Το Jeep Avenger e-Hybrid στο μικροσκόπιο

Το Jeep Avenger e-Hybrid είναι ήδη διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Longitude, Altitude και Summit, με τιμή που ξεκινά από 26.490 ευρώ.

Το Jeep Avenger e-Hybrid στο μικροσκόπιο

Το Jeep Avenger e-Hybrid είναι ήδη διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Longitude, Altitude και Summit, με τιμή που ξεκινά από 26.490 ευρώ.

Το Avenger e-Hybrid αποτελεί την πιο compact σε διαστάσεις εξηλεκτρισμένη πρόταση στην γκάμα της Jeep και διανθίζει τα ιδανικά της μάρκας με υβριδική τεχνολογία. Χρησιμοποιεί ένα ήπια υβριδικό σύστημα που λειτουργεί σε τάση 48V και αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων με απόδοση 100 ίππων και 205 Nm ροπής, ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, καθώς και μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh.

Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού προκειμένου να μην επηρεάζεται η ευρυχωρία της καμπίνας, ενώ στον θερμικό κινητήρα είναι προσαρμοσμένο σύστημα μίζας-εναλλάκτη (Belt Starter) ώστε η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος e-Hybrid (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική) να γίνεται με απρόσκοπτο τρόπο.

Το σύστημα εξασφαλίζει αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Η διαφορά στη μέση κατανάλωση φτάνει το 13% σε σύγκριση με το Avenger βενζίνης ενώ αγγίζει το 28% σε αστικό περιβάλλον. Χάρη στις λειτουργίες e-parking, e-creeping και e-queuing το Avenger e-Hybrid είναι σε θέση να αντιμετωπίζει αμιγώς ηλεκτρικά σημαντικό μέρος της αστικής καθημερινότητας, αφού ο θερμικός κινητήρας μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς ανεξάρτητα από τον ηλεκτρικό, και το αντίστροφο.

Χάρη στο E-Boost ο ηλεκτρικός μπορεί να συνδράμει με έως 55 Nm τον κινητήρα βενζίνης στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, τονώνοντας το τράβηγμα και την ελαστικότητα. Με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και τελική ταχύτητα 184 χλμ./ώρα το Avenger e-Hybrid έχει μέση κατανάλωση μόλις 4,9 – 5,1 λτ./100 χλμ. στον κύκλο μέτρησης WLTP. Παράλληλα, τα paddles στο τιμόνι δίνουν στον οδηγό τον έλεγχο του e-DCT6 κιβωτίου ταχυτήτων ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να απολαμβάνει την εξαιρετική συμπεριφορά σε κάθε δρόμο.

Το σύστημα e-Hybrid δεν προσθέτει περισσότερα από 60 κιλά σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο, για αυτό και το βάρος του Avenger e-Hybrid είναι μόνο 1.280 κιλά. Αυτό βοηθάει σε όλα τα τερέν, ακόμα και στο χώμα, όπου χάρη στα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης των 20, 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα, το Avenger έχει κορυφαίες δυνατότητες για την κατηγορία του. Σημαντική συμβολή σε αυτό έχουν τόσο τα προφίλ οδήγησης του Selec-Terrain (Eco, Normal, Sport, Sand, Mud, Snow) όσο και το Hill Descent Control που φροντίζει για σίγουρες καταβάσεις σε απότομες πλαγιές.

Με τις παραγγελίες του να έχουν ξεκινήσει ήδη, με 4 χρόνια ή 160.000 χλμ. εγγύηση και με τιμή που ξεκινά από 26.490 ευρώ, το Avenger e-Hybrid είναι μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική, επιλογή στην κατηγορία των B-SUV. Χρησιμοποιώντας έξυπνα και αποτελεσματικά τις αρετές του εξηλεκτρισμού, χαράσσει με τον βέλτιστο τρόπο τη γραμμή που ενώνει την έκδοση βενζίνης που ξεκινάει από τα 23.990 €, με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση των 156 ίππων και 400 χλμ. αυτονομίας, που είναι ετοιμοπαράδοτη.

Τιμές Jeep Avenger

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!