Τον Ιανουάριο, η Alpine ανακοίνωσε ότι απέκτησε από τη Williams τον 21 ετών Αργεντίνο Franco Colapinto, o οποίος θα διατελέσει χρέη εφεδρικού οδηγού στη γαλλική ομάδα της Formula 1. Ωστόσο, ο ενθουσιασμός του εκτελεστικού συμβούλου της Alpine, Flavio Briatore με το ταλέντο του Colapinto, ίσως σημαίνει ότι ο Jack Doohan, που έχει εξασφαλίσει το ένα εκ των δύο αγωνιστικών cockpit της γαλλικής ομάδας, θα αντιμετωπίσει πίεση να αποδώσει καλά εξαρχής, αλλιώς υπάρχει το ενδεχόμενο να αντικατασταθεί από τον Αργεντίνο.
Στην πίστα της Βαρκελώνης, την Τετάρτη, είχαν βρεθεί οι ομάδες των McLaren και Mercedes, οι οποίες διεξήγαγαν δοκιμές των πρωτότυπων ελαστικών μικρότερων διαστάσεων που προετοιμάζει η Pirelli για το 2026. Ωστόσο, στην πίστα βρισκόταν και η ομάδα της Alpine, με ένα μονοθέσιο του 2023, σε μαύρο χρωματισμό.
Ο Colapinto είχε την ευκαιρία να οδηγήσει για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο της Alpine στην πίστα, ενώ πίσω από το τιμόνι της A523 βρέθηκε και ο Doohan. O Briatore ανήρτησε στο Instagram ένα βίντεο με τον Colapinto να βγαίνει από μονοθέσιο έπειτα από την επιστροφή του στα pits. Με αυτό τον τρόπο, ο Ιταλός φροντίζει να πέφτουν τα φώτα της δημοσιότητας επάνω στον Colapinto.
Colapinto tras las pruebas con Alpine en Barcelona.#F1 #Colapinto pic.twitter.com/2KgiFFnANj
— Formuleros (@formuleros_py) February 5, 2025
Είναι σίγουρο ότι η Alpine θα σύγκρινε τα δεδομένα που συνέλεξε από τους γύρους των δύο οδηγών και θα τα συγκρίνει μεταξύ τους. Ο Doohan, επειδή είναι οδηγός που συμμετέχει στο Πρωτάθλημα, έχει το δικαίωμα να διανύσει μόνο 1.000 χλμ. δοκιμών με παλαιότερα μονοθέσια κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ενώ δεν υπάρχει περιορισμός για τον Colapinto, που αποτελεί εφεδρικό οδηγό.
Φήμες αναφέρουν ότι η Alpine έχει τη δυνατότητα να «σπάσει» το συμβόλαιο του Doohan έπειτα από τους πρώτους πέντε αγώνες της φετινής σεζόν, αν ο Αυστραλός δεν αποδώσει κατά τις προσδοκίες. O επικεφαλής της ομάδας της Alpine, Oliver Oakes, δήλωσε: «Είναι λίγο σκληρό για τον Jack, μερικά από τα πράγματα που γράφτηκαν από τους… πολεμιστές των πληκτρολογίων εκεί έξω, αλλά θα έχει δίκαιη ευκαιρία».
«Η πρόθεση δεν είναι να ασκηθεί πίεση στους ώμους του. Είναι πραγματικά για να δώσει στην ομάδα περισσότερες επιλογές στη συνέχεια. Για μένα, η F1 δεν υπάρχουν περιθώρια. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που εξαρτώνται από έναν οδηγό για να αποδώσει κάθε Σαββατοκύριακο και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι έχουμε τους καλύτερους οδηγούς στο μονοθέσιο, όχι μόνο τώρα, αλλά και στο μέλλον».
¿Mate antes o después de entrenar? ¡Siempre antes Y después! 💪 pic.twitter.com/PeyIoriBbP
— BWT Alpine Formula One Team (@AlpineF1Team) February 6, 2025