Toyota FJ Bruiser Concept: Με διαθέσεις monster truck

Αυτός το εξωφρενικό pick-up, που αποτίει φόρο τιμής στην κληρονομιά του Toyota Land Cruiser, διαθέτει V8 κινητήρα 725 ίππων από το NASCAR.

Toyota FJ Bruiser Concept: Με διαθέσεις monster truck

Αυτός το εξωφρενικό pick-up, που αποτίει φόρο τιμής στην κληρονομιά του Toyota Land Cruiser, διαθέτει V8 κινητήρα 725 ίππων από το NASCAR.

Στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, η Toyota παρουσίασε μια σειρά από λογικά concept ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προωθώντας τα σχέδιά της για ένα πιο πράσινο και συνδεδεμένο μέλλον. Ωστόσο, η ιαπωνική μάρκα υιοθέτησε μια πολύ διαφορετική προσέγγιση στην έκθεση SEMA 2023 στο Λας Βέγκας, παρουσιάζοντας δεκάδες άγρια αυτοκίνητα επίδειξης, με κορυφαίο το πραγματικά τρελό Toyota FJ Bruiser concept.

Αυτό που ξεκίνησε τη ζωή του ως ένα pick-up φορτηγό Toyota FJ45 του 1966 έχει μετατραπεί σε ένα πραγματικό τέρας που μπορεί να καταστρέψει ό,τι βρεθεί στο δρόμο του. Αυτό το γαλαζοπράσινο μεγαθήριο λαμβάνει κίνηση από έναν κινητήρα V8 5,8 λίτρων της Toyota Racing Development (που εδρεύει στην Καλιφόρνια), από το Πρωτάθλημα stock-car του NASCAR, ο οποίος αποδίδει 725 ίππους και τροφοδοτείται μέσω της τεράστιας εισαγωγής αέρα που προεξέχει από το καπό.

Όλη αυτή την ισχύς διαχειρίζεται ένα αυτόματο αγωνιστικό κιβώτιο 3 σχέσεων, και στη συνέχεια μέσω ενός κιβωτίου διανομής Advanced Adapter Atlas, πριν φτάσει στα διαφορικά Currie στους εμπρός και πίσω άκαμπτους άξονες. Σύμφωνα με την Toyota, η διάταξη του συστήματος μετάδοσης επιτρέπει στο FJ Bruiser να πηγαίνει με 20 χλμ./ώρα στη χαμηλότερη ταχύτητα και να αγγίζει ταχύτητες έως και 265 χλμ./ώρα, ενώ ο κινητήρας περιστρέφεται στις 7.000 στροφές ανά λεπτό.

Για να διασφαλιστεί ότι το FJ Bruiser θα μπορούσε να φιλοξενήσει το νέο σύστημα κίνησης και την τερατώδη ιπποδύναμη του V8, η ομάδα της Toyota Motorsport κατασκεύασε ένα πλήρες σωληνωτό πλαίσιο και έναν κλωβό ασφαλείας, και στη συνέχεια τοποθέτησε τα πάνελ του αμαξώματος γύρω από αυτά.

Προσέθεσε επίσης αμορτισέρ Fox, ελαστικά BF Goodrich 42″ σε ζάντες 20″ beadlock και ένα σύστημα εξάτμισης MagnaFlow, με πλευρικές απολήξεις, του που προσδίδει έναν εκφοβιστικό ήχο. Λες και το υπόλοιπο αυτοκίνητο δεν προκαλούσε ήδη δέος! Το FJ Bruiser διαθέτει δύο καθίσματα μπάκετ Momo Daytona EVO, τα οποία έχουν μετατραπεί σε καρό για να ταιριάζουν με το χρώμα του φορτηγού, ως φόρο τιμής στο αρχικό καρό πάγκο καθισμάτων του FJ.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!