Η θέση του Jack Doohan στην ομάδα της Alpine θα πρέπει να είναι ασφαλής τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι, παρότι είχε ένα επεισοδιακό ξεκίνημα στη φετινή σεζόν της Formula 1. Πριν καν ξεκινήσει το Πρωτάθλημα, υπήρχαν αμφιβολίες για την παραμονή του Αυστραλού στο cockpit.
Η Alpine απέκτησε τον Ιανουάριο τον Αργεντίνο Franco Colapinto ως εφεδρικό οδηγό από τη Williams και οι φήμες ότι ο Αργεντίνος θα αντικαθιστούσε πολύ σύντομα τον Doohan έγιναν πολύ έντονες. Με αυτή τη μεταγραφή, η γαλλική ομάδα δημιούργησε πολύ «θόρυβο» όπως τον χαρακτήρισε ο επικεφαλής της, Oliver Oakes, γύρω από τον Doohan.
O Colapinto προσχώρησε στην Alpine πιστεύοντας ότι θα έχει περισσότερες πιθανότητες να βρεθεί σε αγωνιστικό cockpit, αλλά δεν είχε ποτέ ρητή υπόσχεση ότι ο Doohan θα αντικατασταθεί. Αν και ο εκτελεστικός σύμβουλος της Alpine, Flavio Briatore θέλει να τοποθετήσει τον Colapinto σε ένα από τα δύο αγωνιστικά cockpit, υπάρχουν άλλοι άνθρωποι στην Alpine που είναι αποφασισμένοι να υποστηρίξουν όσο το δυνατόν περισσότερο τον Doohan.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Τα υψηλόβαθμα στελέχη της ομάδας ανθρώπων που αναλαμβάνει τη λειτουργία της Alpine στις πίστες, έχει εντυπωσιαστεί με την ταχύτητα που έχει επιδείξει σε διάφορα σημεία της σεζόν ο Doohan, καθώς και τον τρόπο συνεργασίας του με τους μηχανολόγους. Ωστόσο, ο Doohan δεν έχει κάνει τα πράγματα εύκολα για τον εαυτό του, με ατύχημα στον 1ο γύρο του GP Αυστραλίας, επαφή στο σπριντ της Κίνας, και το σφοδρό ατύχημα στο FP2 του GP Ιαπωνίας, όταν δεν έκλεισε το DRS πριν από την 1η στροφή.
Αυτά έχουν κοστίσει πολλά χρήματα σε επισκευές για την ομάδα. Η ζημιά από τη Suzuka εκτιμήθηκε σε περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ, σημαντικό έλλειμα υπό το καθεστώς budget cap και την εξέλιξη για τους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2026.
Αυτά τα λάθη θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να αιτιολογήσουν την πρόωρη αντικατάσταση του Doohan, αν υπήρχε καθολική συναίνεση ότι ο Αυστραλός δυσκολεύεται υπερβολικά και πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα από τον Colapinto, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να φέρει και πολλούς σπόνσορες στην Alpine.
Ενώ εκτιμάται ότι η Alpine είχε σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου του Doohan την επιλογή να τον αντικαταστήσει ήδη από το GP Μαϊάμι, αυτό δεν φαίνεται ότι θα συμβεί, όπως αναφέρει το έγκυρο The Race. Αντ’ αυτού, ο Doohan αναμένεται ότι θα έχει περιθώριο περίπου μέχρι το μέσο της σεζόν να αποδείξει τις ικανότητές του και να εξασφαλίσει τη θέση του για το υπόλοιπο της σεζόν.