F1-GP Ολλανδίας: Νίκη του Max Verstappen σε επεισοδιακό αγώνα

Οι δύο μπόρες που έπληξαν το GP Ολλανδίας δεν κατάφεραν να ανακόψουν την επικράτηση του Max Verstappen στον αγώνα της πατρίδας του, παρότι κάποια στιγμή είχε βρεθεί 14 δλ. μακριά από την κορυφή. Στο βάθρο μαζί του οι Alonso και Gasly.

F1-GP Ολλανδίας: Νίκη του Max Verstappen σε επεισοδιακό αγώνα

Οι δύο μπόρες που έπληξαν το GP Ολλανδίας δεν κατάφεραν να ανακόψουν την επικράτηση του Max Verstappen στον αγώνα της πατρίδας του, παρότι κάποια στιγμή είχε βρεθεί 14 δλ. μακριά από την κορυφή. Στο βάθρο μαζί του οι Alonso και Gasly.

Σε έναν επεισοδιακό αγώνα, που ο πραγματικός πρωταγωνιστής ήταν οι… καιρικές συνθήκες και οι δύο βροχές που έπληξαν την πίστα κατά τη διάρκειά του, ο Max Verstappen κατάφερε να ξεπεράσει τις δυσκολίες που βρήκε στο δρόμο του, για να ισοφαρίσει, μέσα στην πατρίδα του, το ρεκόρ 9 συνεχόμενων νικών που διατηρεί ο Sebastian Vettel από το 2013. Παρότι ο Verstappen είχε βρεθεί 14 δλ. μακριά από την κορυφή όταν η Red Bull καθυστέρησε ένα γύρο να τον καλέσει στα pits στη βροχή των πρώτων γύρων (αφότου ο ίδιος διέψευσε την κλήση για ενδιάμεσα ελαστικά νωρίτερα), ο Ολλανδός ανέκαμψε με εκπληκτικό ρυθμό.

Η Red Bull έκανε το undercut εναντίον του άλλου οδηγού της, Sergio Perez, για να φέρει τον Verstappen ξανά στην κορυφή έως τον 13ο γύρο. Από εκεί και πέρα, ο Verstappen δεν είχε πρόβλημα να παραμείνει επικεφαλής, παρά την καταρρακτώδη βροχή που διέκοψε τον αγώνα με κόκκινη σημαία στους τελευταίους γύρους, την επανεκκίνηση και το σπριντ λίγων γύρων στο τέλος.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα του GP Ολλανδίας

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε o Fernando Alonso (για πρώτη φορά από το GP Καναδά), με μία Aston Martin που μπορούσε να εμπιστευτεί στο βρεγμένο. O Ισπανός έκανε μία εκπληκτική κίνηση στον 1ο γύρο για να κερδίσει 2 θέσεις σε μία στροφή, και η ομάδα έκανε σωστές επιλογές με τις αλλαγές ελαστικών.

Παρότι είχε ένα πολύ αργό pit stop που του κόστισε μία θέση, κατάφερε να ανακάμψει και βρισκόταν αρκετά κοντά στον Perez για να επωφεληθεί από το λάθος του Μεξικανού στο βρεγμένο και να περάσει 2ος. Ο Ισπανός σημείωσε τον επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου και κέρδισε τη διάκριση του οδηγού του αγώνα από την ψηφοφορία του κοινού, καθώς ήταν αλάνθαστος και εκμεταλλεύτηκε κάθε ευκαιρία που του παρουσιάστηκε.

Ο Pierre Gasly κέρδισε επάξια ένα ανέλπιστο βάθρο -το 4ο της καριέρας του στη Formula 1 και το πρώτο του με την Alpine– από τη 12η θέση εκκίνησης. Ο Γάλλος ευνοήθηκε από την πολύ σωστή επιλογή της ομάδας του να τον φέρει στα pits στο τέλος του 1ου γύρου και έκτοτε πρωταγωνίστησε, δίνοντας σκληρή μάχη με τον Carlos Sainz καθ’ όλη σχεδόν τη διάρκεια του αγώνα, στην οποία κατάφερε να επικρατήσει. Στο τέλος, ο Gasly επωφελήθηκε από την ποινή 5 δλ. που δέχθηκε ο Perez λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας στο pit lane.

