Με το υβριδικό Puma η Ford στο WRC από το 2022!

Παγκόσμια πρεμιέρα στο Goodwood για την πρωτότυπη έκδοση του αγωνιστικού της M-Sport

Με το υβριδικό Puma η Ford στο WRC από το 2022!

Παγκόσμια πρεμιέρα στο Goodwood για την πρωτότυπη έκδοση του αγωνιστικού της M-Sport

Οι φήμες για αντικατάσταση του Fiesta από το Puma στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) του 2022, επιβεβαιώθηκαν με την παρουσίαση από την M-Sport της πρωτότυπης έκδοσης του νέου Puma Rally1, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.

Πέρα από τους κανονισμούς του WRC για το 2022 που επιβάλλουν τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας με τον κοινό για όλες τις ομάδες ηλεκτροκινητήρα της γερμανικής Compact Dynamics (ισχύος 136 ίππων), η Ford έχει κάνει γνωστές τις «πράσινες» προθέσεις της. Με επίσημη ανακοίνωση της ενημέρωσε ότι από το 2026 όλη η γκάμα επιβατικών μοντέλων της θα περιλαμβάνει είτε αμιγώς ηλεκτρικά είτε plug-in υβριδικά. Και ότι από το 2030 θα διαθέτει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα. Παράλληλα η επιλογή του Puma δίνει μια ιδέα για το πόσο ψηλά στην εκτίμηση της εταιρίας βρίσκονται τα μοντέλα SUV.

Το νέο αγωνιστικό plug-in υβριδικό όπλο που δημιούργησε η M-Sport, κρύβει μέσα του έναν κινητήρα Ecoboost 1,6 λίτρων, τον ηλεκτροκινητήρα 100 kW και μπαταρία 3,9 kWh.

Τις άγριες ηλεκτρικές διαθέσεις του θα παρουσιάσει στην πρώτη εμφάνιση του παγκοσμίως στην ανάβαση του Goodwood, στα χέρια του οδηγού της M-Sport Adrien Fourmaux και του δοκιμαστή Matthew Wilson, γιού του ιδιοκτήτη της ομάδας.

«Η Ford έχει δεσμευτεί απόλυτα σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον και οι αγώνες έχουν προσφέρει πολλές καινοτομίες στα καθημερινά μας αυτοκίνητα» δήλωσε ο Mark Rushbrook, Παγκόσμιος Διευθυντής της Ford Performance. “Το M-Sport Ford Puma Rally θα θέσει την υβριδική ισχύ στην απόλυτη δοκιμασία και θα αποδείξει ότι η τεχνολογία είναι ικανή να προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις.”

Το υβριδικό σύστημα του Puma Rally λειτουργεί παρόμοια με του Puma EcoBoost Hybrid παραγωγής. Το σύστημα συλλέγει την ενέργεια που θα χανόταν όσο ο οδηγός φρενάρει και την αποθηκεύει μέσα στη μπαταρία, η οποία μπορεί να δώσει ισχύ στον ηλεκτρκινητήρα και να βελτιώσει την συνολική απόδοση του αυτοκινήτου. Στην περίπτωση του αγωνιστικού μοντέλου ως και 100 kW για έως 3 δευτερόλεπτα οδήγησης στο όριο. Όπως συμβαίνει με όλα τα plug-in, η μπαταρία μπορεί επίσης να φορτίσει χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή ενέργειας στο Service Park σε περίπου 25 λεπτά.

«Η νέα εποχή στα αυτοκίνητα του WRC σηματοδοτεί μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εξελίξεις μέχρι σήμερα. Η εισαγωγή του υβριδικού συστήματος σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα θα είναι πιο ισχυρά από ποτέ, ενώ οι κινητήρες θα παραπέμπουν άμεσα στις εκδόσεις δρόμου» , δήλωσε ο Malcolm Wilson, διευθύνων σύμβουλος της M-Sport.

Η M-Sport είναι μόνιμος αγωνιστικός συνεργάτης της Ford από το 1997, κερδίζοντας επτά Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλλυ και περισσότερες από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές. Το νέο Puma Rally1 θα αντικαταστήσει το M-Sport Ford Fiesta WRC, το οποίο έχει κερδίσει τρεις τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι από το 2017.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!