O Oscar Piastri, επικεφαλής της βαθμολογίας αυτή τη στιγμή στο Πρωτάθλημα Οδηγών της Formula 1, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Σιγκαπούρης, με το μονοθέσιο της McLaren.
To FP2 αποτελεί συνήθως την πιο σημαντική διαδικασία προετοιμασίας του αγώνα, καθώς είναι το μοναδικό που διεξάγεται στις συνθήκες των κατατακτήριων δοκιμών και του αγώνα. Ωστόσο, ομάδες και οδηγοί έχασαν 22 από τα 60 λεπτά στην πίστα, λόγω δύο ατυχημάτων που προκάλεσαν κόκκινες σημαίες.
Όπως συνηθίζει, ο Piastri φαίνεται να χτίζει σταδιακά την ταχύτητά του κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Την έκπληξη στην επεισοδιακή και γεμάτη αντιθέσεις διαδικασία έκανε ο Isack Hadjar, γράφοντας το δεύτερο χρόνο με τη Racing Bulls, για να πλησιάσει στα 0,132 δλ. τον Piastri και να βρεθεί εμπρός από τον Max Verstappen. Φαίνεται ότι το μονοθέσιο της ιταλικής ομάδας λειτουργεί πολύ καλά στο σιρκουί της Marina Bay και δίνει αυτοπεποίθηση στο Γάλλο rookie.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Σιγκαπούρης
Αν και ο Verstappen έχασε τη 2η θέση από τον Hadjar, δεν βρισκόταν μακριά από τον Piastri, καθώς μόλις 0,143 δλ. χώριζαν του δυο οδηγούς. Η σημερινή Παρασκευή της Red Bull έδειξε να είναι καλύτερη από τις προηγούμενες δύο, όπου ο Verstappen κατέκτησε τη νίκη. O Helmut Marko, αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, δήλωσε ότι ήταν η καλύτερη Παρασκευή της ομάδας στη Σιγκαπούρη εδώ και πολύ καιρό.
Πολύ κοντά στον Ολλανδό Πρωταθλητή (0,02 δλ.) βρέθηκε ο Fernando Alonso, σε άλλη μία πολύ καλή διαδικασία για την Aston Martin, αφότου ο Ισπανός είχε γράψει τον ταχύτερο χρόνο στο FP1. Αυτή τη φορά, η βρετανική ομάδα είδε αμφότερους τους οδηγούς της στην πρώτη εξάδα, την οποία συμπλήρωσε ο Lance Stroll, σε μία από τις πίστες που φαίνεται ότι η AMR25 είναι ανταγωνιστική.
Στην 5η θέση πλασαρίστηκε ο Lando Norris με την άλλη McLaren, ο οποίος απείχε 0,483 δλ. από το χρόνο του επικεφαλής team-mate του. Ο Βρετανός δεν ήταν ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου και με τον εαυτό του στον ασύρματο, λέγοντας ότι ήταν η οδήγησή του που βρισκόταν μισό δευτερόλεπτο πίσω και όχι το μονοθέσιο. Στις τελικές προσπάθειες, ο Norris καβάλησε άτσαλα το kerb στην έξοδο της 7ης στροφής και μπλόκαρε τα φρένα του στη στροφή 13, γεγονός που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τον τελικό του γρήγορο γύρο.
Στον Norris συνέβη επίσης ένα περίεργο περιστατικό. Στην επανεκκίνηση μετά τη δεύτερη κόκκινη σημαία, η Ferrari έδωσε εντολή στο Leclerc να βγει από τα pits, ενώ στη γρήγορη λωρίδα του pit lane βρισκόταν ο Norris. Η Ferrari χτύπησε τον Norris, ο οποίος προσέκρουσε στο pit wall και κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή της McLaren, σε ένα περιστατικό που θα ερευνήσουν οι αγωνοδίκες.
This doesn’t happen often! 😮
Here is how Charles Leclerc and Lando Norris ended up colliding in the pit lane in FP2 💥#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/nDhYpT8fsX
— Formula 1 (@F1) October 3, 2025
Ο Esteban Ocon έγραψε έναν πολύ ενθαρρυντικό για τη Haas χρόνο, για να βρεθεί στην 7η θέση, εμπρός από τη Williams του Carlos Sainz, ο οποίος ήταν πολύ ανταγωνιστικός όπως και στο FP1 με τη μέση γόμα ελαστικών. Ωστόσο, ο Ισπανός δήλωσε ότι έκανε μία αλλαγή στο στήσιμο που έκανε τη συμπεριφορά της Williams να απομακρυνθεί από τις προτιμήσεις του.
Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο Ferrari, οι οποίες απογοήτευσαν με τους χρόνους που σημείωσαν. Ο Lewis Hamilton δυσκολεύτηκε πολύ να κάνει έναν καθαρό γύρο. Στη δεύτερη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα έχασε το πίσω μέρος της Ferrari και χτύπησε τον τοίχο ελαφρά. Μάλιστα, πίεσε στον τελευταίο του γύρο για να πάρει μία τελευταία αίσθηση, ενώ τον είχε ξεκινήσει αφότου είχε πέσει η καρό σημαία.
Λίγο πριν από τη συμπλήρωση 20 λεπτών, ο George Russell χτύπησε με το ρύγχος της Mercedes στις μπαριέρες TecPro της στροφής 16, με αποτέλεσμα να χάσει την εμπρός αεροτομή του και να αστοχήσει το εμπρός αριστερό ελαστικό. Ο Βρετανός έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου και χτύπησε με αρκετή ορμή τις μπαριέρες, προκαλώντας τη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία.
📻 “That was weird”
Here’s what happened to George Russell… 😱👇#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/5wD1cbBrWU
— Formula 1 (@F1) October 3, 2025
Ο Russell ανέφερε στον ασύρματο ότι ήταν περίεργο περιστατικό, σε ένα σημείο της πίστας όπου είναι δύσκολο να συμβεί κάτι τέτοιο. Αυτό ήταν και το τέλος της πιο σημαντικής διαδικασίας ελεύθερων δοκιμών για τον Βρετανό, κάτι που σίγουρα θα επηρεάσει την προετοιμασία του, καθώς δεν έκανε ούτε ένα γύρο με τη μαλακή γόμα σήμερα.
Λίγα λεπτά μετά την επανεκκίνηση της διαδικασίας μετά την πρώτη κόκκινη σημαία, περίπου στο 35ο λεπτό, ο Liam Lawson χτύπησε με δύναμη τον τοίχο στην έξοδο της 17ης στροφής. Ο Νεοζηλανδός έχασε το πίσω μέρος της Racing Bulls και κατέστρεψε τους τροχούς της δεξιάς πλευράς του μονοθεσίου, προκαλώντας τη δεύτερη διακοπή με κόκκινη σημαία.
Nooo! Liam Lawson hits the wall at Turn 17 and stops at the pit entry 😳
Here’s what happened 👇#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/URzHGLeELq
— Formula 1 (@F1) October 3, 2025
Οι Alonso και Antonelli έγραφαν πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους στην πρώτη τους προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά τη στιγμή του ατυχήματος του Lawson, αλλά δεν είχαν την ευκαιρία να ολοκληρώσουν το γύρο τους.