Bugatti Chiron Super Sport 57: Φόρος τιμής στην Type 57 SC Atlantic

Η μοναδική Super Sport 57 θα είναι μία από τις τελευταίες Chiron που έχουν κατασκευαστεί.

Bugatti Chiron Super Sport 57: Φόρος τιμής στην Type 57 SC Atlantic

Η μοναδική Super Sport 57 θα είναι μία από τις τελευταίες Chiron που έχουν κατασκευαστεί.

Η εμληματική Bugatti Type 57 σχεδιάστηκε από τον Jean Bugatti, γιο του ιδρυτή της εταιρείας Ettore Bugatti. Αυτός ο μοναδικός σχεδιασμός, ενέπνευσε μια ειδική έκδοση του σημερινού hypercar της μάρκας, τη Chiron. Πρόκειται για την Bugatti Chiron Super Sport ’57 One of One‘, η οποία κατασκευάστηκε για μία ξεχωριστή πελάτισσα της Bugatti. Η Αμερικανίδα στην οποία πηγαίνει το αυτοκίνητο δεν είχε ποτέ πριν Bugatti, αλλά ερωτεύτηκε την αρχική Type 57 SC Atlantic.

Οι εξωτερικές βελτιώσεις σε σχέση με την «κανονική» Chiron είναι οι ζάντες Super Sport πέντε ακτίνων με φινίρισμα σε γυαλισμένο χρώμιο με μπλε πινελιές. Αυτό το μπλε χρώμα επεκτείνεται στο αμάξωμα και αποτελεί αναφορά στο γκρι μεταλλικό μπλε του αρχικού αυτοκινήτου. Στο κάτω μέρος της πίσω αεροτομής υπάρχει μια σιλουέτα ζωγραφισμένη στο χέρι της Type 57 με τις επιγραφές «57» και «One of One». Η γρίλια έχει επίσης ανασχεδιαστεί με γυαλισμένες ραβδώσεις και μια παχύτερη κεντρική ράχη, που επίσης αποτελεί αναφορά στην Type 57.

Ο διάσημος κινητήρας W16 με τετραπλό turbo που αποδίδει 1.600 ίππους αποτελεί όπως πάντα την καρδιά του hypercar και η Bugatti αναφέρει ότι η αναθεωρημένη μάσκα δεν υποβαθμίζει την ψύξη που χρειάζεται για να φτάσει την -ηλεκτρονικά περιορισμένη- τελική ταχύτητα των 440 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό, υπάρχει δερμάτινη ταπετσαρία «Guacho» και περαιτέρω σιλουέτες της Type 57. Τα πάνελ των θυρών είναι ραμμένα σε «lightning blue» και στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ένα προσαρμοσμένο ένθετο με το «57 One of One». Ένα μοτίβο ελέφαντα που ισορροπεί στα πίσω του πόδια είναι κεντημένο στα προσκέφαλα, ένα χαρακτηριστικό που προορίζεται για τα πιο σπάνια αυτοκίνητα της Bugatti.

Δεν γνωρίζουμε πόσο χρέωσε η Bugatti για αυτό το μοναδικό αυτοκίνητο, αν και είναι σίγουρο ότι κόστισε περισσότερο από την τιμή των 3,55 εκατομμυρίων ευρώ του κανονικού αυτοκινήτου.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!