Ο ΣΕΑΑ θέτει ζήτημα χρηματοδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

Μη διαχειρίσιμη χαρακτηρίζει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων τη διαδικασία επιδότησης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από εισαγωγείς, εμπόρους και πελάτες.

Ο ΣΕΑΑ θέτει ζήτημα χρηματοδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

Μη διαχειρίσιμη χαρακτηρίζει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων τη διαδικασία επιδότησης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από εισαγωγείς, εμπόρους και πελάτες.

Δελτίο Τύπου εξέδωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων σχετικά με το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», στο οποίο χαρακτηρίζει μη διαχειρίσιμη τη διαδικασία επιδότησης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από εισαγωγείς, εμπόρους και πελάτες.

Ο λόγος, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ, είναι πως μεγάλος αριθμός αιτήσεων δεν γίνονται δεκτές λόγω έλλειψης πόρων. Ανάμεσα στις λύσεις που προτείνει είναι και η μείωση του ύψους της επιδότησης έτσι ώστε να μπορούν να την απολάβουν περισσότεροι πελάτες.

Ακολουθεί το επίσημο Δελτίο Τύπου του ΣΕΑΑ:

Με μεγάλο αριθμό πελατών να μη γίνονται δεκτοί για την επιδότηση των € 8.000 στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», ελλείψει πόρων, ανακοινώθηκε ότι εξετάζεται περαιτέρω αύξηση του οικονομικού κινήτρου στον υπό σχεδίαση 3ο κύκλο.

Έναντι αυτού σημειώνονται τα εξής:

  • Οι ανακοινώσεις δεν είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με το ΣΕΑΑ.
  • Ο ΣΕΑΑ επιχειρηματολογεί καιρό τώρα πως πρέπει να μειωθεί το ποσό της επιδότησης, ώστε να το απολαμβάνουν κατά το δυνατό περισσότεροι.
  • Τα παράπονα των πελατών στις εκθέσεις, καθώς η πλατφόρμα δεν δέχεται τα αιτήματα τους, δεν είναι πλέον διαχειρίσιμα.
  • Οι επιδοτήσεις στην ΕΕ έχουν μειωθεί και σε πολλές περιπτώσεις καταργηθεί.
  • Με ένα ποσό όπως το αρχικό των € 5.000, η Ελλάδα παραμένει «πρωταθλήτρια» στις επιδοτήσεις.
  • Η διακριτική μεταχείριση υπέρ λιγότερων επιδοτούμενων προκαλεί έναν ανυπέρβλητο διαχειριστικό εφιάλτη για τις εμπορίες και τους πελάτες, με αποτέλεσμα όλοι να αποθαρρύνονται.
  • Η τυχόν συσχέτιση του κινήτρου με τα εισοδήματα δεν πρέπει να επιβραβεύσει τη φοροδιαφυγή. Πρέπει να συμβεί το αντίθετο, όπως συνέβη με σειρά μέτρων στη διάρκεια COVID.

 

Ο ΣΕΑΑ, έχοντας ιδρυθεί το 1934, εκπροσωπεί τους εισαγωγείς καινούργιων επιβατικών, φορτηγών και λεωφορείων και τους επίσημους τοπικούς διανομείς, κάθετες μονάδες (dealers).

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!