Volkswagen ID. Buzz – Η επιστροφή του θρύλου

Η αναβίωση του θρυλικού T1 έρχεται με τη μορφή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, που ακολουθεί όμως πιστά τα σχεδιαστικά πρότυπα του αρχέτυπου.

Hamburg

Volkswagen ID. Buzz – Η επιστροφή του θρύλου

Η αναβίωση του θρυλικού T1 έρχεται με τη μορφή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, που ακολουθεί όμως πιστά τα σχεδιαστικά πρότυπα του αρχέτυπου.

Η Volkswagen παρουσίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό ID. Buzz, ένα όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του Volkswagen Group και μεταφέρει τη σχεδίαση ενός από τα μεγαλύτερα icons της αυτοκίνησης -του θρυλικού T1, του αρχέτυπου Microbus- στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

To ID. Buzz κατασκευάζεται και φτάνει στον κάτοχό του με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα και είναι το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία στην κατηγορία των MPV. Ένα υψηλό ποσοστό ανακυκλωμένων υλικών και η μη χρήση δέρματος στο εσωτερικό, ολοκληρώνουν τη στρατηγική αειφορίας των Volkswagen, όπως αυτή εκφράζεται στα ID. Buzz.

Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις θα λανσαριστούν με μπαταρία 77 kWh (net, ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο 82 kWh) η οποία παρέχει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW, που βρίσκεται και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Η ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είναι 11 kW. Μέσω μιας υποδοχής βύσματος CCS, σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) η ισχύς φόρτισης φτάνει έως και 170 kW. Όταν φορτίζεται με αυτόν τον τρόπο, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από 5 σε 80% σε περίπου 30 λεπτά.

Οι βασικές τάσεις της σύγχρονης αυτοκίνησης συγχωνεύονται στο ID. Buzz για τη δημιουργία μιας ενός MPV που είναι εξίσου προοδευτική όσο και ευέλικτη: η ηλεκτρική κινητικότητα, η έξυπνη διασύνδεση των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και των συστημάτων infotainment, οι over-the-air ενημερώσεις του λογισμικού και η συμβατότητα με εντελώς νέα concept κινητικότητας.

Η οπτική εντύπωση που αγκαλιάζει όλες αυτές τις παραμέτρους εκφράζεται από το εμβληματικό εξωτερικό σχέδιο. Οι σχεδιαστές έχουν δημιουργήσει έναν άμεσο σύνδεσμο με το αυθεντικό κλασικό όχημα. Στο T1 o οδηγός σχεδόν κάθεται πάνω από τον μπροστινό άξονα – δεν υπάρχει μπροστινός πρόβολος. Παρέχοντας υψηλά επίπεδα ασφάλειας, το ID. Buzz έχει υπέροχα κοντούς προβόλους.

Σε απόλυτα νούμερα, το συμπαγές συνολικό μήκος των 4,7 μ. συνοδεύεται από ένα πολύ μεγάλο μεταξόνιο (2.988 χιλ.). Η φιλοσοφία form-follows-function, δηλαδή το design ακολουθεί τη λειτουργικότητα, που χαρακτήρισε στο μέγιστο την περίπτωση του T1, του πρώτου Bulli, ισχύει και για τον σχεδιασμό του ID. Buzz. Οι καθαρές φόρμες συνοδεύονται από εξαιρετική αεροδυναμική: το ID. Buzz έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,285, για χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και μεγαλύτερη αυτονομία.

Οι οδηγοί και οι επιβάτες του ID. Buzz βιώνουν τη νέα αίσθηση Bulli σε ένα εσωτερικό που έχει σχεδιαστεί με τη φιλοσοφία του ανοιχτού χώρου (open space). Στη φιλική ατμόσφαιρα της πενταθέσιας έκδοσης MPV, πέντε άτομα έχουν άφθονο χώρο για ταξίδια και αντίστοιχα για τις αποσκευές τους (χωρητικότητα έως 1.121 λίτρα). Εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, ο χώρος φόρτωσης αυξάνεται στα 2.205 λίτρα. Μεσοπρόθεσμα, θα ακολουθήσει επίσης εξαθέσια και επταθέσια διαμόρφωση με μεγαλύτερο μεταξόνιο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!