Πρόγραμμα συντήρησης οδικού δικτύου στην Αττική με προθεσμία 12 μηνών

Ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Πατούλης, υπέγραψε τη σχετική σύμβαση, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ

Πρόγραμμα συντήρησης οδικού δικτύου στην Αττική με προθεσμία 12 μηνών

Ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Πατούλης, υπέγραψε τη σχετική σύμβαση, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ

Στους 12 μήνες ορίστηκε η προθεσμία εκτέλεσης του έργου βελτίωσης και συντήρησης υποδομών στο οδικό δίκτυο της Αττικής, του οποίου τη σύμβαση ανάθεσης σε τεχνική εταιρεία υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης. Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια Αττικής και είναι συνολικού προϋπολογισμού 15 εκ. ευρώ.

Αντικείμενο του έργου είναι η συστηματική συντήρηση της επιφάνειας κυκλοφορίας των οδικών αξόνων του δικτύου αρμοδιότητας του Β΄τμήματος συντήρησης και κατασκευών της ΔΙ.ΔΙ.Μ.Υ. (πρώην δέσε) Περιφέρειας Αττικής δηλαδή :

  • ΠΕΟ Αθηνών – Χαλκίδος από Α/Κ Μαλακάσας μέχρι όρια Περ. Αττικής
  • ΠΕΟ Αθηνών- Κορίνθου (από ΠΥΡΚΑΛ μέχρι όρια Περ. Αττικής)
  • ΠΕΟ Ελευσίνα – Θήβα (από ΠΥΡΚΑΛ μέχρι όρια Περ. Αττικής
  • Παραλιακή Λεωφόρος Βάρκιζας (από διασταύρωση προς Βάρη) – Σουνίου
  • Κηφισιά – Ερυθραία – Εκάλη – Άνοιξη – Οίον – Ανισόπεδος κόμβος Κρυονερίου – Λίμνη Μαραθώνα – Καλέτζι – Μαραθώνας
  • Αγ. Στέφανος – Καπανδρίτι – Κάλαμος – Αμφιάρειο μέχρι διασταύρωση με οδικό άξονα Μαλακάσα – Μαρκόπουλο – Ωρωπού
  • Μαλακάσα – Μαρκόπουλο – Ωρωπού – Σκάλα Ωρωπού (Παραλία)
  • Ανισόπεδος κόμβος Μαλακάσα – Μήλεσι – Σκάλα Ωρωπού και το διερχόμενο τμήμα μέσα από το
  • Μήλεσι
  • Από ανισόπεδο κόμβο Αθηνών – Λαμίας μέχρι Βασιλικό τμήμα Τατοΐου μέσω Δεκελείας
  • Παράπλευρο οδικό δίκτυο (S.R) του άξονα Π.Α.Θ.Ε. Αθηνών – Λαμίας από τρεις γέφυρες έως όρια νομού Αττικής με νομό Βοιωτίας (Ασωπός ποταμός)
  • Παράπλευρο οδικό δίκτυο (S.R) του άξονα Π.Α.Θ.Ε. Αθηνών – Κορίνθου από τέλος Αττικής Οδού έως όρια νομού Αττικής με νομό Κορινθίας

Ειδικότερα με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης  και ασφάλειας των οδηγών προβλέπονται η συντήρηση και βελτίωση του οδοστρώματος όπου απαιτείται, η βελτίωση της οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης, η τροποποίηση της στάθμης των στομίων των φρεατίων υδροσυλλογής καθώς και των φρεατίων αποχέτευσης όπου αυτά είναι βυθισμένα σε σχέση με την επιφάνεια του οδοστρώματος, η επισκευή και αντικατάσταση κατεστραμμένων στηθαίων ασφαλείας, καθώς και η κατασκευή τεχνικών έργων για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!