Με τη θερμοκρασία να υποχωρεί κάτω από τους 40 βαθμούς στο FP2 του Grand Prix Καναδά, η Mercedes βρέθηκε σε πρωταγωνιστικό ρόλο, με τον περυσινό poleman του Μόντρεαλ, George Russell, να σημειώνει την ταχύτερη επίδοση της ημέρας και μάλιστα με τη μέση γόμα ελαστικών, την οποία ο Βρετανός προτίμησε να χρησιμοποιήσει στο δεύτερο μισό της διαδικασίας. O Βρετανός δήλωσε ότι έκανε την ταχύτερη επίδοσή του με άδειο ρεζερβουάρ και μέγιστη ισχύ στον κινητήρα.
Ο Russell ήταν μόλις 0,028 δλ. ταχύτερος από τον Lando Norris με τη McLaren. Ωστόσο, η πιο δυνατή ομάδα στη φετινή σεζόν της Formula 1, φαινόταν να αντιμετωπίζει ακόμα προβλήματα πρόσφυσης στον πίσω άξονα και να βρεθεί εντός του ιδανικού πλαισίου λειτουργίας των ελαστικών. O Norris αναγκάστηκε να παρακάμψει το τελευταίο chicane δύο φορές πριν συμπληρωθούν τα πρώτα 15 λεπτά.
Οι οδηγοί της McLaren σημείωσαν την ταχύτερη προσπάθειά τους με τη μαλακή γόμα στην 3η (Norris) και 4η γρήγορη προσπάθειά τους (Piastri), γεγονός που συνιστά ότι δεν είχαν καταφέρει να τα φέρουν στις ιδανικές θερμοκρασίες στους πρώτους γύρους.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Καναδά
Η McLaren παρουσίασε στο Μόντρεαλ μία εντυπωσιακή εμπρός αεροτομή με μία περίπλοκη διάταξη μικρών πτερυγίων στην εσωτερική πλευρά των πλευρικών τοιχωμάτων, η οποία απέκτησε το προσωνύμιο «ουρά γοργόνας». Ωστόσο, κανένας από τους δύο οδηγούς της McLaren δεν την χρησιμοποιούσε στο FP2. Η ομάδα εξήγησε ότι είχε φέρει την εμπρός αεροτομή μόνο για να τη δοκιμάσει, όπως έχει κάνει ξανά φέτος σε προηγούμενους αγώνες με άλλες αναβαθμίσεις.
Σήμερα, είδαμε τις περισσότερες ομάδες να χρησιμοποιούν τρία σετ μαλακής γόμας και μόνο ένα σετ μέσης, γεγονός που ίσως δείχνει ότι μπορεί να δούμε τα κίτρινα ελαστικά να χρησιμοποιούνται στις κατατακτήριες δοκιμές.
Ο Andrea Kimi Antonelli πιστοποίησε την καλή φόρμα της Mercedes (που διαθέτει αναβαθμίσεις στο δάεπδο), καταλαμβάνοντας την 3η θέση στο FP2. Ο Ιταλός χρησιμοποιούσε και αυτός την αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση (της Imola), έπειτα από τις συγκριτικές δοκιμές που έκανε μεταξύ των δύο εκδόσεων η γερμανική ομάδα στο FP1.
Ο Alex Albon επιβεβαίωσε ξανά ότι η ικανότητα της Williams στις ζώνες επιτάχυνσης και τις ευθείες αποδεικνύεται πολύ ανταγωνιστική στο Μόντρεαλ και σημείωσε και αυτός την ταχύτερη επίδοσή του με τη μέση γόμα. Μοναδικό ευτράπελο, ότι… προσπέρασε τα pits της ομάδας στο pit lane μία φορά. Ο team-mate του, Carlos Sainz βρέθηκε στην 7η θέση. Ο Fernando Alonso σημείωσε την 5η επίδοση με την Aston Martin, έχοντας χρησιμοποιήσει μόνο μαλακά ελαστικά σήμερα (4 σετ από τα 8 διαθέσιμα).
