Έπειτα από πορεία πέντε σεζόν με την ομάδα της Alpine στη Formula 1, ο Esteban Ocon και η γαλλική ομάδα θα ολοκληρώσουν τη συνεργασία τους στο τέλος της φετινής χρονιάς. Πρόκειται για άλλη μία έξοδο από την Alpine, και έρχεται έπειτα από τη σύγκρουση του Γάλλου οδηγού με τον team-mate και συμπατριώτη του, Pierre Gasly στο GP Μονακό.
Έπειτα από τη σύγκρουση, ο επικεφαλής της ομάδας της Alpine, Bruno Famin, είχε δηλώσει ότι θα υπάρχουν άμεσες συνέπειες για τον Ocon και κυκλοφόρησαν φήμες ότι η γαλλική ομάδα ίσως εξέταζε το ενδεχόμενο να τον «βάλει στον πάγκο» για το GP Καναδά αυτού του Σαββατοκύριακου. Ο Ocon αντέκρουσε τις φήμες, επιβεβαιώνοντας ότι θα αγωνιστεί στο Μόντρεαλ, σε μία συναισθηματική ανακοίνωση για τα υβριστικά σχόλια που δέχθηκε στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Ο Ocon υπερασπίστηκε τον εαυτό του αναφέροντας ότι έχει κάνει λάθη. Ο Γάλλος ανέλαβε την ευθύνη για το συμβάν με ανακοίνωση στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Ωστόσο, θα πρέπει να θυμηθούμε ότι έχει… βεβαρυμμένο ιστορικό συγκρούσεων με team-mate του, όπως με τον Sergio Perez στη Force India και τον Fernando Alonso στην Alpine.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Η Alpine, από την οποία έχουν φύγει πάρα πολλοί σημαντικοί άνθρωποι τον τελευταίο χρόνο λόγω των χειρισμών της μητρικής εταιρείας και του κλίματος που επικρατεί στην ομάδα, αποφάσισε να ανακοινώσει άμεσα τη λύση της συνεργασίας. Αν και φαίνεται ότι αυτή η απόφαση δεν βασίστηκε αποκλειστικά σε όσα συνέβησαν στο Μονακό, τα πρόσφατα γεγονότα έπαιξαν ρόλο στην ολοκλήρωση της συνεργασίας στο τέλος του ισχύοντος συμβολαίου του Ocon, o οποίος κατέκτησε τη μοναδική του νίκη στη Formula 1 με την Alpine στο GP Ουγγαρίας του 2021.
O πιθανότερος επόμενος προορισμός του Ocon αυτή τη στιγμή φαίνεται να είναι η ομάδα της Haas. Εκεί, πιθανότατα να συναντήσει τον 18χρονο Βρετανό Oliver Bearman. Παράλληλα, η Alpine δεν φαίνεται να βιάζεται να αποφασίσει την οδηγική της σύνθεση για το 2025, αλλά είναι λογικό να θέλει να διατηρήσει τον Pierre Gasly, παρότι ο Ocon έχει κερδίσει κατά κράτος τον συμπατριώτη του φέτος, πέραν του GP Μονακό. Υπάρχει πάντα η επιλογή του Αυστραλού Jack Doohan, ο οποίος είναι μέλος του προγράμματος νεαρών οδηγών της γαλλικής ομάδας τα τελευταία χρόνια.
Η ομάδα του Enstone (με την ονομασία Lotus τότε) υποστήριξε την καριέρα του Ocon από τα πρώτα του βήματα στα μονοθέσια, το 2012 και του προσέφερε την πρώτη ευκαιρία να οδηγήσει μονοθέσιο Formula 1 στις ελεύθερες δοκιμές του GP Άμπου Ντάμπι του 2014 και ήταν οδηγός δοκιμών της Renault το 2016, προτού βρει την ευκαιρία να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο με τη Manor. Η Renault έδωσε την ευκαιρία στον Ocon να επανέλθει στο grid της F1 το 2020, έχοντας χάσει τη θέση του στη Force India/Racing Point στο τέλος του 2018, όταν την αγόρασε ο Lawrence Stroll.
Ο Ocon δήλωσε: «Αν και βρίσκομαι εδώ πέντε χρόνια ως αγωνιστικός οδηγός αγώνων, η επαγγελματική μου καριέρα ξεκίνησε στο Enstone όταν ήμουν έφηβος, οπότε θα είναι πάντα ένα ξεχωριστό μέρος για μένα. Περάσαμε μερικές σπουδαίες στιγμές μαζί, αλλά και μερικές δύσκολες στιγμές, και σίγουρα είμαι ευγνώμων σε όλους στην ομάδα για αυτές τις αξέχαστες στιγμές. Θα ανακοινώσω τα σχέδιά μου πολύ σύντομα, αλλά, εν τω μεταξύ, η πλήρης εστίασή μου είναι να αποδώσω στην πίστα για αυτή την ομάδα και να έχω ένα επιτυχημένο υπόλοιπο της σεζόν».
More chaos on the first lap of the Monaco Grand Prix 🫣
A close call for Gasly when his team-mate Ocon collided into the right front #F1 #MonacoGP pic.twitter.com/tlR51nCI6a
— Formula 1 (@F1) May 27, 2024