F1: Το ντεμπούτο της Racing Bulls στην πίστα

To νέο μονοθέσιο της Racing Bulls για το Πρωτάθλημα του 2025 στη Formula 1, έκανε -δύο ημέρες αργότερα από το αρχικά προγραμματισμένο- το ντεμπούτο του στην πίστα της Imola.

F1: Το ντεμπούτο της Racing Bulls στην πίστα

To νέο μονοθέσιο της Racing Bulls για το Πρωτάθλημα του 2025 στη Formula 1, έκανε -δύο ημέρες αργότερα από το αρχικά προγραμματισμένο- το ντεμπούτο του στην πίστα της Imola.

O Yuki Tsunoda ανέλαβε να οδηγήσει στα πρώτα χιλιόμετρα του νέου μονοθεσίου της Racing Bulls για τη σεζόν του 2025 στη Formula 1, στην πίστα της Imola. H VCARB 02 ήταν να πραγματοποιήσει το shakedown 200 χλμ. (με ελαστικά επίδειξης) τη Δευτέρα (17 Φεβρουαρίου), αλλά υπήρχαν φόβοι ότι θα διέρρεαν φωτογραφίες του νέου χρωματισμού και η F1 είχε ζητήσει να μην αποκαλυφθούν οι νέοι χρωματισμοί έως τη διεξαγωγή του F1 75 Live.

Συνεπώς, η Racing Bulls ανέβαλε το shakedown της VCARB 02 για σήμερα, στην πίστα Enzo e Dino Ferrari της Imola, που βρίσκεται κοντά στην αγωνιστική βάση της ομάδας στη Faenza της Ιταλίας. Στο F1 75 Live, η μικρή ομάδα της Red Bull έκλεψε ίσως τις εντυπώσεις με πιθανώς τον πιο όμορφο χρωματισμό από τα μονοθέσια του 2025 και σίγουρα τον πιο αλλαγμένο.

Πέραν από τον Tsunoda, από τον οποίο θα αναλάμβανε αργότερα στην πίστα ο νέος team-mate του, ο Γάλλος Isack Hadjar, στην Imola έκανε γύρους για προπόνηση και ο Liam Lawson, o δεύτερος οδηγός της Red Bull, με το μονοθέσιο του 2023 της AlphaTauri (το προηγούμενο όνομα της Racing Bulls).

Η νέα VCARB 02 έχει δημιουργηθεί σε στενή συνεργασία με τη Red Bull Technology, η οποία παρέχει όσα εξαρτήματα επιτρέπουν οι κανονισμοί, όπως κιβώτιο, αναρτήσεις και περιφερειακά συστήματα της μονάδας ισχύος της Honda. Το monocoque σχεδιάζεται και κατασκευάζεται από τη Racing Bulls, όπως και τα αεροδυναμικά εξαρτήματα.

Πέρυσι, η Racing Bulls ξεκίνησε τη σεζόν με ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο και ήταν ξεκάθαρα η 6η δύναμη του grid. Ωστόσο, ορισμένες αναβαθμίσεις που δεν πέτυχαν το στόχο τους στο GP Ισπανίας έκαναν την ομάδα να χάσει φόρα. Για την προετοιμασία για το 2026, η Racing Bulls θα χρησιμοποιεί την αεροδυναμική σήραγγα της Red Bull, την οποία όμως η μεγάλη ομάδα θεωρεία απαρχαιωμένη. Και πάλι όμως, θα είναι καλύτερη από αυτήν του Bedford που χρησιμοποιήθηκε για την εξέλιξη της VCARB 02.

Το μονοθέσιο διαθέτει pull-rod γεωμετρία ανάρτησης στον εμπρός και τον πίσω άξονα (με έντονη anti-dive γεωμετρία εμπρός), οι οποίες προέρχονται από τη Red Bull. Οι επιρροές από την περυσινή RB20 συνεχίζονται από το σχεδιασμό του ρύγχους έως τη μορφή των εισαγωγών αέρα των πλευρικών ψυγείων με πολύ μακρύ επάνω χείλος και τεράστιο άνοιγμα από κάτω, καθώς και την πίσω αεροτομή. Οι γενικές γραμμές του μονοθεσίου είναι αρκετά συμβατικές.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!