Έπειτα από μία απογοητευτική εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Μπαχρέιν της Formula 1, ο Lewis Hamilton κατάφερε να ανακάμψει από την 9η στην 5η θέση στον αγώνα, όντας μαχητικός στην πίστα, για να τερματίσει πίσω από τον team-mate του στη Ferrari, Charles Leclerc. H Ferrari είχε ελαφρώς καλύτερη εικόνα από τους προηγούμενους αγώνες, έχοντας παρουσιάσει και ένα αναβαθμισμένο δάπεδο στο Sakhir, αν και εξακολουθεί να μην έχει σημειώσει βάθρο φέτος.
Για τον αγώνα, το pit wall της Scuderia είχε αποφασίσει να εκκινήσει με τη μέση γόμα ελαστικών (καθώς δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να κάνει τη μαλακή να λειτουργήσει για πολλούς γύρους), επεκτείνοντας περισσότερο το αρχικό stint των οδηγών της. Με το δεύτερο σετ μέσων ελαστικών, ο Hamilton είχε πολύ καλό ρυθμό και όπως δήλωσε ο ίδιος, ανακάλυψε την κατεύθυνση στην οποία χρειάζεται να βρεθεί το μονοθέσιο για να αποδίδει καλύτερα.
Αναφερόμενος στο μονοθέσιο της Ferrari έπειτα από το GP Μπαχρέιν, o Hamilton δήλωσε: «Είναι τόσο ξένο. Μερικές φορές, σαν άνθρωποι, νομίζω ότι όλοι κολλάμε στις συνήθειές μας. Οδηγούσα με το ίδιο στυλ, ένα συγκεκριμένο τρόπο, για ίδια ομάδα για τόσο πολύ καιρό. Τώρα που έχω βρεθεί σε ένα άλλο μονοθέσιο απαιτεί τόσο διαφορετικό στυλ οδήγησης και ρυθμίσεις».
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
«Χρησιμοποιώ την επιβράδυνση του κινητήρα, που δεν την είχα χρησιμοποιήσει τα προηγούμενα χρόνια. Έχουμε πολύ διαφορετικά φρένα με την Brembo, και χρησιμοποιούσα Carbon Industrie τα τελευταία 15 χρόνια. Προσαρμόζομαι σε αυτό και νομίζω ότι το σιγά-σιγά αρχίζω να το καταλαβαίνω».
«Πρέπει να βρω μια σωστή ισορροπία. Αυτό που είναι ξεκάθαρο, είναι ότι ο Charles ξεκινά με ένα στήσιμο και παραμένει με αυτό ουσιαστικά όλο το Σαββατοκύριακο. Έχει να κάνει με το στήσιμο, που για μένα δεν ήταν στο σωστό μέρος. Ήταν κακές κατατακτήριες δοκιμές. Τον πλησίασα, αλλά μετά όλες οι ρυθμίσεις ήταν λάθος. Πρέπει να κάνω καλύτερη δουλειά στο Σαββατοκύριακο. Ξέρω ότι μπορώ, και θα το κάνω».
«Βρέθηκα πολύ μακριά του τα δύο τελευταία Σαββατοκύριακα και σιγά-σιγά πηγαίνω προς το μέρος του, οπότε νομίζω ότι αν ξεκινήσω το τριήμερο σε ένα πιο βολικό σημείο και εφαρμόσω τις τεχνικές που έμαθα αυτό το Σαββατοκύριακο, ελπίζω ότι θα αξίζει τον κόπο».
«Στο μεσαίο stint ένιωσα πραγματικά ευθυγραμμισμένος με το μονοθέσιο, η ισορροπία ήταν σε ένα καλό σημείο και το οδηγικό μου στυλ έδειχνε να λειτουργεί εκείνη τη στιγμή. Έμαθα πολλά από τη σημερινή ημέρα, και αυτό το Σαββατοκύριακο, ίσως περισσότερα από όλα τα υπόλοιπα Σαββατοκύριακα».
«Στο τελευταίο stint έπρεπε να χρησιμοποιήσω τα πίσω ελαστικά για να στρίψω το μονοθέσιο, και άλλες φορές πρέπει να ρίχνεις περισσότερο βάρος στο εμπρός μέρος, οπότε μάλλον είναι ένα μεγαλύτερο πλαίσιο ισορροπίας από ό,τι έχω συνηθίσει».
O επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Frederic Vasseur, δήλωσε: «Δεν μπορείς να αντικαταστήσεις 12 χρόνια συνεργασίας μέσα σε δύο εβδομάδες ή δύο αγώνες. Σίγουρα πρέπει να βελτιωθούμε, αλλά αυτό ισχύει για όλους στο paddock: το DNA του αθλήματός μας είναι όλοι να κάνουν καλύτερη δουλειά. Είναι καλό να έχουμε τον Lewis με τη νοοτροπία ότι πρέπει να βελτιώνεται και να προσαρμόζεται στο μονοθέσιο».
«Εμείς θα προσαρμόσουμε το μονοθέσιο στον Lewis, αλλά και ο ίδιος πρέπει να κάνει ένα βήμα. Μεταξύ μας, αυτό γίνεται με πολύ θετικό και εποικοδομητικό τρόπο. Πριν από 3-4 χρόνια, αν έκανες ένα λάθος και ήσουν 4-5 δέκατα πίσω από τον team-mate σου, ίσως βρισκόσουν μία σειρά (εκκίνησης) πίσω, τώρα χάνεις 6-7 θέσεις», είπε ο Γάλλος, αναφερόμενος στις κατατακτήριες δοκιμές.
A strong race for @LewisHamilton and plenty to build on ahead of Jeddah pic.twitter.com/Xsdd1u0hwW
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) April 13, 2025