Το Grand Prix Μαδρίτης θα κάνει την είσοδό του στο πρόγραμμα αγώνων της Formula 1 το 2026, και οι διοργανωτές του αποκάλυψαν ότι το όνομα του σιρκουί πόλης που θα φιλοξενήσει τα μονοθέσια θα είναι Madring, από το συνδυασμό των αρχικών γραμμάτων της πρωτεύουσας της Ισπανίας και της λέξης Ring, που χρησιμοποιείται σε πολλές πίστες, ιδίως σε γερμανόφωνες χώρες.
H πίστα θα έχει μήκος 5.474 μ. και 20 στροφές. Ο χρόνος στο γύρο εκτιμάται στο 1:32. Θα συνδυάζει κανονικούς δρόμους με μία μόνιμη πίστα, γύρω από το εκθεσιακό κέντρο IFEMA, κοντά στο αεροδρόμιο Baraja. Το μήκος ευθείας εκκίνησης/τερματισμού θα είναι 700 μέτρα και αυτό που θα κάνει το Madring να ξεχωρίζει θα είναι μία στροφή με κλίση 30 μοιρών.
Τα μονοθέσια θα προσεγγίζουν αυτή τη μοναδική στροφή με ταχύτητα 300 χλμ./ώρα και τα δάπεδα θα ξύνουν την άσφαλτο από τη συμπίεση, βγάζοντας σπίθες για 5-6 δευτερόλεπτα. H διαδρομή περνά κάτω από 2 τούνελ. Διαθέτει αρκετά chicane (αυτό των στροφών 7-8 μετά το πρώτο τούνελ, είναι κατηφορικό και θυμίζει την Corkscrew στη Laguna Seca) και ορισμένες ταχύτατες καμπές με τέρμα γκάζι, με τους τοίχους να παραμονεύουν πολύ κοντά σε ορισμένες περιπτώσεις προς το τέλος του γύρου.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
Το σχεδιασμό της χάραξης ανέλαβε η ιταλική εταιρεία Dromo (που ανέλαβε την ανανέωση του Zandvoort) και σύντομα θα ανακοινωθεί το όνομα του κατασκευαστή που θα αναλάβει το έργο, με την καταβολή προσφορών για το διαγωνισμό να έχει λήξει τον Ιανουάριο. Αναφέρεται ότι 5 εταιρείες έδειξαν ενδιαφέρον για το έργο, του οποίου του κόστος εκτιμάται στα 137 εκατομμύρια ευρώ. H κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο ή το Μάιο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το πρώτο GP Μαδρίτης θα διεξαχθεί μεταξύ 4 και 6 Σεπτεμβρίου του 2026, με τη Formula 1 να έχει περάσει στη νέα γενιά μονοθεσίων και μονάδων ισχύος με πολύ πιο ισχυρό υβριδικό σύστημα και χρήση 100% βιώσιμων καυσίμων.