό δίκτυο Παλαιάς εθνικής οδού Αθηνών- Θεσσαλονίκης και Αθηνών -Κορίνθου, καθώς και στη  Λ. Αθηνών – Σουνίου.

Ειδικότερα στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται η εκτέλεση εργασιών εκτεταμένης συντήρησης ασφαλτοταπήτων στο οδικό δίκτυο:

•​ΠΕΟ Αθηνών – Χαλκίδος από Α/Κ Μαλακάσας μέχρι όρια Περ. Αττικής.

•​ΠΕΟ Αθηνών- Κορίνθου (από ΠΥΡΚΑΛ μέχρι όριαΠερ. Αττικής).

•​ΠΕΟ Ελευσίνα – Θήβα (από ΠΥΡΚΑΛ μέχρι όριαΠερ. Αττικής.

•​Παραλιακή Λεωφόρος Βάρκιζας (από διασταύρωση προς Βάρη) – Σούνιο.

•​Κηφισιά – Ερυθραία – Εκάλη – Άνοιξη – Οίον – Ανισόπεδος κόμβοςΚρυονερίου– Λίμνη Μαραθώνα –Καλέτζι– Μαραθώνας  Αγ. Στέφανος – Καπανδρίτι – Κάλαμος –Αμφιάρειο.

•​Μαλακάσα – Μαρκόπουλο Ωρωπού  – Σκάλα Ωρωπού (Παραλία)

•​Ανισόπεδος κόμβος Μαλακάσα –Μήλεσι– Σκάλα Ωρωπού και το διερχόμενο τμήμα μέσα από τοΜήλεσι.

•​Από ανισόπεδο κόμβο Αθηνών – Λαμίας μέχρι Βασιλικό τμήμα Τατοΐου μέσω Δεκελείας.

•​Παράπλευρο οδικό δίκτυο (S.R) του άξονα Π.Α.Θ.Ε. Αθηνών – Λαμίας από «τρεις γέφυρες» έως τα όρια του νομού Αττικής με το νομό Βοιωτίας (Ασωπός ποταμός).

•​Παράπλευρο οδικό δίκτυο (S.R) του άξονα Π.Α.Θ.Ε. Αθηνών – Κορίνθου από τέλος Αττικής Οδού έως όρια του νομού Αττικής με το νομό Κορινθίας (μεταξύΚινέταςκαι Αγ. Θεοδώρων).

Για την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας οι παρεμβάσεις πραγματοποιούνται με ζώνες αποκλεισμού και βέλη κινήσεων

«Προτεραιότητά μας είναι να περιορίσουμε στο ελάχιστο τον κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων. Ως διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής, επενδύουμε στην οδική ασφάλεια καθώς για εμάς η προστασία της ανθρώπινης ζωής είναι αξία αδιαπραγμάτευτη», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!