F1: Η αστοχία MGU-K στη Haas ανησυχεί τη Ferrari

Ο Nico Hulkenberg κατάφερε με τη Haas να διασχίσει τη γραμμή τερματισμού του GP Αυστραλίας της Formula 1, αλλά είχε αστοχία MGU-K στη μονάδα ισχύος της Ferrari, η οποία φαίνεται ότι ανησυχεί τους τεχνικούς του Maranello.

F1: Η αστοχία MGU-K στη Haas ανησυχεί τη Ferrari

Ο Nico Hulkenberg κατάφερε με τη Haas να διασχίσει τη γραμμή τερματισμού του GP Αυστραλίας της Formula 1, αλλά είχε αστοχία MGU-K στη μονάδα ισχύος της Ferrari, η οποία φαίνεται ότι ανησυχεί τους τεχνικούς του Maranello.

O Nico Hulkenberg, στην επιστροφή του σε πλήρη σεζόν από το 2019 με την ομάδα της Haas, έχει διαγράψει μία εντυπωσιακή πορεία στους πρώτους τρεις αγώνες του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1, ιδίως στις κατατακτήριες δοκιμές. Τερματίζοντας στην 7η θέση του GP Αυστραλίας, ο 35χρονος Γερμανός ανέβασε τη Haas στην 7η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.

Αν είχε προλάβει να καταγραφεί η κατάταξη που διαμορφώθηκε έπειτα από την επανεκκίνηση δύο γύρους πριν από το τέλος του αγώνα, ο Hulkenberg θα είχε ανέβει για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1 σε βάθρο, όπως θα συνέβαινε και για τη Haas, της οποίας η διαμαρτυρία για το αποτέλεσμα του GP Αυστραλίας απορρίφθηκε από τους αγωνοδίκες.

Ωστόσο, καθώς οι οδηγοί παρατάχθηκαν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας για να ολοκληρώσουν τον τελευταίο γύρο του αγώνα, το μονοθέσιο του Hulkenberg έχασε αρχικά ισχύ, και αποσυγχρονίστηκαν οι σχέσεις του κιβωτίου πριν την ανακτήσει. Στην οθόνη του τιμονιού εμφανίστηκε προειδοποιητικές ενδείξεις βλάβης. Ενώ ο Γερμανός κατάφερε να διασχίσει τη γραμμή τερματισμού διατηρώντας τη θέση του, εφόσον απαγορεύονταν τα προσπεράσματα, πάρκαρε το μονοθέσιό του στη δεύτερη στροφή του γύρου θριάμβου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, αστόχησε ο ηλεκτροκινητήρας MGU-K της μονάδας ισχύος της Ferrari στην πλάτη του Hulkenberg, που είναι συνδεδεμένος με το στροφαλοφόρο του V6, γεγονός που θορύβησε τους τεχνικούς του Maranello. Αξίζει να σημειωθεί ότι Haas και Alfa Romeo τοποθέτησαν σε αμφότερα τα μονοθέσιά τους καινούργιο κινητήρα εσωτερικής καύσης στο GP Αυστραλίας.

Ο αθλητικός διευθυντής της Ferrari, Laurent Mekies, σχολιάζοντας την επιλογή αυτή, έκανε λόγο για συντηρητική προσέγγιση. Πέρυσι, η MGU-K ήταν ένας τομέας στον οποίο η Ferrari αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας. Μόνο η Haas είχε τέσσερις αστοχίες MGU-K κατά τη διάρκεια της περυσινής σεζόν. To 2022, στο GP Αζερμπαϊτζάν, τον επόμενο αγώνα της φετινής σεζόν, η Ferrari είδε αμφότερα τα μονοθέσιά της να εγκαταλείπουν λόγω διαφορετικών προβλημάτων στη μονάδα ισχύος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!