O Perez δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα του σημερινού αγώνα, καθώς βρισκόταν επικεφαλής στα αρχικά στάδια με μεγάλη κιόλας διαφορά, αλλά στη συνέχεια διέπραξε δύο λάθη (έξοδος στο βρεγμένο και υπέρβαση ορίου ταχύτητας στο pit lane), του κόστισαν τη 2η και την 3η θέση, αντίστοιχα και κατέληξε εκτός βάθρου.

Ο Carlos Sainz έδωσε σκληρή μάχη στους τελευταίους γύρους για να καταφέρει να διατηρήσει την 5η θέση από την επίθεση του Lewis Hamilton, μέχρι το τέλος του αγώνα. Παρότι βρισκόταν στην πρώτη πεντάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του Grand Prix, είχε κολλήσει στη μάχη με τον Gasly και στο δεύτερο μισό του αγώνα η απόδοση της Ferrari έπεσε πάρα πολύ. Ακόμα χειρότερα πήγε η ημέρα για τον Leclerc, που με ζημιά στο μονοθέσιό του έπειτα από επαφή στον 1ο γύρο με τον Oscar Piastri, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Ο Lewis Hamilton κατάφερε να σώσει ένα απόγευμα το οποίο ξεκίνησε άσχημα. Έχοντας εκκινήσει από τη 13η θέση, είχε βρεθεί ακόμη πιο πίσω καθώς η Mercedes λανθασμένα επέλεξε να καθυστερήσει να καλέσει τους οδηγούς της στα pits στη βροχή των πρώτων γύρων, περιμένοντας να έχει μικρότερη ένταση. Στα τελικά στάδια του αγώνα, ο Hamilton πραγματοποίησε μία εκπληκτική ανάκαμψη, αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον Sainz στο τέλος.

Ενώ η Mercedes θα μπορούσε θεωρητικά να στοχεύει σε βάθρο με τον Russell πριν ξεκινήσει ο αγώνας, οι επιλογές της στους πρώτους γύρους καταδίκασαν το νεαρό Βρετανό. Ο Russell θα είχε βαθμολογηθεί, αν δεν είχε υποστεί αστοχία ελαστικού στους τελευταίους γύρους, έπειτα από επαφή με τον Lando Norris. To ίδιο καταστροφικές ήταν οι στρατηγικές επιλογές και της McLaren, η οποία επίσης θα μπορούσε να ονειρεύεται το βάθρο με τον Norris, ο οποίος όμως παραμένοντας στην πίστα στη βροχή των πρώτων γύρων, έπεσε πολύ πίσω.

Ο Βρετανός έδωσε μάχη με τον Hamilton για μεγάλο μέρος του αγώνα, αλλά δεν κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τη Mercedes. O Oscar Piastri τερμάτισε στην 9η θέση, έχοντας ξεπεράσει τη μπόρα των πρώτων γύρων με τα σλικ ελαστικά, όπως είχε κάνει και ο εκπληκτικός σήμερα Alex Albon, που τερμάτισε μεταξύ των McLaren, στην 8η θέση.

Ο Ταϊλανδός οδηγός ίσως είχε βρεθεί πιο ψηλά αν η Williams δεν είχε καθυστερήσει να τον καλέσει στα pits για ενδιάμεσα ελαστικά στη βροχή των τελευταίων γύρων. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Esteban Ocon με τη δεύτερη Alpine, ο οποίος επίσης έχασε έδαφος λόγω της καθυστέρησης της ομάδας να τον καλέσει στα pits στη βροχή των τελευταίων γύρων.

Χρονικό αγώνα

Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα, εκτός από τον Hamilton, ο οποίος επέλεξε τη μέση, με ορισμένους οδηγούς να αναφέρουν ψιχάλες στον αναγνωριστικό γύρο. Στην εκκίνηση, ο Alonso πέρασε με εκπληκτική κίνηση από την 5η στην 3η θέση από την εσωτερική στην 3η στροφή, ενώ η βροχή έγινε πολύ έντονη στον 1ο γύρο. Συνεπώς, οι Perez, Leclerc και Gasly (μεταξύ άλλων) επέλεξαν να επισκεφθούν τα pits για ενδιάμεσα ελαστικά στο τέλος του πρώτου γύρου.

