Formula E – Μεξικό: Πρεμιέρα με νίκη για την Porsche

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τον εναρκτήριο αγώνα της 10ης σεζόν της Formula E, στην Πόλη του Μεξικού, όπου ο Pascal Wehrlein κατέκτησε τη νίκη με το εργοστασιακό μονοθέσιο της Porsche.

H 10η σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος αμιγώς ηλεκτρικών μονοθεσίων της Formula E ξεκίνησε με τον αγώνα στην πίστα της Πόλης του Μεξικού, το Autodromo Hermanos Rodriguez, αλλά σε διαφορετική -πολύ μικρότερη- χάραξη από αυτήν που χρησιμοποιεί η Formula 1.

O 29χρονος Γερμανός Pascal Wehrlein, με το εργοστασιακό μονοθέσιο της Porsche μετέτρεψε την pole position του σε νίκη, έχοντας προηγηθεί στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, ο οποίος ήταν αρκετά διαδικαστικός, με ελάχιστες αλλαγές κατάταξης, πέραν των περιπτώσεων που οι οδηγοί άνοιγαν τη γραμμή τους στα προκαθορισμένα σημεία για να πάρουν το Attack Mode, που ανεβάζει για περιορισμένο χρονικό διάστημα την ισχύ του συστήματος κίνησης από 300 σε 350 kW.

Παρά την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 9ο από τους 37 γύρους, που εκμηδένισε τις διαφορές, o Wehrlein είχε τη δυνατότητα να διατηρήσει πίσω του τον Ελβετό Sebastien Buemi της ομάδας της Envision, η οποία χρησιμοποιεί σύστημα κίνησης της Jaguar. O Νεοζηλανδός Nick Cassidy, με το εργοστασιακό μονοθέσιο της Jaguar, κατάφερε να αποσπάσει την 3η θέση από το Max Günther, όταν ο Γερμανός οδηγός της Maserati πήρε το τελικό Attack Mode στο 15ο γύρο.

O έτερος οδηγός της Jaguar, o Νεοζηλανδός Mitch Evans, έχασε επαφή με τους προπορευόμενους, λόγω προβλημάτων με το τιμόνι του μονοθεσίου του, το οποίο ήταν πολύ βαρύ, αλλά κατάφερε να διατηρήσει πίσω του το Γάλλο Jean-Eric Vergne της DS Penske.

O Pascal Wehrlein βρισκόταν υπό έρευνα, μαζί με τους οδηγούς της Andretti (η οποία χρησιμοποιεί σύστημα κίνησης της Porsche), καθώς υπήρχαν υποψίες ότι τα μονοθέσια χρησιμοποιούσαν ένα είδος συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης, μέσω του λογισμικού, που περιορίζει το σπινάρισμα, προσδίδοντας καλύτερη εκκίνηση.

Τέσσερις ώρες έπειτα από τον τερματισμό του αγώνα, ανακοινώθηκε ότι δε θα υπήρχε καμία περαιτέρω δράση από τους αγωνοδίκες, αφότου είχε γίνει τεχνικός έλεγχος στη χαρτογράφηση του γκαζιού των μονοθεσίων που βρίσκονταν υπό έρευνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!