Σε τροχιά προσέγγισης το Opel Astra-e

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το 2023 συμπληρώνοντας ιδανικά την πολυσυλλεκτική γκάμα κινητήριων συνόλων του νέου Astra

Σε τροχιά προσέγγισης το Opel Astra-e

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το 2023 συμπληρώνοντας ιδανικά την πολυσυλλεκτική γκάμα κινητήριων συνόλων του νέου Astra

H ηλεκτροκίνηση είναι το επόμενο δεδομένο βήμα για το νέο Opel Astra το οποίο θα επωφεληθεί από μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση ξεκινώντας από το 2023 και η οποία θα συμπληρώσει την ηλεκτρική γκάμα της γερμανικής φίρμας που προς το παρόν απαρτίζεται από τα Corsa-e και Mokka-e.

Εξάλλου όπως ήδη έχει ανακοινώσει η Opel, o στόχος της είναι έως το 2024 να προσφέρει ηλεκτρικές εναλλακτικές για το σύνολο των μοντέλων της με απώτερο σκοπό να κάνει την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση από το 2028, αρκετά χρόνια νωρίτερα από την ευρωπαϊκή ημερομηνία «επιβολής» μηδενικών εκπομπών.

Επιστρέφοντας στο προκείμενο, την ηλεκτροκίνητη έκδοση του Astra, αν και προς το παρόν η Opel δεν έχει αποκαλύψει στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής έκδοσης, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες θα υιοθετήσει μπαταρία 60 KWh η οποία αναμένεται να εξασφαλίζει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 400 χλμ. Με βάση τις ίδιες πληροφορίες η ισχύς της ηλεκτρικής έκδοσης θα ξεπερνά τους 155 ίππους. 

Στην πορεία δεν αποκλείεται να υπάρξουν και μεγαλύτερης αυτονομίας εκδόσεις καθώς ένα από τα μεγαλύτερα «μυστικά» του Astra-e είναι η αξιοποίηση μιας νέας αρχιτεκτονικής για την ηλεκτρική έκδοση.

Πρόκειται για την νέα μετεξέλιξη της πλατφόρμας e-CMP με τα διακριτικά STLA Medium, και το Astra-e μαζί με το ομογάλακτο Peugeot e-308, αναμένεται να είναι από τα πρώτα μοντέλα του ομίλου που θα την αξιοποιήσουν εξ ου και η «αργοπορία» της έκδοσης σε σχέση με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις του.

Σύμφωνα με τις συστάσεις του ομίλου η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα μπορεί να φιλοξενήσει συστοιχίες ιόντων λιθίου απόδοσης έως και 100 KWh οι οποίες θα μπορούν να προσφέρουν αυτονομία έως και 700 χλμ.

Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει σε σχέση με το ηλεκτρικό Astra είναι η αισθητική του καθώς η Opel θα εξακολουθήσει την ίδια σχεδιαστική τακτική μη διαφοροποιώντας σημαντικά την EV έκδοση. Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, το Astra-e θα είναι διαθέσιμη τόσο σε hatchback όσο και στην πρακτικότερη Sport Tourer έκδοση αμαξώματος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!