Ο Alonso κατάφερε να περάσει και το Norris για τη 2η θέση με σλικ ελαστικά στην πολύ βρεγμένη πλέον πίστα. Στον επόμενο γύρο, οι Verstappen, Alonso και Sainz εισήλθαν στα pits, παραδίδοντας την πρωτοπορία στο Norris, ο οποίος την έχασε άμεσα από τον Russell. Σύντομα όμως, ο Perez ήταν επικεφαλής, προσπερνώντας τους υπόλοιπους σα σταματημένους με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Η βροχή είχε σταματήσει, αλλά οι Norris και Hamilton εισήλθαν τελευταίοι στα pits και κατέληξαν πιο πίσω, όπως και ο Russell. Με τις McLaren και Mercedes να μην έχουν διαχειριστεί την κατάσταση σωστά, περιμένοντας πολύ, και χάνοντας χρόνο.


Ο Verstappen βρέθηκε 14 δλ. πίσω από τον επικεφαλής Perez. H κατάταξη πίσω από το Μεξικανό είχαν βρεθεί οι Zhou(!), Gasly, Verstappen, Leclerc (για τον οποίο η Ferrari δεν είχε ετοιμάσει τα ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς είχε ήδη εισέλθει στα pits ενώ το pit wall του είχε πει να παραμείνει στην πίστα και τραυμάτισε την εμπρός αεροτομή του σε σύγκρουση με τον Piastri) και Alonso, που βρισκόταν μπροστά από το άλλο μονοθέσιο της ιταλικής ομάδας, αυτό του Sainz. Ωστόσο, ο Verstappen πέρασε με απαιτητικό τρόπο τον Gasly στην 3η στροφή του 6ου γύρου, στον οποίο και ο Alonso απέσπασε την 5η θέση από τον Leclerc.


Σύντομα, o Verstappen πέρασε και τον Zhou και άρχισε να μειώνει τη διαφορά από τον Perez, που ήταν 10 δλ., με τον Ολλανδό να κινείται 2 δλ. ταχύτερα! H πίστα είχε σχεδόν στεγνώσει πλέον και ο Verstappen «έριξε» 4 δλ. στον Perez σε ένα γύρο! Ο Leclerc, που έχανε χρόνο με τραυματισμένο μονοθέσιο, παραχώρησε την 6η θέση στο Sainz. Πέντε οδηγοί είχαν επιμείνει στα σλικ, μεταξύ τους οι Williams και ο Piastri, ενώ ο Hamilton μετέβη στη μαλακή γόμα πρώτα από όλους, καθώς ο Piastri ήταν o ταχύτερος στην πίστα.

Οι Zhou, Alonso, Sainz, Norris, εισήλθαν στα pits για σλικ ελαστικά στο τέλος του 10ου γύρου και ο Alonso πέρασε άμεσα τον Zhou για την 5η θέση, ενώ ο Verstappen είχε πλησιάσει τον Perez στα 2,7 δλ. και η Red Bull επέλεξε να τον φέρει στα pits πρώτο (στο τέλος του 11ου γύρου), με τη δικαιολογία ότι κάλυπτε το pit stop του Alonso, ενώ η Ferrari αντικατέστησε το ρύγχος του μονοθεσίου του Leclerc. O Gasly εισήλθε επίσης στα pits, αλλά επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Alonso, στην 4η θέση. Στο τέλος του 12ου γύρου τα pits επισκέφθηκε και ο Perez, αλλά η Red Bull είχε κάνει με τον Verstappen το undercut, γεγονός που επέτρεψε στον Ολλανδό να περάσει επικεφαλής με ευκολία και διαφορά 3,8 δλ.

Ο Perez ρωτούσε μετά στον ασύρματο αν ο Max του είχε κάνει το undercut για να λάβει καταφατική απάντηση. Ο Sainz είχε ανέβει στην 5η θέση, εμπρός από τους Zhou (με μέση γόμα) Magnussen, και σύντομα ο Ισπανός οδηγός της Ferrari επιτέθηκε στον Gasly, ο οποίος είχε υπερβεί το όριο ταχύτητας του pit lane και θα δεχόταν ποινή 5 δλ. Ο Ocon κατάφερε να περάσει την Alpine από την… τρύπα της βελόνας για να περάσει τον Tsunoda για την 9η θέση, ενώ τους είχε περάσει ο Albon.