Ο Oscar Piastri βρέθηκε στην 6η θέση, αντιμετωπίζοντας, όπως και στο FP1, περισσότερες δυσκολίες από τον team-mate του στη McLaren. Ωστόσο, η βρετανική ομάδα είχε τον πιο εντυπωσιακό ρυθμό αγώνα στις προσομοιώσεις, μαζί με τη Red Bull, με τον Verstappen όμως να ξεκινά το stint πιο συντηρητικά. Η Mercedes βρισκόταν αρκετά κοντά τους σε ρυθμό στις μεγάλες ακολουθίες γύρων.
O Lewis Hamilton βρέθηκε στην 8η θέση με τη μοναδική Ferrari που συμμετείχε στη διαδικασία. Ο Βρετανός αναγκάστηκε όπως και ο Norris στο πρώτο 15λεπτο να παρακάμψει το τελευταίο chicane δύο φορές και ζήτησε βοήθεια από τη Ferrari για να καταλάβει γιατί έχανε πρόσφυση το πίσω μέρος. Συνεχίστηκαν κάποιες ασυνεννοησίες με το μηχανολόγο του στο τέλος της διαδικασίας.
Κακή επίδοση για τον Max Verstappen, ο οποίος βρέθηκε στην 9η θέση με τη Red Bull, πάνω από μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή. Ο Ολλανδός ανέφερε από την αρχή του FP2 ότι η Red Bull ήταν πιο νευρική στην είσοδο των στροφών από ό,τι στο FP1. Λίγο αργότερα ανέφερε ότι το μονοθέσιο αναπηδούσε «σαν τρελό» στο πίσω μέρος. Προς το τέλος της διαδικασίας, ο Verstappen σχολίασε πως όταν τα φρένα είναι κρύα δεν «δαγκώνουν», και ήταν χειρότερα από το FP1.
Πίσω από τον Ολλανδό βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Racing Bulls, Liam Lawson και Isack Hadjar. Μόλις 5 λεπτά έπειτα από την έναρξη της διαδικασίας, ο Lance Stroll είχε υποστροφή στην έξοδο της στροφής 9, ακούμπησε λίγο τον τοίχο και κατέστρεψε την εμπρός αριστερή ανάρτηση της Aston Martin.
Here’s what happened to Lance 👀#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/u9Tro9VuS9
— Formula 1 (@F1) June 13, 2025
Λίγο πριν το μέσο της διαδικασίας, ο Franco Colapinto είχε ένα τετ-α-κέ πανομοιότυπο με αυτό που είχε στη στο FP1 στη 2η στροφή και βρέθηκε με το μονοθέσιο σε αντίθετη φορά από την άλλη Alpine (του Gasly), που έβγαινε από τα pits. Δημιούργησε επίσης μερικά παράπονα εμποδίζοντας άλλα μονοθέσια, όπως τον Lawson, καθώς υπήρχαν προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης και έλλειψης πρόσφυσης.
O Charles Leclerc δεν είχε τη δυνατότητα να συμμετάσχει στο FP2, καθώς το ατύχημα που είχε στο FP1, προκάλεσε ζημιά στο πλαίσιο της Ferrari και οι μηχανικοί του αναγκάστηκαν να το αντικαταστήσουν, μία εργασία που δεν θα είχε ολοκληρωθεί εγκαίρως. Επιπλέον, οι κανονισμοί ορίζουν επίσης ότι το νέο πλαίσιο πρέπει να περάσει από τεχνικό έλεγχο κάτι που δεν μπορεί να γίνει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Συνεπώς, ο Μονεγάσκος έχασε στην ουσία ολόκληρη την προετοιμασία της Παρασκευής λόγω ενός λάθους του, κάτι που επηρεάζει και την προετοιμασία της Ferrari.











