Οι πωλήσεις της Mercedes-Benz το Γ’ τρίμηνο του 2024 αυξήθηκαν κατά 1% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, με 503.600 νέα αυτοκίνητα να βρίσκονται στα χέρια πελατών.
Τα ποσοστά πωλήσεων παρέμειναν στα περσινά επίπεδα, καθώς οι ασθενέστερες μακροοικονομικές συνθήκες, κυρίως στην Ασία, αντιστάθμισαν τη βελτιωμένη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Το περιβάλλον της αγοράς για τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παρέμεινε υποτονικό με ανταγωνιστικές τιμές σε σημαντικές αγορές. Ωστόσο οι πωλήσεις των Plug-in υβριδικών μοντέλων αυξήθηκαν κατά 10% παγκοσμίως το τρίτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της ζήτησης στην αγορά των ΗΠΑ.
Οι πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων της μάρκας επηρεάστηκαν από την επιβράδυνση της αγοράς της Κίνας, όπου 61.800 μονάδες εγκατέλειψαν τις αντιπροσωπείες από τον Ιούλιο έως και τον Σεπτέμβριο, επηρεάζοντας έτσι και τις πωλήσεις των οικογενειακών οχημάτων S-Class. Ωστόσο οι πωλήσεις των αυτοκινήτων επιδόσεων Mercedes-AMG αυξήθηκαν κατά 8% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2023, χάρη στη βελτιωμένη διαθεσιμότητα.
Οι πωλήσεις της G-Class αυξήθηκαν κατά 2% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, ακόμη και κατά τη διάρκεια της παρουσίασης μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, η οποία σύμφωνα με την Mercedes-Benz: “λαμβάνει εξαιρετική ανταπόκριση από τους πελάτες”. Οι πρώτες παραδόσεις της νέας ηλεκτρικής G-Class ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο.
Η αγορά της Ευρώπης παρέμεινε σταθερή σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, φθάνοντας τα 158.300 οχήματα. Στην Αμερική οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά κατά 29% σε σύγκριση με το τρίμηνο του προηγούμενου έτους, χάρη στην καλή δυναμική μετά την πλήρη διαθεσιμότητα των μοντέλων GLC και το περαιτέρω λανσάρισμα στην αγορά των μοντέλων Mercedes-AMG.
Ωστόσο οι πωλήσεις στην Ασία ακολούθησαν καθοδική πορεία, καθώς το μακροοικονομικό περιβάλλον εξασθένησε, πρωτίστως στην Κίνα, γεγονός που επηρέασε τις συνολικές πωλήσεις. Η συνολικά χαμηλότερη κατανάλωση, ιδίως για είδη πολυτελείας, και οι συνεχιζόμενες εκπτώσεις κυρίως στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων επηρέασαν τις πωλήσεις στην Κίνα.
Παρά τις προκλήσεις, η Mercedes-Benz διατήρησε το συνολικό μερίδιο αγοράς της στην Κίνα και παρέμεινε η πρώτη επιλογή των πελατών στην αγορά πολυτελών αυτοκινήτων. Για να βελτιώσει τις πωλήσεις ωστόσο, η γκάμα προϊόντων στην Κίνα θα δει περισσότερες αναβαθμίσεις εντός του έτους. Η νέα E-Class λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο στην Ινδία, ενώ οι συνολικές πωλήσεις του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 21%.
Oι παγκόσμιες πωλήσεις της Mercedes-Benz Vans ανήλθαν σε 91.100 μονάδες το τρίτο τρίμηνο, νούμερο το οποίο είναι μειωμένο 12% σε τριμηνιαία βάση και 13% κάτω από το τρίτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Σε αυτό έπαιξαν ρόλο διάφορες εξελίξεις ανά χώρα στις βασικές αγορές. Παρά τις προκλήσεις αυτές, οι πωλήσεις των Sprinter και eSprinter παραμένουν με +7% σε τριμηνιαία βάση και +3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι σε σταθερό επίπεδο συνολικά.