Όταν ο Piastri επισκέφθηκε τα pits όταν στο 16ο γύρο, ο Sargeant είχε ένα ατύχημα στην 8η στροφή, το οποίο έφερε την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Αμερικανός πάτησε αρκετά άτσαλα το kerb της εσωτερικής και ανέφερε ότι κάτι έσπασεκαι κατέληξε στα προστατευτικά ελαστικά. Επρόκειτο για αστοχία του συστήματος υποβοήθησης του τιμονιού.

F1 - Logan Sargeant (Williams), GP Ολλαδνίας 2023

Ο Russell, που αναρωτιόταν πως η Mercedes τα είχε θαλασσώσει έτσι, καθώς περίμενε να μάχεται για το βάθρο, εισήλθε στα pits για τη σκληρή γόμα, χωρίς να έχει τίποτα να χάσει, στοχεύοντας ίσως να τα διατηρήσει μέχρι τον τερματισμό, έχοντας βρεθεί προτελευταίος. Ωστόσο, υπήρχε πρόβλεψη για περαιτέρω βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Η κατάταξη υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας που ολοκληρώθηκε στο τέλος του 21ου γύρου ήταν: Verstappen, Perez, Alonso, Gasly, Sainz, Zhou, Magnussen, Albon, Ocon, Tsunoda, Norris, Leclerc, Hamilton, Piastri. Στην επανεκκίνηση, ο Verstappen αιφνιδίασε τον Perez, επιταχύνοντας πριν από την προτελευταία στροφή. Ο Alonso προσπάθησε να επιτεθεί στο Μεξικανό, αλλά δεν τα κατάφερε, όπως συνέβη και με τον Sainz επί του Gasly.

O Albon κατάφερε να περάσει τον Magnussen για την 7η θέση, παρά τις… τρομοκρατικές τακτικές υπεράσπισης του Δανού (για τις οποίες δέχθηκε προειδοποιητική λευκή/μαύρη σημαία), που κινήθηκε στα φρένα για την 1η στροφή, αλλά δεν κατάφερε να αποτρέψει την απώλεια άλλης μίας θέσης από τον Ocon που προσπέρασε από την εξωτερική στην 1η στροφή. Στην αρχή του 26ου γύρου, οι Hamilton και Piastri κατάφεραν να περάσουν το Leclerc, με τον Αυστραλό να πραγματοποιεί επιθετικά και ριψοκίνδυνα προσπεράσματα (και επί του Bottas), αλλά τα έφερε εις πέρας.

Ο Verstappen είχε απομακρυνθεί 3 δλ. από τον Perez, ο οποίος είχε κολλημένο πίσω του τον Alonso με DRS. Σύντομα όμως ο Perez ανέπτυξε διαφορά ασφαλείας. O Norris επέστρεψε στη βαθμολογούμενη δεκάδα προσπερνώντας τον Magnussen, τον οποίο πέρασε και ο Hamilton στον 29ο γύρο και στον επόμενο το παράδειγμά του μιμήθηκε και ο Piastri. O Tsunoda απέσπασε την 8η θέση από τον Zhou, που σύντομα θα έχανε θέσεις και από τους Norris (από την εξωτερική στην 1η στροφή), Hamilton και Piastri.

O Norris δεν είχε τρόπο να προσπεράσει τον Tsunoda για αρκετούς γύρους, με τον Hamilton ακριβώς πίσω τους και τον Piastri να ανακτά το χρόνο που είχε χάσει από αυτούς. Πιο πίσω, ο Russell πέρασε με ευκολία τον Leclerc, ο οποίος δεν είχε καθόλου καλό ρυθμό, για τη 14η θέση. Το ίδιο έκανε και ο Bottas λίγο αργότερα, με τη Ferrari να αντιμετωπίζει εμφανές πρόβλημα ρυθμού, λόγω ζημιάς στο δάπεδο, που επηρέαζε αρνητικά και την καταπόνηση ελαστικών. Ακόμα και ο Liam Lawson, στο ντεμπούτο του στην F1, κατάφερε να περάσει τον Leclerc (για λίγο).

