Στο Grand Prix Εμίλια Ρομάνια, τον επόμενο γύρο του φετινού Πρωταθλήματος της Formula 1, που θα διεξαχθεί το επόμενο Σαββατοκύριακο στην πίστα της Imola, ο Charles Leclerc θα έχει νέο μηχανολόγο αγώνα. Από τότε που προσχώρησε στην ομάδα της Ferrari το 2019, ο Μονεγάσκος οδηγός έχει συνεργαστεί με τον Ισπανό Xavier Marcos Padros, ο οποίος είχε αναλάβει αυτό το ρόλο το 2018, συνεργαζόμενος με τον Kimi Raikkonen.
H Scuderia ανακοίνωσε ότι ο Xavier Marcos Padros θα αποχωρήσει από τη θέση του και θα «φέρει την πολύτιμη εμπειρία που απέκτησε ως μηχανολόγος αγώνα με την ομάδα της Formula 1, στην ανάπτυξη άλλων σημαντικών προγραμμάτων της εταιρείας». Ο νυν μηχανολόγος απόδοσης του Leclerc, ο Ιταλός Bryan Bozzi, o οποίος εργάζεται στη Ferrari εδώ και 12 χρόνια, θα αναλάβει το ρόλο του μηχανολόγου αγώνα του Μονεγάσκου από το GP Εμίλια Ρομάνια.
Ο ρόλος του μηχανολόγου αγώνα είναι πολύ σημαντικός για οποιονδήποτε οδηγό στη Formula 1, καθώς αποτελεί τον συνδετικό του κρίκο με την ομάδα ενόσω βρίσκεται στην πίστα. Συνήθως, μόνο αυτός επικοινωνεί με τον οδηγό στον ασύρματο στην πίστα και μέσω αυτού διαμορφώνεται το στήσιμο του μονοθεσίου.
O Bryan Bozzi ξεκίνησε να εργάζεται στο Maranello το 2012 ως μηχανολόγος έρευνας και εξέλιξης στην αεροδυναμική σήραγγα, μια θέση που διατήρησε για δυόμιση χρόνια, πριν μεταβεί στην ομάδα αεροδυναμιστών στην πίστα το 2014. Από το 2018 αποτελεί μηχανολόγο απόδοσης, που ασχολείται με τη βελτίωση του τρόπου οδήγησης του πιλότου κατά τη διάρκεια των αγωνιστικών τριημέρων.
Η Ferrari ανακοίνωσε την κίνηση αυτή έπειτα από αρκετά περιστατικά όπου υπήρχε ασυνεννοησία μεταξύ του Leclerc και του Marcos σε κρίσιμες φάσεις των αγώνων. Για παράδειγμα, στις κατατακτήριες δοκιμές του GP ΗΠΑ του 2023, o Marcos προσπαθούσε να εξηγήσει στον Leclerc ότι ο χρόνος του Max Verstappen είχε διαγραφεί λόγω υπέρβασης ορίων πίστας.
Ο Leclerc δεν είχε καταλάβει ότι ο Marcos αναφερόταν στον Verstappen και όχι στον ίδιο, και είχε χτυπήσει με τις γροθιές του το τιμόνι του μονοθεσίου και το κράνος του με θυμό. Πιο πρόσφατα, στο φετινό GP Κίνας, o Marcos είχε προσπαθήσει να συμβουλεύσει το Μονεγάσκο οδηγό να ακολουθήσει τις γραμμές που είχε υιοθετήσει στην αρχή του αγώνα για τους τελευταίους γύρους, με τον ακόλουθο διάλογο να εκτυλίσσεται:
Marcos: Δοκίμασε την αρχική γραμμή στις στροφές 7 και 8.
Leclerc: Δεν καταλαβαίνω. Οριζόντια γραμμή; Τι στο διάολο είναι αυτό;
Marcos: Αρχική γραμμή! Όπως στην αρχή του αγώνα.
Leclerc: Αρχική γραμμή, είπες;
Marcos: Ναι, αρχική γραμμή.
Leclerc: Τι στο διάολο σημαίνει αυτό;
Marcos: Ξέχνα το, είναι ο τελευταίος γύρος.
Δεν είναι γνωστό ακόμα ποιος θα είναι ο μηχανολόγος αγώνα του Lewis Hamilton στη Ferrari το 2025. Ο Riccardo Adami, που συνεργάζεται με τον Carlos Sainz, είχε αναλάβει αυτό το ρόλο το 2015, καθώς ο Sebastian Vettel είχε ζητήσει τη μεταγραφή του από την Toro Rosso τότε.