Μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda

Εικονικό ταξίδι στην Ιαπωνία μέσα από τις δημιουργίες ξεχωριστών προσώπων, όπως ο γνωστός σεφ κ.Σωτήρης Κοντιζάς, διοργάνωσε η Mazda πριν λίγες ημέρες

Μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda

Εικονικό ταξίδι στην Ιαπωνία μέσα από τις δημιουργίες ξεχωριστών προσώπων, όπως ο γνωστός σεφ κ.Σωτήρης Κοντιζάς, διοργάνωσε η Mazda πριν λίγες ημέρες

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς παρουσιάστηκε το «αύριο» που σχεδιάζει η εταιρία για να προάγει τη βιωσιμότητα του πλανήτη και της κοινωνίας, έγιναν αναφορές στα νέα μοντέλα και τις καινοτομίες που σκοπεύει να φέρει, ενώ πραγματοποιήθηκε και ένας απολογισμός για τη μέχρι τώρα παρουσία της Mazda στην ελληνική αγορά.

Παρουσιάστηκε το όραμα και η στρατηγική της μάρκας, που μέχρι το 2030 θα έχει αποκλειστικά εξηλεκτρισμένα μοντέλα, ενώ από το 2050 δεσμεύεται να γίνει ανθρακικά ουδέτερη, σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται «Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων», η οποία υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες.

Στόχος της Mazda είναι να έχει όλα της τα νέα μοντέλα, πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα έως το 2030, ενώ ταυτόχρονα να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως, όλα σύμφωνα πάντα με το όραμα της εταιρείας στην κατασκευή αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση.

Μέσα από παγκόσμιες συνεργασίες και καινοτόμες υπηρεσίες όπως το MyMazdaApp, η αντισυμβατική μάρκα σχεδιάζει μία νέα εποχή, όπου η μετακίνηση προσφέρεται ως υπηρεσία προσβλέποντας στη σύνδεση των ανθρώπων μεταξύ τους και τη σύνδεση τους με την κοινωνία.

Τον Ιούνιο του 2019, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελληνική αγορά με τη Mazda Autoone, εταιρία του Ομίλου Συγγελίδη, μετά από 10 χρόνια απουσίας. Από τότε υιοθετεί μια στρατηγική βασισμένη σε 3 πυλώνες: Υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στη διαχείριση του πελάτη και ευγένεια.

Μέσα σε 27 μήνες η στρατηγική έχει αποδώσει  και εξασφαλίζει την ανταπόκριση του κόσμου, έχοντας διαχειριστεί περισσότερα από 6,600 αιτήματα πελατών και έχοντας καταγράψει 830 ταξινομήσεις. Στην έρευνα που πραγματοποίει κάθε μήνα η Mazda Motor Europe παρακολουθώντας τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών, η Mazda Autoone αναγνωρίζεται ως η χώρα με τα υψηλότερα αποτελέσματα στη Νοτιοανατολικής Ευρώπη και βαθμολογείται με 97%!

Σύμφωνα με στοιχεία ταξινομήσεων, στην Ελλάδα υπάρχει μια σημαντική μερίδα καταναλωτών που επιλέγει αυτοκίνητα ιαπωνικών μαρκών, συγκεκριμένα 1 στους 4. Παραδοσιακά,  οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν αυτοκίνητα που ακόμα παράγονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Σήμερα η Mazda αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα εταιρίας αυτοκινήτων που διατηρεί τις γραμμές παραγωγής της στην Ιαπωνία, με το 99% τον οχημάτων της να είναι «Made in Japan».

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς οι καλεσμένοι μυήθηκαν στην τέχνη του Origami, την ιαπωνική τέχνη της χαρτοδιπλωτικής, και της ιαπωνικής Καλλιγραφίας, της καλλιτεχνικής γραφής της ιαπωνικής γλώσσας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!