F1: Αναπηδήσεις στα φρένα για τη Mercedes

Ο George Russell αποκάλυψε ότι το κύριο πρόβλημα της Mercedes με το μονοθέσιό της για τη σεζόν του 2024 στη Formula 1 είναι οι αναπηδήσεις στα φρένα, ενώ ο Lewis Hamilton πιστεύει ότι η ομάδα βρίσκεται πίσω από τις Red Bull και Ferrari.

F1: Αναπηδήσεις στα φρένα για τη Mercedes

Ο George Russell αποκάλυψε ότι το κύριο πρόβλημα της Mercedes με το μονοθέσιό της για τη σεζόν του 2024 στη Formula 1 είναι οι αναπηδήσεις στα φρένα, ενώ ο Lewis Hamilton πιστεύει ότι η ομάδα βρίσκεται πίσω από τις Red Bull και Ferrari.

Η Mercedes αναφέρει το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί στη φετινή σεζόν της Formula 1, η W15, αποτελεί βήμα προόδου σε σχέση με τα μονοθέσια των δύο προηγούμενων ετών υπό τους τεχνικούς κανονισμούς με δάπεδο ground effect, δεδομένου ότι έχει πιο προβλέψιμη συμπεριφορά με λιγότερο νευρικό πίσω άξονα. Στις συνεντεύξεις Τύπου στο paddock του GP Μπαχρέιν ενόψει της έναρξης της σεζόν αυτό αυτή την εβδομάδα, ο George Russell ρωτήθηκε αν έχει παραμείνει κάποια από τις αδυναμίες των προηγούμενων μονοθεσίων στην W15.

O Russell απάντησε: «Θα έλεγα ότι το φετινό μονοθέσιο είναι εντελώς διαφορετικό. Σε σημείο που τα πράγματα που μάθαμε από πέρυσι όσον αφορά τον τρόπο που στήναμε το μονοθέσιο, θα πρέπει να τα προσεγγίσουμε διαφορετικά φέτος. Οπότε, υπάρχουν πολλά να μάθουμε για αυτό. Και βρισκόμαστε πολύ πιο κοντά στην αίσθηση που πρέπει να έχει ένα μονοθέσιο. Αλλά ο ένας τομέας στον οποίο πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε είναι οι αναπηδήσεις που βλέπουμε. Μας επηρέασαν λίγο την περασμένη εβδομάδα», στις δοκιμές προετοιμασίας στην πίστα του Sakhir.

Οι αναπηδήσεις στις οποίες αναφέρεται ο Russell αφορούν τη σταθερότητα κατά το φρενάρισμα και όχι στα προβλήματα που αντιμετώπισε η Mercedes το 2022 με το porpoising, δηλαδή τις αεροδυναμικές αναπηδήσεις. Στις δοκιμές προετοιμασίας στο Μπαχρέιν, η Mercedes έδειχνε να είναι ένα από τα μονοθέσια με τις πιο σοβαρές αναπηδήσεις στα φρένα.

Ο Russell ανέφερε ότι η γερμανική ομάδα «ακόμα πιέζει τα όρια και εξερευνά τους περιορισμούς του μονοθεσίου. Έτσι, ακόμα και τρία χρόνια μετά (την παρουσίαση των τεχνικών κανονισμών με ground effect μονοθέσια), νομίζω ότι πολλές ομάδες μπορούν ακόμα να έρθουν σε αυτή την πίστα και να στήσουν το μονοθέσιο πολύ χαμηλά και με επιθετικό τρόπο. Αλλά είναι πάντα μια λεπτή γραμμή, επειδή εκεί βρίσκεται το αεροδυναμικό φορτίο».

F1 - George Russell (Mercedes)

«Είμαι βέβαιος ότι η καμπύλη εξέλιξης αυτού του μονοθεσίου θα είναι καλύτερη από ό,τι στα δύο προηγούμενα, επειδή έχουμε μια καλύτερη πλατφόρμα. Το μονοθέσιο έχει καλή αίσθηση στην οδήγηση. Αλλά απλά μας λείπει αεροδυναμικό φορτίο».

Με τα λόγια του team-mate του συμφωνεί και ο Lewis Hamilton, ο οποίος δήλωσε: «Έχουμε μια καλύτερη πλατφόρμα για να δουλέψουμε φέτος. Έχουμε ακόμα κάποια προβλήματα που πρέπει να λύσουμε και δεν είναι τέλειο».

«Αλλά, είναι σίγουρα ένα καλύτερο σημείο να ξεκινήσουμεαπό τα δύο προηγούμενα χρόνια. Έτσι, είμαστε σχετικά ευχαριστημένοι από αυτή την άποψη. Δε βρισκόμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε, δηλαδή να ανταγωνιζόμαστε τις Red Bull και Ferrari στην κορυφή, αλλά θα δουλέψουμε προς αυτή την κατεύθυνση».

F1 - George Russell (Mercedes)

Ο Hamilton αρνήθηκε ότι ο λόγος για τον οποίο θα αναχωρήσει για τη Ferrari το 2025 δεν είναι ότι έχασε την πίστη του στην ομάδα της Mercedes: «Πιστεύω πραγματικά ότι αυτή η ομάδα θα κατακτήσει κι άλλο Πρωτάθλημα. Είναι μια απίστευτη ομάδα ανθρώπων και διοικείται πολύ καλά».

«Η Mercedes έχει μια τόσο απίστευτη ιστορία και από το διοικητικό συμβούλιο μέχρι και κάτω, επενδύουν πραγματικά πολύ στους αγώνες και σε πολλούς τομείς. Ανεξάρτητα αν αυτό είναι ένα μονοθέσιο που μπορεί κερδίσει το Πρωτάθλημα ή όχι, αυτό δε θα έχει καμία επίδραση στο πώς αισθάνομαι για το επόμενο στάδιο της καριέρας μου».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!