F1 - Liam Lawson (AlphaTauri) & Charles Leclerc (Ferrari), GP Ολλανδίας 2023

Στο τέλος του 41ου γύρου, ο Sainz εισήλθε στα pits για άλλο ένα σετ μαλακής γόμας, όπως και ο Leclerc, αλλά αυτός για να εγκαταλείψει, καθώς ήταν εμφανές ότι τα προβλήματά του εντείνονταν. Η McLaren, αποφάσισε να επιχειρήσει με το Norris το undercut επί του Tsunoda. Ακολούθησαν pit stop των Ocon και Albon (αναγκαστικά για μέση γόμα, καθώς δεν είχε χρησιμοποιήσει τα ενδιάμεσα), ενώ ο Hamilton προσπαθούσε να επιτεθεί στον Tsunoda, πριν κάνει το δικό του pit stop για να βρεθεί αρκετά πιο πίσω από το Norris.

Ο Gasly, μετά το δικό του pit stop κατά τη διάρκεια του οποίου εξέτισε και την ποινή 5 δλ., βρέθηκε στην 6η θέση, 5 δλ. πίσω από τον Sainz και ακριβώς μπροστά από τον Russell (με τη σκληρή γόμα), τον οποίο κατάφερε να διατηρήσει πίσω του. Στο pit stop του Alonso, ο εμπρός αριστερός τροχός δεν ξεβίδωνε και αυτό έριξε τον Ισπανό στην 5η θέση, πίσω από τους Sainz και Tsunoda (με πολύ παλιά ελαστικά), τον οποίο πέρασε άμεσα, όπως έκανε αργότερα και ο Gasly. Η Aston Martin είχε επιλέξει να μην απαντήσει στην κίνηση της Ferrari, αλλά δεν είχε αφήσει περιθώριο λάθους ή απροόπτου, το οποίο και συνέβη.

Ωστόσο, ο Alonso βρέθηκε άμεσα στο κιβώτιο της Ferrari του σμπατριώτη του, τον οποίο προσπέρασε στον 52ο γύρο για να επιστρέψει στην 3η θέση. Ο Russell ανέβηκε στην 6η θέση, ξεπερνώντας το εμπόδιο του Tsunoda (με μία μικρή επαφή), που αντιμετώπισε σαφή προβλήματα καταπόνησης ελαστικών έχοντας ξεπεράσει τους 40 γύρους με τη μαλακή γόμα και έχοντας ακουμπήσει με τον Russell. Τον Ιάπωνα προσπέρασε ο Albon, όπως και οι Ocon, Norris και Hamilton στη συνέχεια, με τον Ιάπωνα να πέφτει εκτός δεκάδας.

F1 - Fernando Alonso (Aston Martin) & Carlos Sainz (Ferrari), GP Ολλανδίας 2023

Στον 56ο γύρο, ο Albon πέρασε τον Russell για την 6η θέση, ενώ ο Hamilton κατάφερε να περάσει μπροστά από το Norris. Παράλληλα, ο Gasly πίεζε τον Sainz και προσπάθησε από την εξωτερική στην 1η στροφή του 58ου γύρου, αλλά βρέθηκε χωρίς χώρο. O Hamilton κέρδισε άλλη μία θέση προσπερνώντας τον Ocon, για να βρεθεί 8ος, πίσω από τον team-mate του, ενώ πλησίαζε έντονη βροχή. Ο Hamilton έχασε πολύ χρόνο, όταν ο Russell έκανε ένα πολύ ωραίο σώσιμο αφότου πάτησε στο γρασίδι. Στη συνέχεια, αναγκάστηκε να παραδώσει τη θέση του, ενώ ο Gasly κατάφερε στον 60ό γύρο να περάσει από την εξωτερική τον Sainz στην 1η στροφή.

