H Audi αποκάλυψε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Q6 e-tron Sportback. Πρόκειται για την coupe εκδοχή του Q6 e-tron, του SUV που καταλαμβάνει την ίδια κατηγορία με το παγκόσμιο best seller της μάρκας, το Q5.
Βασίζεται στην πλατφόρμα PPE, η οποία που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Porsche και υποστηρίζει επίσης τη Macan EV, καθώς και την κανονική έκδοση του Q6 e-tron.
Ως εκ τούτου, οι αλλαγές ανάμεσα στην κανονική και την Sportback έκδοση περιορίζονται κυρίως στο αμάξωμα. Η οροφή είναι χαμηλωμένη κατά 37 χιλιοστά, ενώ τα πιο μικρά παράθυρα τονίζουν καλύτερα τους πίσω θόλους, οι οποίοι σύμφωνα με την Audi, είναι εμπνευσμένοι από το e-tron GT.
Τα φωτιστικά σώματα LED χωρίζονται σε δύο τμήματα με το ανώτερο εξ αυτών να διαθέτει προσαρμόσιμα γραφικά ημέρας χάρη στα 61 επιμέρους τμήματα. Επίσης, η γρίλια «Singleframe» της Audi έχει αντεστραμμένα χρώματα, καθώς είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, και περιβάλλεται από μαύρο.
Tα υπόλοιπα πάνελ του αμαξώματος δεν έχουν ιδιαίτερες τροποποιήσεις σε σχέση με το κανονικό Q6 e-tron. Ωστόσο η πιο χαμηλή οροφή βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, αυξάνοντας έτσι την αυτονομία.
Η καμπίνα του Audi Q6 e-tron Sportback παραμένει η ίδια με το κανονικό μοντέλο. Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit 11,9″, ο οποίος συνδυάζεται άψογα με μια οθόνη αφής MMI Touch Display 14,5″ μέσα σε ένα ελαφρώς καμπυλωτό πάνελ.
Το λειτουργικό σύστημα που βασίζεται στο Android, στεγάζει τα περισσότερα χειριστήρια σε αυτή την οθόνη. Η Audi αναφέρει ότι οι φωνητικές εντολές είναι ο πιο εύκολος τρόπος ρύθμισης του κλιματισμού. Μέχρι και 800 λειτουργίες μπορούν να ελεγχθούν από μια σειρά 100 αλληλεπιδράσεων μέσω του φωνητικού βοηθού «Hey Audi», ο οποίος μπορεί να μάθει τις φωνητικές εντολές τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού και να κάνει ακόμη και προτάσεις με βάση τις προηγούμενες συνήθειες. Ο συνοδηγός λαμβάνει επίσης μια τριτεύουσα οθόνη 10,9”, η οποία του επιτρέπει να αλλάζει τις ρυθμίσεις.
Η εισαγωγική έκδοση του ηλεκτρικού Sportback διαθέτει 252 ίππους και ροπή 450 Nm, ενώ επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7 δευτερόλεπτα στη λειτουργία Launch Control. Η μπαταρία των 83 kWh προσφέρει αυτονομία έως και 540 χιλιόμετρα.
Πιο πάνω στην γκάμα ακολουθεί το e-tron Performance, με 306 ίππους και μπαταρία 100 kWh. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται πλέον σε 6,6 δευτερόλεπτα, ωστόσο η αυτονομία ανεβαίνει στα 650 χιλιόμετρα. Αμφότερες οι εκδόσεις έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.
Ακολουθεί η έκδοση Performance Quattro, η οποία αποκτά δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, που αποδίδουν 388 ίππους συνδυαστικά και επιταχύνουν το αυτοκίνητο από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία παραμένει σε υψηλά επίπεδα, αν και ελαφρώς μειωμένα σε σχέση με τις πισωκίνητες εκδόσεις, στα 630 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Η κορυφαία έκδοση είναι η SQ6, η οποία διατηρεί την μπαταρία 100 kWh και την τετρακίνηση, ωστόσο η ισχύς φτάνει πλέον τους 490 ίππους, ενώ η αυτονομία, μειώνεται ελαφρώς στα 603 χιλιόμετρα.
Τα νέα μοντέλα Αudi Q6 Sportback e-tron και SQ6 Sportback e-tron θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα στα τέλη Απριλίου, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες.
Τιμές Audi Q6 e-tron Sportback
- Q6 Sportback e-tron 252 hp: από 73.980 €
- Q6 Sportback e-tron Performance 306 hp: από 80.980 €
- Q6 Sportback e-tron quattro 388 hp: από 87.980 €
- SQ6 Sportback e-tron quattro 490 hp: από 105.980 €
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