F1: Η FIA υποστηρίζει την ιδέα μόνιμων αγωνοδικών, αλλά δεν έχει να τους πληρώσει…

O πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, απάντησε στις εκκλήσεις για διορισμό μόνιμων αγωνοδικών στη Formula 1, δηλώνοντας ότι υποστηρίζει την ιδέα σχέδιο, αλλά δεν έχει να τους πληρώσει.

F1: Η FIA υποστηρίζει την ιδέα μόνιμων αγωνοδικών, αλλά δεν έχει να τους πληρώσει…

O πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, απάντησε στις εκκλήσεις για διορισμό μόνιμων αγωνοδικών στη Formula 1, δηλώνοντας ότι υποστηρίζει την ιδέα σχέδιο, αλλά δεν έχει να τους πληρώσει.

Ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem υποστηρίζει την ιδέα διορισμού μόνιμων αγωνοδικών στη Formula 1, αλλά αναφέρει ότι το πραγματικό ζήτημα είναι ποιος θα τους πληρώνει. Οι διαμάχες σχετικά με ορισμένες αποφάσεις των αγωνοδικών στη φετινή σεζόν προκάλεσε παράπονα για έλλειψη συνοχής στην επιβολή ποινών και προκάλεσε και πάλι ερωτήματα σχετικά με το αν είναι καιρός οι εν λόγω αξιωματούχοι να γίνουν επαγγελματίες.

Ο George Russell, ο οποίος είναι διευθυντής της Ένωσης Οδηγών Grand Prix (GPDA), πρότεινε πρόσφατα να επανεξεταστεί η τρέχουσα δομή που προβλέπει ένα σύστημα εναλλασσόμενων εθελοντών. Ο Ben Sulayem αναγνωρίζει ότι θα υπήρχαν οφέλη από την ύπαρξη μόνιμων αγωνοδικών, αλλά υποστηρίζει ότι η ουσία του ζητήματος είναι από πού θα προέλθει ο μισθός τους, επειδή τα επιπλέον έξοδα δεν είναι κάτι που η FIA μπορεί να χρηματοδοτήσει μόνη της.

Ο Βεν Sulayem δήλωσε: «Είναι πολύ ωραία λόγια. Αλλά όταν λένε επαγγελματίες, και θέλουν επαγγελματίες, δεν θέλουν να πληρώνουν για αυτό. Αυτό είναι τόσο προφανές. Μιλάνε και μετά λένε: “Πού επενδύετε τα χρήματα; Γιατί δεν το κάνουμε αυτό;” Αλλά εγώ δεν λέω: “Συγγνώμη, εσείς τι κάνετε;”. Οι οδηγοί παίρνουν πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια. Ρωτάω πού τα ξοδεύουν; Όχι, είναι στο χέρι τους. Είναι δικαίωμά τους».

«Για αυτό σας παρακαλώ, δεν είμαι μόνο εγώ που λέω ότι δεν τους αφορά. Εμείς κάνουμε ό,τι κάνουμε με τα χρήματά μας. Είναι δική μας δουλειά. Είναι επίσης το ίδιο με αυτούς και τα χρήματά τους. Είναι δική τους δουλειά. Αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνω μερικές φορές. Πάντα πρόκειται για τη FIA. “Γιατί το κάνουμε το ένα γιατί κάνουμε το άλλο;” Αλλά πήγε κανείς στη FOM;»

H απάντηση βέβαια σε αυτό, είναι ότι κανείς δεν έχει απευθυνθεί στη FOM (Formula One Management) για το θέμα των αγωνοδικών, διότι υποπίπτει στις αρμοδιότητες της FIA και όχι του κατόχου των εμπορικών δικαιωμάτων.

Ωστόσο, ο Ben Sulayem συνέχισε λέγοντας: «Το έχω πει ξανά και ξανά, οι αγωνοδίκες δεν φυτρώνουν στα δέντρα. Χρειάζεται χρόνος για να τους εκπαιδεύσουμε. Και στη συνέχεια τους εξελίσσεις, έτσι ώστε να υπάρχει ένα πρόγραμμα. Καταλαβαίνω την άποψη ότι ίσως να τους έχουμε όπως στην Premier League, όπου οι διαιτητές πληρώνονται. Αλλά δεν έχουμε τα χρήματα για να το κάνουμε αυτό».

«Έτσι, πρέπει να είμαστε επίσης πολύ προσεκτικοί με τον τρόπο που προχωράμε. Εφόσον είναι αφοσιωμένοι, δίκαιοι και έχουν εκπαιδευτεί σωστά, τότε θα υπάρχουν αγωνοδίκες που θα έρχονται και θα φεύγουν». 

Formula 1 2024: Abu Dhabi GP

Αξίζει να αναφερθεί ότι η FIA ανακοίνωσε ότι θέλει να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει το έργο των ανθρώπων που βγάζουν τις αποφάσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. H FIA ανέφερε: «Το τεχνικό τμήμα και το τμήμα ασφάλειας της FIA εργάζεται για την εισαγωγή νέων συστημάτων που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη (AI) για τη βελτίωση της παροχής πληροφοριών στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων».

Η FIA θέλει να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για τρεις λόγους: α) Βελτίωση των προτύπων ασφαλείας και εφαρμογή προληπτικών μέτρων για τη μείωση των περιστατικών, β) Βελτίωση της αποδοτικότητας με την αυτοματοποίηση εργασιών, απελευθερώνοντας το προσωπικό για την εκτέλεση πιο πολύτιμων και σύνθετων εργασιών και γ) για βελτίωση της δικαιοσύνης και της συνοχής στη λήψη αποφάσεων, με τη διατύπωση συστάσεων με βάση προηγούμενο υλικό ή με την αυτοματοποίηση της ανίχνευσης παραβάσεων, όπως η αυτόματη ανίχνευση υπερβάσεων των ορίων πίστας».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!