Στο τέλος του 60ού γύρου, ο Perez εισήλθε στα pits καθώς είχε αρχίσει να βρέχει, αλλά η Red Bull δεν είχε έτοιμα τα ενδιάμεσα ελαστικά και έχασε χρόνο. Οι Sainz, Gasly, οι οδηγοί της Mercedes (με τον Russell να χάνει χρόνο) ακολούθησαν, όπως και οι Verstappen, Alonso, Albon και Ocon (για ελαστικά βροχής, τα οποία αποκάλεσε λανθασμένη επιλογή) στον επόμενο γύρο, χάνοντας έδαφος. Ο Russell πέρασε τον Albon για την 8η θέση.

Στον 63ο γύρο, ο Perez μπλόκαρε τα φρένα του και βγήκε εκτός πίστας στην 1η στροφή και χτύπησε ελαφρώς τα προστατευτικά ελαστικά και έχασε τη 2η θέση από τον Alonso, στην πάρα πολύ έντονη βροχή. Ο Zhou κατέληξε στις μπαριέρες της 1ης στροφής με ορμή αλλά ήταν καλά. Κλήθηκε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και σύντομα ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινη σημαία.

Στο μεταξύ, ο Perez είχε εισέλθει στα pits (έχοντας χτυπήσει τον τοίχο στην είσοδο του pit lane) για ελαστικά βροχής (όπως και ο Verstappen) και είχε πέσει στην 6η θέση όταν διακόπηκε ο αγώνας και δεν μπορούσε να εξέλθει από το pit lane, που είχε κόκκινο σηματοδότη. H Aston Martin είχε καλέσει τον Alonso στα pits, ωστόσο ο Ισπανός αρνήθηκε να εισέλθει, έχοντας ίσως… μυριστεί ότι θα ερχόταν κόκκινη σημαία. Στην 1η στροφή βγήκε εκτός πίστας και ο Hamilton, ο οποίος όμως είχε διατηρήσει τη θέση του.


Η κατάταξη στην κόκκινη σημαία ήταν: Verstappen, Alonso, Gasly, Sainz, Hamilton, Perez, Norris, Russell, Albon, Piastri, Ocon, Tsunoda, Stroll και Hulkenberg. Οι μεγάλοι χαμένοι από την διακοπή ήταν προφανώς ο Perez, ο Albon και ο Ocon. Κατά τη διάρκεια της διακοπής, οι μηχανικοί εξέταζαν το πίσω μέρος του μονοθεσίου του Perez, το οποίο είχε ακουμπήσει στις μπαριέρες. Η διεύθυνση αγώνα έδωσε στη συνέχεια την κατάταξη που είχε καταγραφεί στο τελευταίο sector πριν από τη διακοπή του αγώνα, γεγονός που επανέφερε τον Perez στην 3η θέση.

Όταν υποχώρησε η ισχυρή μπόρα, η εν κινήσει επανεκκίνηση δόθηκε με υποχρεωτική χρήση ενδιάμεσων ελαστικών, έπειτα από δύο γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, αφήνοντας 6 αγωνιστικούς γύρους έως την καρό σημαία. Ο Verstappen προσπαθούσε να κουμπώσει κάτι στο κράνος του πριν την επανεκκίνηση, όπου και πάλι επιτάχυνε πριν από τη 13η στροφή. Ο Russell κατάφερε να αποσπάσει την 7η θέση από το Norris, ενώ ο Perez βρέθηκε να έχει υπερβεί το όριο ταχύτητας στο pit lane και δέχθηκε ποινή 5 δλ. Λίγο αργότερα ο Russell εγκατέλειψε για 3η φορά φέτος, λόγω αστοχίας ελαστικού έπειτα από μία μικρή επαφή με το Norris στις στροφές 11/12.

Ένα τρενάκι μονοθεσίων είχε δημιουργηθεί πίσω από τον Sainz, ο οποίος ζήτησε να μην του μιλάνε στον ασύρματο για να επικεντρωθεί στη μάχη του με τον Hamilton. Στο ξεκίνημα του προτελευταίου γύρου, τα δύο μονοθέσια ακούμπησαν λίγο, αλλά ο Hamilton δεν κατάφερε να περάσει. Η ποινή του Perez παραχώρησε το 3ο σκαλί του βάθρου στον Gasly, ενώ ο Verstappen ισοφάρισε το ρεκόρ συνεχόμενων νικών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!