F1: Οι αναβαθμίσεις των ομάδων για το GP Αζερμπαϊτζάν

Διαβάστε ποιες είναι οι αναβαθμίσεις που παρουσίασαν οι ομάδες της Formula 1 στα μονοθέσιά τους για το GP Αζερμπαϊτζάν.

F1: Οι αναβαθμίσεις των ομάδων για το GP Αζερμπαϊτζάν

Διαβάστε ποιες είναι οι αναβαθμίσεις που παρουσίασαν οι ομάδες της Formula 1 στα μονοθέσιά τους για το GP Αζερμπαϊτζάν.

Oι ομάδες της Formula 1 εκμεταλλεύτηκαν το διάλειμμα τεσσέρων εβδομάδων μεταξύ των GP Αυστραλίας και Αζερμπαϊτζάν για να παρουσιάσουν το Μπακού αρκετές αναβαθμίσεις, παρότι θα έχουν στη διάθεσή τους μόλις 60 λεπτά ελεύθερων δοκιμών.

Η Red Bull παρουσιάσει διαφορετικές εισαγωγές αέρα ψυγείων, των οποίων το ύψος είναι πολύ μικρότερο, ενώ έχει αυξηθεί το πλάτος τους, με αποτέλεσμα το σχήμα τους να έχει γίνει παραλληλόγραμμο αντί για σχεδόν τετράγωνο. Αυτή η αλλαγή επιτρέπει σε περισσότερο αέρα να περάσει κάτω από την εισαγωγή αέρα, και κατευθύνεται προς το επάνω μέρος του διαχύτη. Μικρές αλλαγές υπάρχουν και στα άκρα και το εμπρός μέρος του δαπέδου.

O ιταλικός Τύπος ισχυρίζεται ότι η Mercedes παρουσίασε τις μηχανικές αναβαθμίσεις στην ανάρτηση της W14 που είχε αναφέρει, για να βελτιώσει τη συμπεριφορά της. Η γερμανική ομάδα πραγματοποίησε μερικές τροποποιήσεις στα πτερύγια στο κέντρο του διαχύτη καθώς και στα πλευρικά τοιχώματα της πίσω αεροτομής για να μειώσει την οπισθέλκουσα που αυτή παράγει. Αλλαγές και στην αεροδυναμική διαμόρφωση του κατώτερου ψαλιδιού της εμπρός ανάρτησης και τα αεροδυναμικά στοιχεία στο εσωτερικό των πίσω τροχών, βελτιώνοντας τη ροή αέρα σε αυτή τη σημαντική περιοχή.

Η Ferrari διαθέτει πίσω αεροτομή με ευθύγραμμο άνω εμπρός πτερύγιο και διπλό υποστήριγμα (αντί για μονό που χρησιμοποιήθηκε στη Jeddah). H SF-23 διαθέτει μια μικρή αεροδυναμική τροποποίηση στη διάταξη της πίσω ανάρτησης, με την αναδιαμόρφωση ενός από τα πτερύγια που καλύπτουν τα ψαλίδια. Πιο σημαντικά πακέτα αναβαθμίσεων αναμένονται από τη Ferrari στην Imola και τη Βαρκελώνη.

Η McLaren διαθέτει καινούργιο δάπεδο με πολλές αλλαγές, για την αύξηση παραγωγής αεροδυναμικού φορτίου. Τόσο τα επάνω όσο και τα κάτω πτερύγια της πίσω αεροτομής έχουν τροποποιηθεί για τις ανάγκες της πίστας του Μπακού.

Η Alpine παρουσίασε ένα εντελώς καινούργιο δάπεδο με πολλές αλλαγές για την αύξηση του αεροδυναμικού φορτίου. Άλλαξε επίσης η κλίση της αεροδυναμικής διαμόρφωσης στο εμπρός επάνω ψαλίδι της εμπρός ανάρτησης καθώς και πίσω. Επίσης, η A523 φέρει αναθεωρημένο επάνω πίσω πτερύγιο στην πίσω αεροτομή, και «κομμένο» flap στην εμπρός.

Η Aston Martin διαθέτει μικρότερα πτερύγια στην πίσω αεροτομή για να βελτιώσει τη μέγιστη ταχύτητα της AMR23 στις ευθείες. Αλλαγές για προσαρμογή του αεροδυναμικού πακέτου στην πίστα του Μπακού έχουν πραγματοποιήσει οι AlphaTauri, Alfa Romeo, Haas και σε μικρότερο βαθμό η Williams, που παρουσίασε καινούργιο ρύγχος στην FW45.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!