GP Σάο Πάολο FP2: O Esteban Ocon στην κορυφή

Σε μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών όπου οι χρόνοι δεν έχουν μεγάλη σημασία, ο Esteban Ocon με την Alpine σημείωσε την ταχύτερη επίδοση, εμπρός από τους Sergio Perez (Red Bull) και George Russell (Mercedes).

GP Σάο Πάολο FP2: O Esteban Ocon στην κορυφή

Σε μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών όπου οι χρόνοι δεν έχουν μεγάλη σημασία, ο Esteban Ocon με την Alpine σημείωσε την ταχύτερη επίδοση, εμπρός από τους Sergio Perez (Red Bull) και George Russell (Mercedes).

Όπως σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο με σπριντ, οι χρόνοι του FP2 δεν έχουν μεγάλη σημασία, καθώς όλοι οι οδηγοί επιδίδονται σε προσομοιώσεις αγώνα και δεν κάνουν στην πραγματικότητα γρήγορους γύρους, Επιπλέον, με τα μονοθέσια να βρίσκονται σε καθεστώς parc ferme, οι ομάδες δεν έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αλλαγές στο στήσιμο, πέραν από την γωνία πρόσπτωσης των πτερυγίων της εμπρός αεροτομής.

Στην τελική κατάταξη της διαδικασίας, η πρώτη τριάδα επαναλήφθηκε και στη δεύτερη τριάδα, υπό την έννοια ότι τις τρεις πρώτες θέσεις κατέλαβαν μία Alpine, μία Red Bull και μία Mercedes, το ίδιο ακριβώς συνέβη και για τις επόμενες τρεις θέσεις, με την ίδια ακριβώς σειρά. Συνεπώς, πίσω από την πρώτη τριάδα των Esteban Ocon, Sergio Perez και George Russell, βρέθηκαν οι team-mate τους, Fernando Alonso, Max Verstappen και Lewis Hamilton.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Pierre Gasly, εμπρός από τους οδηγούς της Haas και τον Lando Norris. Οι δύο Ferrari βρέθηκαν εκτός δεκάδας, με τον Carlos Sainz 11o και τον Charles Leclerc 13ο. Στην αρχή της διαδικασίας, ο Μονεγάσκος έκανε ένα πολύ μεγάλο stint 21 γύρων με τη μαλακή γόμα, εξετάζοντας πιθανότατα το ενδεχόμενο να εκκινήσει το σπριντ (24 γύρων) με αυτή τη γόμα, καθώς βρίσκεται αρκετά πίσω, στη 10η θέση.

Η καταπόνηση ελαστικών αναμένεται να είναι αρκετά υψηλή ακόμα και στο σπριντ, καθώς η θερμοκρασία στο ασφαλτοτάπητα ήταν 50 βαθμοί Κελσίου προς το τέλος της διαδικασίας. Τα ελαστικά του Leclerc έδειχναν αρκετά ταλαιπωρημένα στο τέλος του stint του, ωστόσο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε κάποιους οδηγούς να επιλέγουν τη μαλακή γόμα για το σπριντ.

Η Williams επέλεξε να αντικαταστήσει τον Alex Albon με τον νεαρό Αμερικανό Logan Sargeant, για να αυξήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τις πιθανότητές του να αποκτήσει superlicence ενόψει της σεζόν του 2023. Κάθε συμμετοχή σε μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών για νεαρό οδηγό, στην οποία έχει ξεπεράσει τα 100 χλμ. χωρίς συμβάντα, αξίζει ένα βαθμό για τη superlicence, κάτι που κατάφερε σήμερα.

O Sargeant συμμετείχε και στο FP1 του GP Μεξικού, αλλά με τις πολλές κόκκινες σημαίες δεν πρόλαβε -για μόλις ένα γύρο- να συμπληρώσει τα 100 χλμ. εκεί και να εξασφαλίσει τον επιπλέον βαθμό. Ο Αμερικανός προκάλεσε μερικά μποτιλιαρίσματα, αναγκάζοντας επίσης τον Sergio Perez να μπλοκάρει τα φρένα του στην πρώτη στροφή, για να αποφύγει επαφή μεταξύ τους. Ο Μεξικανός ήταν έτοιμος να «βουτήξει» στην εσωτερική, όταν αντιλήφθηκε ότι ο Sargeant θα ακολουθούσε την αγωνιστική γραμμή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!