BMW X6 M: Χαμηλή πτήση στο Ring

Η επιβλητικότερη εκδοχή του μοντέλου που πριν 14 χρόνια, εφηύρε και καθιέρωσε το είδος των coupe SUV ετοιμάζεται να υποδεχτεί (μια ακόμα) ανανεωμένη εκδοχή του η οποία επιφυλάσσει επιπλέον ισχύ αλλά και νεολογισμούς σε ό,τι αφορά την ψηφιακή τεχνολογία

BMW X6 M: Χαμηλή πτήση στο Ring

Η επιβλητικότερη εκδοχή του μοντέλου που πριν 14 χρόνια, εφηύρε και καθιέρωσε το είδος των coupe SUV ετοιμάζεται να υποδεχτεί (μια ακόμα) ανανεωμένη εκδοχή του η οποία επιφυλάσσει επιπλέον ισχύ αλλά και νεολογισμούς σε ό,τι αφορά την ψηφιακή τεχνολογία

H ανανεωμένη BMW X6 στην απλή έκδοσή της έχει ήδη δώσει τα διαπιστευτήριά της από τα πεδία δοκιμών και πλέον ήρθε η σειρά της ισχυρότερης έκφρασής της η οποία αναμένεται να επωφεληθεί από στοχευμένες βελτιώσεις σε κάθε τομέα που φιλοδοξούν να την διατηρήσουν ανταγωνιστική έναντι μοντέλων όπως η Mercedes-AMG GLE 63 και το Audi RS Q8.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η Χ6 Μ που προς το παρόν εξακολουθεί τις δοκιμές στο Nurburgring δείχνει να υιοθετεί ακόμα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα όπως επιβάλλουν οι νεότερες αισθητικές συνήθειες της BMW. Aνασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας και παρόλο που η γρίλια διατηρεί το ίδιο μέγεθος δεν αναμένεται να ισχύσει το ίδιο για το «περιεχόμενό» της, καθώς οι πιο πρόσφατες συνήθειες των Μ επιβάλλουν κάθετα στοιχεία στο εσωτερικό της.

Η έλλειψη καμουφλάζ στις υπόλοιπες επιφάνειες σημαίνει ότι η Χ6 Μ δεν πρόκειται να υιοθετήσει περισσότερες αλλαγές, με εξαίρεση βέβαια τις νέες επιλογές για τον σχεδιασμό των τροχών όσο και για τις αποχρώσεις.

Στο επίκεντρο της και της ανανεωμένης εκδοχής της Χ6 Μ θα βρεθεί ο V8 των 4,4 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης που δίνει τον πρώτο λόγο στον πίσω άξονα.

Στην σημερινή εκδοχή της Χ6 Μ το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 625 ίππους και 750 Nm ροπής εξασφαλίζοντας στο βαυαρικό μοντέλο τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα παρά τον εντυπωσιακό όγκο του.

Στην ανανεωμένη εκδοχή η ισχύς αναμένεται να αυξηθεί στους 635 ίππους στα πρότυπα της M5 CS προσφέροντας έτσι την απαραίτητη βελτίωση.

Οι σημαντικότερες αλλαγές αναμένεται να προκύψουν στο εσωτερικό του coupe SUV καθώς αναμένεται να πάρει θέσει η κοίλη οθόνη που συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και infotainment 14,9 ιντσών πίσω από μια ενιαία γυάλινη επιφάνεια.

Οι δύο οθόνες θα «τρέχουν» την νεότερη εκδοχή λογισμικού της BMW, iDrive 8 το οποίο θα προσφέρει δυνατότητες αντίστοιχες της νέας Σειράς 7 και του IX όπου το συγκεκριμένο software έκανε πρώτα την εμφάνισή του. Συνοπτικά αυτές μεταφράζονται σε συνδεσιμότητα 5G, βελτιωμένο σύστημα φωνητικού ελέγχου καθώς και σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας ενώ το παρών θα δώσει και το σύστημα My Modes το οποίο επιτρέπει την εξατομίκευση πολλών παραμέτρων και την αποθήκευση πολλαπλών αντίστοιχων προφίλ.

Η επίσημη πρώτη της ανανεωμένης Χ6 Μ αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2023.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!