Dacia: Ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων το 2024, αύξηση 2,7% από το 2023

Στις 676.340 οχήματα ανήλθαν οι πωλήσεις της Dacia για το 2024, αριθμός που ισοδυναμεί με αύξηση 2,7% σε σύγκριση με το 2023.

Dacia: Ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων το 2024, αύξηση 2,7% από το 2023

Στις 676.340 οχήματα ανήλθαν οι πωλήσεις της Dacia για το 2024, αριθμός που ισοδυναμεί με αύξηση 2,7% σε σύγκριση με το 2023.

H Dacia κατάφερε μέσα στο 2024 να ξεπεράσει το συμβολικό όριο των 9 εκατομμυρίων πωλήσεων από το 2004, σημειώνοντας 676.340 ταξινομήσεις, 2,7% παραπάνω σε σύγκριση με το 2023.

Τα θετικά αποτελέσματα ήρθαν από καλές πωλήσεις σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες κατέγραψαν υψηλά όλων των εποχών σε ό,τι αφορά το μερίδιο αγοράς επιβατικών και πιο συγκεκριμένα: 4,2% στην Αυστρία (αύξηση 0,2% σε σχέση με το 2023), 5,2% στο Βέλγιο-Λουξεμβούργο (αύξηση 1% σε σχέση με το 2023), 2,5% στη Γερμανία (αύξηση 0,1% σε σχέση με το 2023), 6,2% στην Ιταλία (αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2023) και 7,7% στην Πορτογαλία (αύξηση 0,3% σε σχέση με το 2023).

Το Sandero, με 309.392 πωλήσεις το 2024 (αύξηση 14,5% σε σχέση με το 2023), είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, αλλά και το best seller στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής από το 2017. Το Sandero είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που πούλησε περισσότερα από 300.000 μονάδες σε ένα χρόνο.

Το Duster (2η & 3η γενιά) έχει διατηρήσει τη θέση του ως το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά της λιανικής από το 2018. Το Duster είναι επίσης το 2ο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη. Με 215.024 πωλήσεις το 2024 (αύξηση 7,3% σε σχέση με το 2023) σε όλες τις χώρες έχουν πουληθεί πάνω από 2,5 εκατομμύρια Duster από την ημέρα της πρώτης κυκλοφορίας του, το 2010. Για το μοντέλο της νέας γενιάς, που κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2024, υπολογίζεται ότι το 29% των πωλήσεών του θα είναι με υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Όσον αφορά στο Jogger, οι πωλήσεις του το 2024 έφτασαν τις 96.440 μονάδες (αύξηση 2,4% σε σχέση με το 2023), διατηρώντας το μοντέλο σε ηγετική θέση του στο βάθρο των οχημάτων non SUV του segment C στην ευρωπαϊκή αγορά της λιανικής. Τα υβριδικά κινητήρια σύνολα αντιπροσώπευαν το 29% των πωλήσεών του.

Τα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2024 επιλέγονται από το 78% των πελατών με το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, με το αντίστοιχο ποσοστό να φτάνει στο 80% για το Duster.

Ο Denis Le Vot, Διευθύνων Σύμβουλος στην Dacia, δήλωσε σχετικά: «Το 2024, η Dacia έδειξε, για ακόμα μια φορά, την ικανότητά της να συνδυάζει επιδόσεις, στιβαρότητα και ευκολία κτήσης. Τα αποτελέσματά μας μαρτυρούν την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πελατών στα μοντέλα μας, ενώ επιβεβαιώνουν ότι ακολουθούμε πιστά τη στρατηγική μας».

Για το 2025 η Dacia στοχεύει με το Bigster να προσφέρει “υψηλό Value for Money” στην κατηγορία C-SUV. Παράλλληλα, θα επικεντρωθεί στον εξηλεκτρισμό της γκάμας, με υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!