Τα SUV κερδίζουν διαρκώς έδαφος στην ελληνική αγορά, κατακτώντας πάνω από το 50% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων.
Δεν αποτελεί έκπληξη επομένως το γεγονός ότι οι εταιρείες αυτοκινήτων κυνηγούν την αγορά των SUV, με νέα μοντέλα τα οποία παρουσιάζονται διαρκώς.
Δείτε παρακάτω τα 5 νέα SUV τα οποία θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα πριν το τέλος του 2024, καθώς και links με περισσότερες πληροφορίες.
Ford Capri
Tο νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Capri πραγματοποίησε τον Ιούλιο την επίσημη πρεμιέρα του και φέρνει στο προσκήνιο ένα κλασικό όνομα της αμερικάνικης εταιρείας. Αυτή τη φορά όμως το Capri δεν είναι ένα χαμηλό σπορ αυτοκίνητο, αλλά ένα coupe SUV, με σμιλευμένες εξωτερικές γραμμές οι οποίες σύμφωνα με την Ford, προσφέρουν υψηλή αεροδυναμική απόδοση.
Το Capri είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα σε εκδόσεις με μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας (Extended Range) είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD – 77 kWh), ή με τετρακίνηση (AWD – 79 kWh). Η μέγιστη αυτονομία του φτάνει τα 600 χλμ.. Η πισωκίνητη έκδοση RWD αποδίδει μέγιστη ισχύ 286 ίππων και άμεσα διαθέσιμη ροπή 545 Nm, ενώ στην τετρακίνητη AWD οι αντίστοιχες τιμές απόδοσης είναι 340 ίπποι και 684 Nm ροπής. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,4 δλ. για τις εκδόσεις RWD και 5,3 δλ. για τις εκδόσεις AWD.
Δείτε περισσότερα για το Ford Capri
Kia EV3
Με όπλα του το τολμηρό design, το οποίο αντλεί πολλά στοιχεία από το EV9, καθώς και την εξαιρετική πρακτικότητα στο εσωτερικό, το Kia EV3 δείχνει έτοιμο να διευρύνει την απήχηση του κοινού στην κατηγορία. Σχεδιαστικά, το EV3 ακολουθεί – επί τω πλείστον – τα χνάρια της ναυαρχίδας της Kia, του EV9. Μια πολύ δυναμική μάσκα και το Tiger Face της Kia ενσωματώνουν την πιο πρόσφατη λογική φωτισμού Star Map της μάρκας. Η μακριά, κεκλιμένη και με κομψή γραμμή οροφή καταλήγει σε μια πίσω πόρτα ανάλογη ενός hatchback.
Το EV3 φέρει είτε μια μπαταρία 58,3 kWh είτε μια μεγαλύτερη 81,4 kWh για τη Standard και Long Range αντίστοιχα. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 ίπποι) και 283 Nm ροπής, ενώ αργότερα θα προστεθεί ακόμα μία -πιο ισχυρή- έκδοση. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 7,4 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα είναι 170 χλμ./ώρα.
Δείτε περισσότερα για το Kia EV3
MG HS
Σκοπός της MG με το νέο HS είναι να διατηρήσει την φήμη του ως ένα όχημα Value for Money, στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των SUV. Εξωτερικά το νέο ΗS είναι αρκετά πιο ώριμο σε σχέση με τον προκάτοχό του, με ελαφρώς μεγαλύτερες αναλογίες αμαξώματος και μακρύτερο μεταξόνιο για βελτιωμένους χώρους εντός καμπίνας. Η μπροστινή γρίλια ακολουθεί την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας (η οποία παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο MG3), ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι πιο στενά και ενώνονται μεταξύ τους με ένα μαύρο πάνελ. Στο πίσω μέρος επαναλαμβάνεται το ίδιο μοτίβο, καθώς τα LED φωτιστικά σώματα ενώνονται και αυτά μεταξύ τους με ένα μαύρο πάνελ.
Οι αρχικοί κινητήρες της γκάμας του νέου HS απαρτίζονται από αμιγώς βενζινοκίνητα και Plug-In υβριδικά σύνολα. Ο βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων αποδίδει 169 ίππους και 275 Nm ροπής, ενώ είναι ικανός να επιταχύνει το SUV από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,4 δευτερόλεπτα. Η Plug-In υβριδική έκδοση συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και 142 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 209 ίππων, με αποτέλεσμα να επιταχύνει από στάση στα 100 χιλιόμετρα σε 6,8 δευτερόλεπτα. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται με ρεύμα από μια μπαταρία 24,7 kWh και, σε συνδυασμό με μια γεννήτρια 67kW, το SUV μπορεί να διανύσει 120 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας μόνο τους ηλεκτροκινητήρες.
Δείτε περισσότερα για το MG HS
MG ZS Max Hybrid+
H σχεδίαση του MG ZS Max Hybrid+ αντλεί επιρροές τόσο από το νέο MG3 αλλά και από το MG HS. Σκοπός της MG είναι να δημιουργήσει μια ενιαία σχεδιαστική φιλοσοφία σε όλα της τα μοντέλα. Το μπροστινό μέρος του ZS Max διακρίνεται από την φαρδιά μάσκα με τις εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά της, καθώς και από τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι τεχνολογίας LED.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων (102 ίππων) ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα (136 ίππων) και συνδυαστικά παράγουν 197 ίππους και 250 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα, σύμφωνα με την MG υπολογίζεται στα 8,7 δευτερόλεπτα. Τον ηλεκτροκινητήρα τροφοδοτεί μια μπαταρία 1,83 kWh, η οποία συμβάλλει στην μείωση της κατανάλωσης στα 5,1 λίτρα/100 χλμ. Με μια τόσο μικρή σε μέγεθος μπαταρία η φόρτισή της καλύπτεται πλήρως από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ή από τον κινητήρα.
Δείτε περισσότερα για το MG ZS Max Hybrid+
MINI Aceman
Το νέο MINI Aceman έρχεται να καλύψει το κενό που υπάρχει ανάμεσα στο κλασικό MINI Cooper και το μεγαλύτερο οικογενειακό Countryman. Πρόκειται λοιπόν για ένα μοντέλο που στόχος του είναι να συνδυάζει compact εξωτερικές διαστάσεις με τον μέγιστο δυνατό χώρο που χρειάζονται οι επιβάτες στην καθημερινότητά τους. Οι σχεδιαστές τοποθέτησαν μια οκταγωνική κλειστή μάσκα στο εμπρός τμήμα, καθώς πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και είναι απίθανο να διατίθεται και με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πηγαίνοντας προς στα πίσω παρατηρούμε τα μαύρα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, λόγω της crossover φιλοσοφίας του, και τη μεταλλική σφραγίδα “ΜΙΝΙ” χαμηλά στη πόρτα του οδηγού και του συνοδηγού.
Το MINI Aceman διατίθεται αποκλειστικά με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Κατά το λανσάρισμα στην αγορά, θα είναι διαθέσιμο ως MINI Aceman E με απόδοση 184 ίππους και 290 Nm ροπής και αυτονομία που αγγίζει τα 310 χιλιόμετρα, καθώς και ως MINI Aceman SE με 218 ίππους και 330 Nm ροπής, και αυτονομία έως 407 χιλιόμετρα. Τέλος υπάρχει και η έκδοση JCW με 258 ίππους και 350 Nm ροπής. Εδώ έχουμε τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα και αυτονομία που φτάνει τα 355 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
Δείτε περισσότερα για το MINI Aceman