Το Peugeot 3008 έχει ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία στην ελληνική αγορά ήδη από τον Ιούλιο του 2024.
Διατίθεται τόσο σε υβριδικές όσο και ηλεκτρικές εκδόσεις και με πλούσιο παλμαρές τεχνολογιών που ανεβάζουν τον πήχη στους τομείς της απόδοσης, της άνεσης και της ασφάλειας.
Για περιορισμένο χρονικό διάστημα και αποκλειστικά σε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν το νέο Peugeot 3008 με:
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
- Προνομιακή χρηματοδότηση: Η νέα χρηματοδοτική πρόταση #3008NOW εξασφαλίζει προνομιακό σταθερό επιτόκιο 3,8%, χαμηλή προκαταβολή από 20% και ευέλικτη διάρκεια αποπληρωμής από 12 έως 48 μήνες.
- Επιδότηση αγοράς: Οι ελκυστικοί όροι χρηματοδότησης συνδυάζονται με επιδότηση τιμής η οποία μειώνει σημαντικά το τελικό κόστος απόκτησης.
- Εκτεταμένη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, εγγύηση μπαταρίας 8 ετών (σε ηλεκτρικές εκδόσεις) και premium υπηρεσίες after–sales, εξασφαλίζοντας απόλυτη ηρεμία και αξιοπιστία
Για παράδειγμα το νέο Ε-3008 με την επιδότηση Peugeot e-Move και την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» διατίθεται στην προνομιακή τιμή των 36.900 €.
Για όσους δεν προσανατολίζονται στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, το Peugeot 3008 Hybrid 145 hp προσφέρεται αντίστοιχα στα 34.900 € απευθυνόμενο σε όσους αναζητούν μια «εξηλεκτρισμένη» πρόταση για τις μετακινήσεις τους, χωρίς την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης.
Το νέο Peugeot 3008 διατίθεται με τρία εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης που υπόσχονται υψηλή απόδοση και οικονομία καυσίμου. Η έκδοση Hybrid των 136 ίππων συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.2 Turbo με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Πρόκειται για ένα αποδοτικό σύστημα Mild Hybrid που, σε αστικές διαδρομές, μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο για περισσότερο από το 50% του χρόνου αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Η έκδοση Plug-in Hybrid (PHEV) κινείται από ένα αναβαθμισμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με ισχύ 195 ίππων. Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μπορεί να καλύψει αποστάσεις ακόμη και πάνω από 100 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά. Τέλος, το ηλεκτρικό E-3008 διατίθεται με ηλεκτροκινητήρα 210 ίππων και μπαταρία 77 kWh, η οποία υπόσχεται αυτονομία έως 527 χλμ..