H Red Bull βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε διαπραγματεύσεις με τον Sergio Perez για το μέλλον του Μεξικανού στη Formula 1. Αν και ο Perez δεν φαίνεται ιδιαίτερα διατεθειμένος να αφήσει τη θέση του, έχοντας υπογράψει συμβόλαιο 1+1 έτους των Ιούνιο, η ομάδα δεν φαίνεται ότι θα συνεχίσει τη συνεργασία μαζί του.
Κυκλοφόρησαν φήμες ότι ο Perez ζητούσε υπέρογκη αποζημίωση για να αποχωρήσει και τα ποσά που έχουν αναφερθεί ποικίλλουν από τα 16 έως και τα 50 εκατομμύρια δολάρια. Στην καθιερωμένη στήλη του στο Speedweek, την ιστοσελίδα που ανήκει στη Red Bull, o αγωνιστικός σύμβουλος της ομάδας της Helmut Marko, ανέφερε: «Όσον αφορά το ερώτημα πώς θα είναι η σύνθεση των οδηγών του χρόνου, θα έχουμε νέα τις επόμενες ημέρες. Υπάρχουν πολλές εικασίες, αλλά και ποσά που αναφέρονται, τα οποία είναι εντελώς ανόητα».
Μέχρι στιγμής, το φαβορί για να αντικαταστήσει τον Perez είναι ο Liam Lawson, o 22 ετών Νεοζηλανδός οδηγός της Racing Bulls με μόλις 11 Grand Prix εμπειρία. Οι ιθύνοντες της Red Bull έχουν αμφιβολίες για την ωριμότητα του -πολύ πιο έμπειρου- Yuki Tsunoda την ικανότητά του να διατηρεί την ψυχραιμία του εντός του cockpit, αλλά και για την ποιότητα των τεχνικών σχολίων που κάνει. Ο Tsunoda βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στην Alpha Tauri/Racing Bulls λόγω απαίτησης της Honda, που εξακολουθεί να προμηθεύει μονάδες ισχύος στις ομάδες της Red Bull, αν και έχει επίσημα αποχωρήσει από την F1.
Ωστόσο, ο Ιάπωνας είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει την RB20 στο τεστ του Άμπου Ντάμπι την προηγούμενη Τρίτη, μετά το τέλος της φετινής σεζόν, και είχε την ευκαιρία να δείξει τις ικανότητές του στην ομάδα της Red Bull για πρώτη φορά. Για τα τεχνικά σχόλια του Ιάπωνα όμως, ο Marko εκφράστηκε με καλά λόγια: «Η ομάδα ήταν ευχαριστημένη με τα τεχνικά του σχόλια. Από αυτή την άποψη είναι πολύ καλύτερος από ό,τι λέγεται».
O ίδιος ο Tsunoda ανέφερε: «Άκουσα πολλά για το πόσο εντυπωσιασμένοι ήταν, ιδιαίτερα με τα σχόλιά μου. Αυτό προήλθε όχι μόνο από τους μηχανολόγους στην πίστα, αλλά και από τους τεχνικούς που υποστήριζαν το τεστ εξ αποστάσεως, από το εργοστάσιο της Red Bull στο Milton Keynes. Ανέφεραν πόσο εντυπωσιασμένοι ήταν με τη συμβολή μου. Αυτός ο τομέας ήταν βασικός στόχος για μένα. Πιστεύω ότι η Red Bull έχει ήδη καταλάβει ότι η ταχύτητά μου δεν αποτελεί μεγάλο πρόβλημα».
«Αντίθετα, αυτό στο οποίο εστιάζουν περισσότερο είναι πράγματα όπως τα τεχνικά μου σχόλια, η συμπεριφορά μου μέσα στην ομάδα και ο τρόπος που συμπεριφέρομαι μέσα στο μονοθέσιο. Πιθανόν να είδαν αυτούς τους τομείς ως τους μεγαλύτερους άγνωστους παράγοντες. Έτσι, έχοντας αυτό στο μυαλό μου, συνέχισα να παρέχω σχόλια όπως έκανα πάντα, με στόχο να επικοινωνώ όσο γίνεται πιο διεξοδικά και με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες».
Είναι κοινώς αποδεκτό ότι η γνώμη του Marko για τις ικανότητες του Tsunoda δεν ήταν ποτέ το μεγαλύτερο εμπόδιο για να βρεθεί ο Ιάπωνας στη Red Bull. Ωστόσο, ο Marko έχει επικρίνει πολλές φορές δημοσίως το νεαρό οδηγό για τα λάθη του. Εδώ και καιρό όμως, θεωρείται ότι είναι πολύ πιο δεκτικός στην ιδέα να γίνει team-mate του Max Verstappen από ό,τι άλλα ανώτερα στελέχη στη δομή της Red Bull.
Δεδομένου ότι δεν είναι μια απόφαση που ο Marko μπορεί να λάβει μόνος του, το μεγαλύτερο ερώτημα παραμένει αν τα τεχνικά σχόλια του Tsunoda στο τεστ του Άμπου Ντάμπι και η συμπεριφορά του στο τέλος στη σεζόν, όπου η απόδοσή του ήταν αρκετά σταθερή με τη μικρότερη ομάδα της Racing Bulls, ήταν αρκετά για να αλλάξουν γνώμη τελικά στους πραγματικούς επικριτές του εντός της ομάδας.